{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
943 visninger | Oprettet:

Ja hvad siger i? {{forumTopicSubject}}

Ja jeg ved ikke med jer men syntes vejret de sidste par dage har været træls og det gør en træt svag og på grænsen for det jeg må kalde for (du skal blive hjemme i din seng) og tænk jeg var i dag ved at måtte sige fra et par gange og kun fordi jeg syntes det var vigtigt - tog jeg mig sammen og mødte op og det blev en succes og i morgen Fredag bliver jeg nok nød til at ringe og sige at jeg ikke orker at møde op til en samtale kl:11:00 det er ellers et vigtigt møde da systemet vil spare en af mine få livliner væk og hvis ikke solen skinner syntes jeg ikke jeg lige nu får den energi jeg har behov for.
Så jeg vil nøjes med at vise den lille smukke sag jeg havde sat ind i andet indlæg taget på en anden måde så i bedre kan se hvad det skal ligne.
Jeg syntes også at jeg en gang imellem er begyndt at tænke for meget over hvad jeg skal sige og nej det er ikke mine meningers mod der går ned det er noget helt andet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ja hvad siger i?
  • #1   30. nov 2018 Ja, jeg synes også november er kold, rå, mørk og trist, ligeså januar, det er i de 2 måneder, jeg tænker over, hvor meget sollyset betyder for mit sind. Nogen siger at en lyslampe skulle hjælpe, jeg har ikke prøvet det, men det kræver også, man sætter sig hen foran sådan en, men måske værd at prøve.

    Du må op på Hesten og komme til dine vigtige møder, det er så nemt at sige, jeg ved godt og så er det et romantisk hjerte i lyserød fjer smiley


  • #2   30. nov 2018 Jetset tak og ja plejer ellers ikke blive gammel og svag altså op til vinteren hvis jeg bliver ramt er det fordi jeg er gammel og svag i få øjeblikke smiley

  • #3   30. nov 2018 Leon, hold nu op, hvad synes du så gamle mennesker, skal kalde sig ?? - i dag er vi langt over 85 før vi kan kalde os gamle, come on smiley

  • #4   30. nov 2018 Jetset smiler og ja deri har du ret og jeg skal vel bare tage nogle dage hvor det står på ren afslapning - i mine drømme smiley

  • #6   30. nov 2018 Ronald G tak og dejligt at du har overskud smiley

  • #9   30. nov 2018 Nasty tak og så fin den ser ud smiley

  • #10   1. dec 2018 Leon gamle dreng, nu tager du frakken på og går ned til biblioteket og låner Wulff Morgenthalers bøger med hjem.
    Når du kommer hjem sætter du kaffen over og går igang med den første bog og jeg vil æde min gamle stråhat på at du griner inden kaffen er færdig smiley
    December måned og udsigten til juledagene er pr.definition den tid på året hvor mange mennesker er enten gladere eller mere kede af det end normalt.
    Afhængig af ens egen livssituation og sindstilstand forstærker december måned disse følelser udfra hvad man forventer sig af denne julemåned smiley
    Der vil altid være mennesker der har det værre end en selv og selvom denne vished ikke er nogen trøst kan det måske få nogen til at skrue ned for de negative forventninger og op for de positive smiley
    I den anden ende af skalaen finder vi de overstadige der ofte har skruet de positive forventninger for højt op smiley
    En god julemåned er skam ikke forbeholdt familier, men i lige så høj grad alle de ensomme der har overskud til at opsøge fællesskaber i klubber og foreninger smiley
    Jeg forsøger ikke at lege psykolog og udtaler mig kun ud fra de betragtninger jeg har gjort mig gennem årene i min familie og omgangskreds der naturligvis også indeholder alle de nævnte problematikker omkring julemåneden smiley


  • #11   1. dec 2018 Cody N ja men nu har jeg skrevet titlen ned og jeg piver jo ikke på den måde det var nok bare et surt opstød og ja der er mange der har det skidt er omkring jul jeg må sige at jeg normalt juleaften går ud i mit område der jo også har beboer der sidder alene og som jeg så give varm julemad juleaften og jeg kan godt li at sidde alene i fred og ro og Cody N tak for den gode tanke og jeg skal nok få fat i den bog og grine smiley

Kommentér på:
Ja hvad siger i?

Annonce