{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
812 visninger | Oprettet:

Husker i alt det gode. {{forumTopicSubject}}

Ja hvor mange gange skal man se en ven - veninde eller et familie medlem gå bort.
før man opdager hvad man har midst og er ret sikker på at vi ikke tænker over det føre det bliver til datid.
Intet billede i mit lille univers lige nu og det selvom jeg kunne synge sangen: glemmer du så husker jeg ord for ord.


Kommentarer på:  Husker i alt det gode.
  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 331 Svar: 3.289
    #2   30. jan 2019 Det er altid svært at miste en man har kær, især når det ikke skyldes alderen. Alt kan ske pludseligt. Et trafikuheld, blodprop, hjerteanfald m.m.

    Jeg forsøger altid at huske det gamle ordsprog eller sang, ?, hvor det siges: Giv mig en blomst så længe jeg lever......

    Sidste år mistede jeg to af mine bedste venner. Den ene har jeg kendt siden jeg var 13 år, det var galoperende kræft. Den anden har jeg kendt siden Mingler tiden, hvorefter vi senere blev meget nære veninder. Hun havde været så meget igennem med sygdom/hospital, og endelig efter en operation så alt lyst ud, og hun glædede sig til alt dét som hun nu kunne. Så får jeg et opkald fra hendes datter, som fandt hende død i sengen. Jeg savner hende så meget.

    Her på BaBoom florerer uvenskabet, hvor vi dog alle har haft nogle gode debatter sammen førhen, og det må vi forsøge at få igen!

    Der vil altid 'ryge en finke af fadet', hvilket vi altid før har været i stand til at håndtere. Er der noget man ikke forstår eller er i tvivl om, så spør ind til det. Måske får man et svar som overrasker.

    Husk alt det gode..., som Leon så flot i sit indlæg siger. Selvom vi ikke er personlige venner, eller måske overhovedet bryder os om hinanden, så er der nok ingen af os, som ønsker noget dårlig' eller forfærdeligt sker for hinanden.













  • #3   30. jan 2019 Nogen forveksler åbenbart livet IRL med livet på debatter.

    Moral er godt, dobbeltmoral er dobbelt så godt. smiley


  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 331 Svar: 3.289
    #4   30. jan 2019 #3

    Dit indlæg Madonna forstod jeg så ikke helt? Hvad mener du?


  • #5   30. jan 2019 cris7 jeg er helt enig i at vi debattør har en form for venskaber og at vi også finder venner iblandt de andre debatøre og det er da Gudskelov sådan at vi kan læse andres kommentar og tage dem for det de er - altså kommentarer smiley

  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 331 Svar: 3.289
    #6   30. jan 2019 #3
    Nogen forveksler åbenbart livet IRL med livet på debatter.

    Moral er godt, dobbeltmoral er dobbelt så godt.
    jvf. Madonna.

    Ja, jeg kunne stadig godt ønske at vide hvad du mener?


  • #7   30. jan 2019 Ja, Leon, smiley
    Jeg husker alt det gode, og jeg husker også det knap så gode. Så godt jeg kan... smiley


  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 331 Svar: 3.289
    #9   31. jan 2019 Ja, man kan lade ting være datid, men det behøver ikke at være ensbetydende med at man glemmer, men istedet tager sine forbehold.

  • #10   31. jan 2019 Ja, Leon, jeg husker også alt det gode meget klart. Men med tiden og erfaringerne lærer vi mangt og meget også på ondt.

    Det bedste i livet er gratis, kram, kys, smil, familie, venner, søvn, kærlighed, grin og gode minder smiley


Kommentér på:
Husker i alt det gode.

Annonce