{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
997 visninger | Oprettet:

Glemmer du så husker jeg. {{forumTopicSubject}}

Ja så her i dag på TV-FRI og julen før og nu og det fik mig til at tænke tilbage til en af de juleaftener jeg var hos min mor og hvor dagen jo gik med at min kære mor lavet julemad (kun til min mor og mig 4 - 5.år gammel) og ja de flest børn har og gør nok som jeg gjorde - jeg begyndte og plage min mor om jeg ikke nok måtte få en julegave og dengang var der ikke julesjov på tv så jeg blev ved og til sidst fik jeg en rigtigt juleendefuld og blev smidt i seng til der var mad.
Og da flæskestegen med det hele til var færdigt kom jeg op og så nød min mor og mig julemaden (min mor var jo ikke rig) så det var som i rigtigt mange hjem dengang få gaver der blev givet med hjertet og ja jeg fik en hel flok bondegårdsdyr (uden gården) men hvad skete der så pludseligt bankede det på døren og min mos sagde Leon gå ud og lukke op og da jeg åbnede døren stod min kære mormor der var kørt i taxi ude fra Amager og ind til Sankt Pouls Gade for at holde "lidt" jul med mig og min mor.
Min mormor havde taget en julegave med til mig en bondegård tror i jeg storsmilede og imens jeg legede med min bondegård + alle dyrene sad min mor og mormor og drak kaffe ser i det var en jul fra 1963/64.
Nu til dags får mange børn før middagsjulegaver og så spises der julemad og så får alle en masse julegaver IPAD OSV.
Hvem talte om julestress og store forventninger smiley


Kommentarer på:  Glemmer du så husker jeg.
Kommentér på:
Glemmer du så husker jeg.

Annonce