{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
605 visninger | Oprettet:

Jeg husker det stadigt. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg ved sku ikke med jer men selvom det er metussa længesiden min mor gik alt for tidligt bort 1963 syntes jeg at huske duften af min mor og nej be mig ikke om at skulle forklare hvilken duft eller det kunne jo være duften af tryghed (husker i den) - men jeg tror at i godt ved det og en vær mor kender deres børns dufte og jeg må sige at jeg også kender mine egne børns dufte og når jeg lige nu sidder og skriver om sådan emne er det sku nok fordi jeg er ved at blive gammel - men det er en tanke jeg har vil skrive om i længere tid.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg husker det stadigt.
  • #1   18. dec 2020 Leon l
    Ifølge din profil er du 61 år - må sige at du husker fantastisk eftersom du kun var 4 år, da hun forlod moder jord.
    Så godt husker jeg langtfra, selvom jeg havde en fantastisk god mor.


  • #2   18. dec 2020 Å.R. det er sku rigtigt hun døde tidligt men ikke så tidligt det var godt set og jeg husker nu mange ting fra min barndom og der skulle stå 1973 og der er noget af et spring og må se om jeg kan rette det smiley

  • #3   18. dec 2020 Hukommelse er en mærkelig størrelse, jeg kan huske mere end 10.000 kombinationer af kode i Delphi, men nogle gange kan jeg ikke huske hvad jeg fik i går til aftensmad. Hukommelse er som en slags hylde man lægger ting, nogle gange lader man være med at lægge ting og det glemmes - fjernes fra hukommelsen - en slags RAM(Read Access Memory) og ROM(Read Only Memory)

    ROM er den gen etablerede som man fødes med - RAM er hvor man lagre alle sine sanseindtryk, oplevelser osv.

    Læste for år tilbage om sanseindtryk hvor lugtesansen menes at være den tidligste udviklede som gør at man kan etablere en forbindelse mellem oplevelse og dufte/lugte.

    en enorm interessant artikel...


  • #4   18. dec 2020 Polysl enig og ja det at huske til der i det store univers er så evig ligegyldigt så som hvad du fik at spise i går endog er det jo også i de fleste tilfælde ligeså ligegyldigt hvad vi lavet i går - i forgårs OSV.

Kommentér på:
Jeg husker det stadigt.

Annonce