{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.715 visninger | Oprettet:

Det at kunne kommunikere med en hel verden er da bare guld værd. {{forumTopicSubject}}

Ja nu vil jeg bruge "kategorien" kommunikation til at fortælle jer der læser mine indlæg om hvordan jeg læser/høre historier fra det store udland og om hvordan klimaforandringerne forandre verden vi kender og jeg vil love jer at i får en historie i morgen der vil kunne gøre at alverdens forsker måske skulle omskrive deres videnskabsbøger (om verden der var en gang), når men jeg mødte en ældre herre på min vej og vi talte jo om vejret i Danmark + hvordan vejret ikke rigtigt kan finde sig til rette og han fortalte jo om hvordan vejret i Thailand er blevet så ekstremt at stormene/cyklonerne vælter huse, huse der før bare stadigt stod after selv de kraftigste storme.
Vi så jo på tv - hvordan Tyskland måtte kæmpe imod ekstreme lokale regnbyger + lynnedslag, Frankrig har også måtte lide under tordenvejr og der med lyn og det er jo bare en brøk del af hvad der sker ude i den store verden.
Koral rev i Australien er ved at uddø og vi mennesker - ja vi ser jo stadigt bare på og alt dette her går jo op i en højre enhed, der vel i den sidste ende - vil koste "næsten! alt levende på vores jordklode.
og som jeg altid har skrevet: Menneskeheden er menneskeheden og jorden største fjende.
Dette her kaldes for at kommunikere på skrift og det vil glæde mig til at høre jeres meninger/holdninger til sådan tale.
Glæd jer til i morgen for der er ingen der kan se skoven for bar træer, Ej heller vores forsker smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det at kunne kommunikere med en hel verden er da bare guld værd.
Kommentér på:
Det at kunne kommunikere med en hel verden er da bare guld værd.

Annonce