{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
702 visninger | Oprettet:

Inspiration/forslag søges... {{forumTopicSubject}}

Jeg er igang med pædagog uddannelsen på pædagogseminariet. Er kommet der til i uddannelsen, hvor jeg ska til at skrive eksamens opgave, i faget iis (individ,institution og samfund), hvor det der skal lægges mest vægt på, er det samfundsmæssige. Har valgt at skrive om emnet skilsmisse... Mit problem ligger så bar i at formulere en problemformulering.. Så håber på at der er nogle, eller bar en her inde, som ka og gider hjælpe mig lidt med nogle forslag smiley På forhånd mange tak for hjælpen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Inspiration/forslag søges...
  • Laursen .
    Laursen . Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 36
    #1   21. mar 2011 Nu kan jeg ikke lige huske hvordan de problemformuleringer skal stilles op, fylde mm. Det afhænger vel lidt af, hvilken skole/uddannelse det er.
    Er emnet skilsmisse ang forældrene, barnet, den unge eller noget helt andet. Det giver jo nogen forskellige aspekter.

Men nogen ting jeg tænker på, at der kunne være nyttigt er:

Har børn til skilsmisseforældre større risici for, at der er brug for mere støtte i skolen?

Hvilke konsekvenser har det for den unge, hvis forældre gennemgår en skilsmisse?

Hvilke tilbud har det offentlige til børn/unge, hvis forældre er skilt, eller i skilesmisse?

Så kan du også gå ind omkring økonomien, økonomisk støtte mm...

Ved ikke om du kan bruge det til noget, om ikke andet så kan det måske give noget at reflektere over smiley

Kommentér på:
Inspiration/forslag søges...

Annonce