{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.908 visninger | Oprettet:

Mouritsen
Mouritsen
Tilmeldt:
18. okt 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 17

Han slår min bror {{forumTopicSubject}}

Hey smiley
har et sørgeligt problem. . Jeg har en bekendt svans som er en måned ældre end mig...

Det er sådan at han tit slår min bror...

Her kommer et eksempel fra idag
min bror og ham legede for sjov også begyndte han at slå min bror hvor jeg bad ham stoppe og han begyndte at skubbe mig... Jeg lagde ham ned og tog kvælertag og sagde nu stopper du hvorefter han stoppede. . Han sagde så nu her for ca. En time siden til min bror at nu sukkede de luset og det nok skulle blive sjovt hvorefter han slog ham med en pude selvom han sagde stop så lagde han den og så troede jeg han stoppede men han tog en handske og gav ham lussinger med den.. bagefter stod min bror og græd. .

Han har før slået ham med en bambuspind. .

Jeg har lyst til at smadre ham hver gang men kan ikke LÆNGERE lide at slås som jeg dsv. Kunne de første år i skolen Pga. Mobning...

Hvad synes i?

Min bror er 7 år smiley

Hilsen den hidsige storebror smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Han slår min bror
  • Mouritsen
    Mouritsen Tilmeldt:
    okt 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 17
    #1   19. okt 2014 .

  • House MD
    House MD Tilmeldt:
    sep 2014

    Emner: 6 Svar: 251
    #2   19. okt 2014 Hvorfor leger din bror med ham?

  • #3   19. okt 2014 Klap ham dog en og bed ham om ikke at komme igen?
    Lad være med at omgåes sådanne mennesker.


  • #5   19. okt 2014 Lyder umiddelbart som om at din lillebror på 7 er den mest modne af jer 3...

  • Mouritsen
    Mouritsen Tilmeldt:
    okt 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 17
    #6   19. okt 2014 Nej kan ikke lade vær at komme der fordi det er min mors veninde. ..

  • #7   19. okt 2014 Smør alle i hustanden med sirup!

  • Mouritsen
    Mouritsen Tilmeldt:
    okt 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 17
    #9   19. okt 2014 ved at hvis jeg nakker ham får jeg alt skylden og jeg kommer nok også til at brække hans næse...

  • #10   19. okt 2014 Træk skelettet ud af røven på ham

  • Mouritsen
    Mouritsen Tilmeldt:
    okt 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 17
    #12   19. okt 2014 Min mor ved det men Ka ikke gøre noget. ..

  • Mouritsen
    Mouritsen Tilmeldt:
    okt 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 17
    #14   19. okt 2014 vil ikke stikke ham ned smiley men hvergang jeg har slåsset har 1 slag fået dem til at holde kæft smiley

    og ja det er dsv. sandt smiley


  • House MD
    House MD Tilmeldt:
    sep 2014

    Emner: 6 Svar: 251
    #15   19. okt 2014 "ved at hvis jeg nakker ham får jeg alt skylden" - Det er ret logisk, synes du ikke selv? Hvis DU nakker ham, skulle dig og din bror så dele skylden? Du er helt væk.

    "men hvergang jeg har slåsset har 1 slag fået dem til at holde kæft " - 'Slåsset' den var ny. Men tror du, at du er sej fordi at 1 slag kan få folk til at holde kæft?

    Du er helt væk med dine historier.


  • Mouritsen
    Mouritsen Tilmeldt:
    okt 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 17
    #15   19. okt 2014 Men tror du ikke på mit problem så lad vær..

  • Mouritsen
    Mouritsen Tilmeldt:
    okt 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 17
    #17   19. okt 2014 Det er ikke historier! !! Kan sige hver en enkelt detalje! !

  • Mouritsen
    Mouritsen Tilmeldt:
    okt 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 17
    #18   19. okt 2014 Henrik skal jeg ændre mit navn til mot efternavn og nævne navnet på ham der slår eller navnet på min bror? Hvorfor fuck fatter i ikke det er rigtigt!!!

  • Mouritsen
    Mouritsen Tilmeldt:
    okt 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 17
    #20   19. okt 2014 Hvad fuck snakker du om jeg lyver ikke og det er første gang jeg er herinde fuck en dårlig reklame for sådan en korte side

  • House MD
    House MD Tilmeldt:
    sep 2014

    Emner: 6 Svar: 251
    #21   19. okt 2014 Har aldrig sagt jeg ikke tror på det (selvom der er nogen tid der ikke holder stik).

    Men din måde at formulere dig på. Du får virkelig fortalt mange gange hvor nemt du kan klarer folk og at du kan få dem ned med 1 slag.

    Men du tager afstand til alle vores "besvarelser". Prøv at svar på dem der har været engang.

    * Hvorfor kommer han med, når både du og din mor ved hvad han gør?
    * Hvis han er en måned ældre end dig, hvorfor "leger" han så med din bror?
    * Hvad siger din mors veninde?
    * Hvorfor snakker din mor med en veninde, hvis søn slår hendes barn uden at veninden gør noget?

    Hvis du tager afstand til ET eneste spørgsmål, så er din historie helt ud at skide.


  • Mouritsen
    Mouritsen Tilmeldt:
    okt 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 17
    #22   19. okt 2014 1. Fordi det først er nu han og jeg har fortalt min mor det

    2. Fordi vi skulle derover Pga. Min mors venindes 11 års bryllupsdag og fordi min bror siger han godt kan lide ham når han ikke slår

    3. Hun ved det ikke

    4. Fordi veninden har lidt problemer og ikke ved at hendes søn slår min bror...



  • House MD
    House MD Tilmeldt:
    sep 2014

    Emner: 6 Svar: 251
    #23   19. okt 2014 1. Sjovt, for i starten får du det til at lyde som om at det har stået på længe. "Det er sådan at han tit slår min bror..." og "Han har før slået ham med en bambuspind."

    2. Overvejet at din bror har et problem så?

    Også, hvis du er så "stærk" så er du nogen år ældre end din bror. Hvorfor "leger" din bror med en der er så gammel?

    3. Så fortæl hende det?

    4. Igen, fortæl hende det. Giv hende flere problemer, ved at fortælle hende, at hendes søn slår.

    Tror bare du vil digte historier. Selv hvis det var sandt, lyder det ikke til at du vil have det fixet.


  • Mouritsen
    Mouritsen Tilmeldt:
    okt 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 17
    #24   19. okt 2014 Ja det har stået på i lang tid men han slår ham kun når jeg er med så jeg tror han vil spille smart overfor mig. ..

    Jeg er 13 og min bror er 7 og har ikke sagt jeg er stærk men at 1 slag altid har Været nok

    Det er ikke mig der skal fortælle det til hende det er min mor. . Men kan prøve at få hende til at sige det til hende... for hvis hans mor ikke gør noget gør jeg


  • House MD
    House MD Tilmeldt:
    sep 2014

    Emner: 6 Svar: 251
    #25   19. okt 2014 Igen sjovt at din historie begynder at falde fra hinanden når man spørg ind til den.

    "Fordi det først er nu han og jeg har fortalt min mor det" og nu siger du at det har stået på længe?

    Også "Henrik skal jeg ændre mit navn til mot efternavn og nævne navnet på ham der slår eller navnet på min bror? Hvorfor fuck fatter i ikke det er rigtigt!!!"

    Hvad ville det gavne? Du kunne kalde din bror Bo, kalde ham der slår Ib og sige dit efternavn var Jensen. Hvordan skulle vi modbevise dig?

    Du er vist ikke den skarpeste.

    Prøv også lige at få din historie til at hænge sammen. Det er internettet for fanden.. Du har masser at tid til at svarer og tænke din historie igennem.. Det er nemt at lyve her.

    Kunne forstå hvis det var i virkeligheden, at du ville blive nervøs, da du ikke har 10 min til at svarer.


  • Mouritsen
    Mouritsen Tilmeldt:
    okt 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 17
    #26   19. okt 2014 Jeg er elendig til at skrive men kan lige nævne navnene på os

    Mig - Patrick
    bror - Daniel
    bekendt - mark


  • Mouritsen
    Mouritsen Tilmeldt:
    okt 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 17
    #27   19. okt 2014 Det startede med at min mors veninde holste en kom sammen. Så er der gået noget tid og mig og min bror ser film. Så kommer mark op på værelset og slukker lyset. Så siger han til min bror at det nok skal blive sjovt hvorefter han slog Daniel med en pude hvor han sagde stop bagefter tog han en skihandsle og slog ham i hovedet med den hvor han ramte ham i hovedet. Han gik og jeg så min bror græd. Han kom tilbage og jeg bad mark give Daniel en undskyldning hvorefter han gjorde det. Bagefter tog vi hjem..

    Det med pinden var et fiskenet fordi vi var i sommerhus...

    Han elsker opmærksomhed og alle hader ham og tror hans far slår ham...


  • House MD
    House MD Tilmeldt:
    sep 2014

    Emner: 6 Svar: 251
    #28   19. okt 2014 Jeg prøver lige at citere mig selv, da du åbenlyst ikke forstod det.

    "Hvad ville det gavne? Du kunne kalde din bror Bo, kalde ham der slår Ib og sige dit efternavn var Jensen. Hvordan skulle vi modbevise dig?"

    Men jeg skrider. Hyg dig.


  • Mouritsen
    Mouritsen Tilmeldt:
    okt 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 17
    #29   19. okt 2014 Grunden til jeg skrev er fordi jeg ikke ved hvad jeg skal gøre?

  • Mouritsen
    Mouritsen Tilmeldt:
    okt 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 17
    #30   19. okt 2014 Ved ikke bare træt af alle tror det er en historie. ..

  • Mouritsen
    Mouritsen Tilmeldt:
    okt 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 17
    #32   20. okt 2014 Tak smiley

  • House MD
    House MD Tilmeldt:
    sep 2014

    Emner: 6 Svar: 251
    #33   20. okt 2014 Det er som om at det eneste svar du ville høre var at du skulle tæve ham.

    Hver gang at vi nævnte du skulle fortælle det til veninden osv, kørte du bare videre. Men når du får at vide du skal tæve ham, acceptere du svaret..

    Så du startede egentlig ikke tråden for andet, end at få at vide det var okay at tæve ham.


  • Mouritsen
    Mouritsen Tilmeldt:
    okt 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 17
    #34   20. okt 2014 jo ville have en løsning.. men i andre svarer useriøst... så kom med en god løsning

  • House MD
    House MD Tilmeldt:
    sep 2014

    Emner: 6 Svar: 251
    #35   20. okt 2014 Useriøse? Vi pointere bare hvor dårlige dine argumenter er for ikke at sige det til din veninde.

Kommentér på:
Han slår min bror

Annonce