{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
664 visninger | Oprettet:

8 skraldemænd påvirkede af alkohol og narko {{forumTopicSubject}}

https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund ... ko/7467699

"Hele otte skraldemænd fra Vejle er med omgående virkning blevet bortvist fra deres arbejdsplads, efter at de onsdag morgen blev testet for alkohol og narko.

Den uvarslede test fandt sted tidligt om morgen i tidsrummet 05.00-08.00.

Her viste det sig, at skraldemændene i et eller andet omfang var påvirkede.

- Vi har en nul tolerance-politik, og medarbejderne ved, at vi laver disse rutinemæssige tjek på alle vores 600 ansatte, siger Line Meldgaard, der er direktør og personaleansvarlig i firmaet Meldgaard.

Meldgaard står for renovations-arbejdet i blandt andet Vejle."

Hvilke arbejdspladser bliver mon udsat for disse test???

Går ud fra at piloter f.eks. gør, men hvordan med buschauffører, lastbilchauffører, læger, sygeplejersker o.a. testes jævnligt, især hvor deres job kan udgøre stor fare for andres liv.

Har DU kendskab til nogen, der bliver/er blevet testet for narko på arbejdspladsen?!


Kommentarer på:  8 skraldemænd påvirkede af alkohol og narko
  • #1   10. jan 2019 Før i tiden var skraldevogne og ølvogne fredet, folk satte endda øl ud til skraldemændene på låget af skraldebøtten.
    Det kan da også være de stadig er det af færdselspolitiet, bare ikke af deres arbejdsgivere.


  • #5   10. jan 2019 Førhen, da alkoholpolitiken var fraværende, kunne de ha' snuppet mange, i den koncern jeg havde job i.

    Stor frokost med øl og snaps ml. jul og nytår, men jeg skulle desværre ramme tasterne, så den stod på sodavand. smiley


  • #6   10. jan 2019 For et par år tilbage var der jo også læger, der opererede på Nyk. F Sygehus, der blev fyret, fordi de kom direkte fra fester og opererede....

  • #7   10. jan 2019 Jeg må sige at der ikke må køres et køretøj i påvirket tilstand - men de andre som slæber og passer deres arbejde ser jeg nu intet problem i er påvirket der kunne jo være en årsag der til smiley

  • Cody N
    Cody N Online Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 6 Følgere: 52 Emner: 131 Svar: 2.227
    #8   10. jan 2019 Jeg sætter skam stadige et par håndbajere ud til vores skraldemænd hvis jeg har en sæk ekstra skrald og både sæk og bajere forsvinder hver gang smiley
    Jeg vil nok mene at med 3 skraldemænd i samme bil burde det vel være nok hvis ham bag rattet var appelsinfri smiley
    På den anden side er det jo også ukollegialt at tylle bajer ved siden af den tørstige makker bag rattet smiley


  • #9   10. jan 2019 De kan jo gemme dem til de kommer hjem... smiley

  • #10   10. jan 2019 Belphegore M jeg vil ikke være moralens vogter så det vil jeg lade dig om smiley

  • #12   11. jan 2019 Det går jo ikke at lede dem i fristelse i arbejdstiden, Leon, men de fleste håndværkere man tilbyder en øl, spørger om de må ha' lov til at gemme den. smiley

  • #13   11. jan 2019 Madonna M ja det ved jeg godt og der for kunne det jo godt være at den påvirkning de har af alkohol var fra dagen før ligeså den dersens narko påvirkning - der skal jo så lidt til at have en påvirkning smiley

Kommentér på:
8 skraldemænd påvirkede af alkohol og narko

Annonce