{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
747 visninger | Oprettet:

Fakta - 5 min mere {{forumTopicSubject}}

Har du/i oplevet at være i fakta og blevet forhindret så du skulle bruge 5 min eller mere end de normale 5 min ? altså deres motto, det tager kun 5 min at handle i fakta, men vi vil så gerne have i bliver lidt længre !

Veninden var i fakta lørdag eftermiddag tæt ved lukketid, vi skulle have lidt små ting og nogen smøger. Vi kommer så til kassen og kom ved en fejl til at ligge vores ting sammen selvom vi skulle betale hver for sig.
Så skulle vi have smøger, hvor den unge fyr siger er i over 16 smiley tænkte hvad vi er snart 19 begge men måtte da lige vise mit kørekort så. han slår så vores ting ind sammen selvom det ik lige var meningen, så den unge ekspidient må kalde en til kassen.
Hun ordner det så efter 5-10 min tid så tager hun smøgerne og siger dem her kan i ik købe, så siger jeg hvad hvorfor ik. hun siger så er i over 16 ?
Hun er min søsters veninde og måtte så lige forklare og så viste hun da godt jeg var over 16 heh ,..

men har aldrig oplevet noget lignede , men vi havde det godt nok sjovt med det , og ligner måske en under 16 når jeg ik har make up på men har da tit handlet uden make up haha


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fakta - 5 min mere
Kommentér på:
Fakta - 5 min mere

Annonce