{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
592 visninger | Oprettet:

Er fortvivlet :S {{forumTopicSubject}}

Min dejlig hund Emma har fået blodkræft smiley dyrelægerne siger at de godt kan leve med det i nogle år, hvis de får medicin.. så lige nu er min hund på piller.. hun har os fået nogle sprøjter for at dæmpe hævelserne (hendes organer er meget hævet) hun har svært ved at trække vejret, hun er træt, hun lægger bare hele tiden og sover, hun orker ik at gå tur.. der er ik meget hund i hende mer... hun har ik smerter og virker stadig glad.. men fysik har hun det ik godt...

ved ik hva jeg ska gøre.. syntes i hun ska aflives ?

Mine forældre vil gerne blive ved med at give hende piller.. men jeg tror ik det kommer til at holde i længden


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er fortvivlet :S
  • #1   16. jul 2007 Synes du skal tage afsked med den selvom du måske holder af den... Det er synd hvis den skal lide, og hvis der skal medicin til at holde den i live, så det sku ikke helt godt med den

  • #2   16. jul 2007 da min hund blev blind aflivede vi den også .. den vil jo aldrig kunne forstå¨det hvis vi fik mange gæster og sådan når den ikk kunne se , syns den skal aflives ?

  • #3   16. jul 2007 hvis hunden lider, skal den aflives med det samme.. alt andet er dyrplageri. .

  • #4   16. jul 2007 jeg vil osse sige en evt aflivning.
    men giv da både hende og jer selv 14 dages tid . med ren forkælelse og nydelse for alles vedkommende. så man er sikker på et ordenligt farvel.


  • #5   16. jul 2007 ja det er jo faktisk kun pillerne der holde hende i live.. men som skrevet har hun ingen smerter..

    tror os det ender med at hun blir aflivet.. ;(


  • #6   18. jul 2007 trist, men et godt valg .. smiley

  • #7   18. jul 2007 Josie... Så længe du/i føler at hunden stadig har lyst til at leve, så synes jeg den skal have alle de chancer den har brug for...
    Min gamle kat fik jeg selv opereret et utal af gange for kræft, og blev ved med at sige til mig selv at så længe hun ikke led så ville jeg gøre alt for hende... Men så en dag fik hun et krampeanfald, hun jamrede sig og sked på mig... da anfaldet var overstået kiggede hun op på mig med store forvirrede øjne og kunne ikke forstå hvad der var sket... Den da ringede jeg til dyrlægen, der så kom hjem til os og gav hende den sidste sprøjte.

    Jeg er sikker på i også kan mærke når det er Emma's tid til at sige farvel...

    Tanker til jer og jeres hund


  • Günthers P
    Günthers P Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 209
    #8   18. jul 2007 Den har ikke fortjent at ligge og lide... Forestil dig hvor ondt hævede organer kan gøre, og forestil dig hvordan det er ikke at kunne trække vejret.

    Det er meget hårdt, men jeg synes ikke du har noget valg
    Held og lykke....


  • #9   27. jul 2007 Emma R.I.P smiley .... snøft !

  • #10   27. jul 2007 Stikker dig et lille trøste knus gennem skærmen...

Kommentér på:
Er fortvivlet :S

Annonce