{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
938 visninger | Oprettet:

Skilsmisse {{forumTopicSubject}}

godmorgen baboom.
pt går det ikke så godt herhjemme, mine forældre skal skilles - bare for at sige det ligeud.
andre af jer som har forældre der er skilt? hvad skal man gøre? hvordan reagerede i selv på det? kom gerne med lidt råd til, hvordan jeg skal komme igennem det på bedst vis... tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skilsmisse
  • #1   2. maj 2010 Køb dem begge en pony

• Hej Søde <3
    Hej Søde <3 Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 412
    #2   2. maj 2010 Husk mælken.

• #3   2. maj 2010 Tag det som det kommer. smiley

Hvordan skal de skilles ?
    Altså er de møghamrende uvenner, eller skille de som venner eller hvordan ?
    ^det kommer jo også til at påvirke dig. smiley

Ved du hvor du vil bo osv ?

• #4   2. maj 2010 ja vil nok sige tag det som det kommer ja det sqamme som c k h.
    mine forældre har været det nu siden jeg var 6 måneder

• #5   2. maj 2010 Mine forældre blev skilt for et år siden og jamen jeg blev boende hos min mor. Jeg er først begyndt at snakke rigtigt med min far for nogle mdr siden, pga han manipulerede med mig osv. og fortalte mig en masse ting jeg ikke skulle vide. Til sidst sagde jeg stop og sagde, at han skulle finde hjælp hos en anden (:
    Du skal lære at sige fra, hvis dine forældre begynder at sige noget om hinanden - for det er rigtig hårdt. Du må gerne græde og være ked af det, for det er noget underligt noget når man er vant til de er sammen, du skal bare vide med dig selv, hvordan du har det - så det ikke kører DIG ned! smiley
    Jeg håber på det bedste for dig, held og lykke med det!

• mathias -
    mathias - Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 385
    #6   2. maj 2010 det kommer jo meget an på hvordan de skilles som ckh siger.. mine forældre blev skilt da jeg var 10 så det er jo en del år siden, men jeg var selvfælgelig ked af det i en periode, men idag synes jeg da klart at det var det bedste smiley

• #7   8. maj 2010 jeg var omkring 17 da mine blev skilt. de var uvenner og kan stadig ikke sammen... jeg forsøgte mig at holde mig neutral, men både min mor og far kom til mig (som den eneste ud af 3 søskende) og beklagede sig eller søgte trøst.
    jeg måtte ofte trøste min far der græd og måtte også overbesvise ham om ikke at begå selvmord...
    det er en hård tid du går i møde og håber det går nemmere og mere smertefrit for jer end hos mig.

Kommentér på:
Skilsmisse

Annonce