{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.056 visninger | Oprettet:

Hvad siger i. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg laver lige en hurtigt og det er faktisk ikke fordi jeg vil pive men tænker på hvordan en rigtigt Coca Cola kan bruges til og først må jeg bare sige at: I LOVE COCA COLA og sådan drik kan jo bruges som opløsningsmiddel af alverdens ting rust eksempelvis og man kan også stege en kylling i coca cola og er også et godt middel imod dårligt mave jeg spiste ikke ret meget i går men måtte sku kaste et eller andet op og var helt bange for at det var min galskab der kom op men da jeg 10 minutter før jeg gik til ro drak noget af en coca cola havde jeg ikke problemer med opkast eller sure politiske opstød så jo coca cola bare bruges til mange ting.
og se det ældre tegnet billede fra Hørsholm.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad siger i.
  • #1   13. jun 2018 tror jeg kun har smagt coca cola dengang det var på glasflaske, Kan så se at det kan købes på nettet - Men vil hellere have en god stærk kop kaffe med fløde og en lille knallert.

    I Israel og Tyrkiet har de kaffe med cardemomme, kanon drik, elsker det. Te er for mig bare noget der skulle være afskaffet for længe siden dengang man hælde det ud i havet. Men det er så min mening.


  • #2   13. jun 2018 Polysl Jeg var coca cola barn men det var dengang jeg må dog sige at jeg stadigt er vild med coca cola dog er jeg god til at beherske mig så nøjes og kaffe og the men jeg kan jo ikke tale med i smagen om kaffe med cardemomme så det bliver du nød til at fortælle om smiley

  • #3   13. jun 2018 Leon

    Det er svær at forklare men kardemomme giver en vis dybte i kaffen, på samme måde hvis du kom en lille stk. 70% i koppen.-

    Nå man som de fleste bare drikker morgenkaffe og så er det det!!

    Men her får man en oplevelse som absolut ikke skal gøres til dagligdags, for så mister den magien, oplevelsen, smagen, det at få kaffe på en anderledes måde.


  • #4   13. jun 2018 Polysl ja men bare din måde at fortælle det på gør at jeg håber at nogle af mine venner byder mig på en smagsprøve en dag smiley

  • #5   14. jun 2018 Jeg drikker flere kander kaffe dagligt med fruen og som Polysl siger ryger der indimellem en knallert ned i koppen.
    Jeg har aldrig prøvet kaffe med Kardemomme og det er nok fordi jeg aldrig har været i Israel og Tyrkiet.
    Jeg drikker kun kaffe lavet på gl.dags maner og kun på moccamaster maskiner som er de eneste der holder til vores store forbrug smiley


  • #6   14. jun 2018 Cody

    Det finde mange steder i Mellemøsten, jeg nævnte bare 2 steder.


  • #7   14. jun 2018 En iskold Cola, gerne i et glas med is, er bare fantastisk. smiley

  • #8   14. jun 2018 Kan det komme bag på nogen, at jeg drikker masser af Urte The smiley - dog sidder jeg ikke i skrædderstilling smiley - men jeg synes også godt om Expresso, det er krudt for mig.

    Jeg drikker yderst sjældent sodavand, jeg bliver mere tørstig af det, men jeg drikker Harpiks Vin i sommervarmen, altså når jeg har fri, og den skal være kold, synes det smager herligt - men kender ikke nogen, som kan lide det, så den kan jeg have for mig sæææl smiley

    Men Cola er faktisk stærke sager, det kan også bruges som toiletrens smiley smiley


  • #9   14. jun 2018 Rødvin med sprudlende iskold vand er også mig i sommervarmen,

  • #10   14. jun 2018 Før var det cola, nu er det lemon, men kun en halv 1/2 l pr. dag.:-)

    Kaffe drak vi også et par kander af om dagen, da vi var 2¨, nu er det kun en enkelt om dagen.

    Og så vand, vand og atter vand fra hanen og sat i køleskab.....


  • #12   14. jun 2018 Jeg drikker også meget vand, gerne dansk vand for bruset.

    Men som Markgreven, ja så engang imellem så er et iskoldt frisk skænket glas cola med isterninger og en citronskive bare dejligt. smiley


  • #15   14. jun 2018 Det giver herlige topskud

  • #16   14. jun 2018 #14 - jeg vil følge med spænding disse 2 planter ikke nogen tvivl om, at de har en gavnlig virkning i små mængder - så den må vi høre mere om smiley

  • #18   14. jun 2018 #6
    Tak for tipset Polysl, meeen er der noget jeg er stensikker på så er det at jeg aldrig sætter mine ben i Mellemøsten - ikke i levende live i al fald.
    Jeg har mere end rigeligt Mellemøsten i Danmark smiley


  • #19   15. jun 2018 Husker min første tur med veninder til Sverige, var 15 år. Vi skulle prøve den mærkelige drik, blev enige om at den smagte som hostesaft.
    Min far sendte gavepakker til Tyskland med bl.a. uristede kaffebønner, blev brunet om søndagen på en pande.... smiley smiley
    Den bedste Cola jeg har prøvet var i Florida, store plastik-krus med en masse is, skønt i varmen. Er nu mere til kaffe også mokka som i Italien.
    Lige nu i varmen er jeg vild med Mochito, med eller uden rom i stedet passionsfrugt, smiley


    profilbillede
  • #20   16. jun 2018 Den ser lækker ud, Elizabetta smiley

  • #21   17. jun 2018 Ja, Jetset, den er virkelig et hit.... smiley smiley smiley

Kommentér på:
Hvad siger i.

Annonce