{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.827 visninger | Oprettet:

Blev bortvist fra arbejde.... {{forumTopicSubject}}

Nu skal i lige have en god historie.....

Jeg blev jo kærester med en fra mit arbejde. Han virkede til at være en rigtig god mand, styr på sit liv, styr på sin økonomi og vellidt på sit arbejde....Men men men....
Efter at vi havde været kærester i 3 uger vil han gerne have at jeg flytter ud til ham og efter som det hele virkede så fint gjorde jeg også det.

2½ måben inde i forholdet skal han i byen med gutterne og efterfølgende finder jeg ud af at han har kysset en anden pige og vartet hende op en hel aften.....bliver selvfølgelig rasende, men vi tager en snak og jeg finder ud af at han har store psykiske problemer og også et alkoholproblem. Jeg vælger at blive ved ham.....Desværre herfra går det kun ned af bakke. Det hele kulminerer i at jeg finder ud af at han har besøgt et bordel flere gange mens vi har været sammen, han har en datter med en anden, han drikker hver dag, han truer mig til at blive i forholdet ellers vil han begå selvmord og han vil ikke have at jeg tager nogen steder alene.....

Det kan jeg ikke leve med og går derfor fra han hurtigt.

Problemet er at vi arbejder samme sted og han kører på at det går ham psykisk på at skulle se på mig på arbejdet og min værkfører har mig til samtale og han mener at jeg skal flytte afdeling. Det synes jeg så ikke er en speciel god ide men chefen holder fast i det. Min mor og min eks gamle svigerfar arbejder også samme sted og de er så de eneste der ikke har sympati med min eks (det skal lige siges at han får tilskud fra arbejde til at gå til en psykolog) Min eks er så åbenbart blevet tosset over at de ikke har medlidenhed med ham og fortæller folk sandheden hvis de spørger til hvorfor vi er gået fra hunanden, så nu har han spredt rygter om at jeg har truet ham og min værkfører med et tæskehold.....Vorherre i skuret.....Så jeg røg til samtale her klokken kvart i fem, blev bortvist og skal vente på at de finder ud af nærmere.....

Godt man er i en fagforening!!!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blev bortvist fra arbejde....
Kommentér på:
Blev bortvist fra arbejde....

Annonce