{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.396 visninger | Oprettet:

*LANGT Indlæg* Endnu en om ulykkelig kærlighed {{forumTopicSubject}}

Sagen er den, at jeg går og tumler lidt med nogle personlige problemer som jeg inderligt håber I kan hjælpe mig med.

Til info: Til dem af jer der allerede nu ikke gider læse en lang tekst eller blot vil komme med dumsmarte kommentarer, kan i lige så godt pikkel af. De afhjælper ikke mit problem, så dem har jeg på ingen måde brug for. Pfh. Tak.

Nå men hele humlen ligger i at jeg på en side har fundet en pige jeg desværre gik hen og blev rigtig glad for.
Vi mødtes et par gange uden at det var egentlige dates men jeg gik faktisk hen og blev lidt småforelsket i hende alligevel Det tog dog en uventet drejning da det så viste sig hun åbenbart faktisk var ved at finde en fyr. Måden jeg fandt ud af det på var
at logge på Facebook og som en af de nye nyeste historier stod der "xxxxxxxx er i et forhold" Fedt! Tak for lort!
Jeg blev vred, skuffet og ked af det og bedte hende først på en pæn måde om at gå sin vej og ikke kontakte mig igen. Med det slettede jeg alt. Msn mobil mail Facebook osv.
Det er ved at være en del år siden og det plager mig virkelig at blive ved at tænke på hende. Jeg har rigtig mange gange sagt til mig selv at nu skulle det have en ende, men uanset, hvad jeg prøver, hjælper det lige lidt.
Mit liv er simpelthen for kort til at gå og være gnaven og bitter over noget så dumt. Træt af at gemme mig bag en facade af en glad fyr uden problemer. Jeg har virkelig brug for at komme videre.
Jeg var i virkelig glad når hun var i mit liv. Den livsglæde, den savner virkelig!
Til dem der så vil sige "find en anden", kan jeg med en meget dårlig smag i munden og meget dårlig samvittighed sige det også er prøvet. Det er jeg på ingen måde stolt af.

Mange af jer har måske haft en kæreste og har måske erfaringer med hvordan i har fået bearbejdet det og kommet videre og igen, blevet et helt og igen positivt menneske med et friskt syn på livet

Om det er nyttig viden eller ej, er jeg meget i tvivl om. Men det har faktisk været sådan on/off et par gange, hvor hun har haft slået op med den kæreste og kontaktet mig igen.
Det kan være forhåbninger om at hun kommer tilbage der gør jeg ikke kan give slip, jeg ved det ikke.
Jeg må vel så også selv gå til bekendelse og indrømme, jeg selv er en naiv idiot og tro på der skulle blive noget igen. Jeg ved jo godt jeg ikke skal acceptere at være en nummer 2/ backup . Trods det hele får jeg jeg stadig lykønskninger på min fødselsdag og med jævne mellemrum stadig et besøg på den side hvor jeg har den profil. Det fatter jeg slet ingen ting af. Jeg forsøger for mit eget bedste at ignorere det, men det bliver stadig ved Jeg formoder da hun stadig har ham, men siden vi ikke snakker sammen ved jeg det faktisk ikke.

Jeg er på ingen måde i tvivl om der er mere end blot det jeg har nedfældet her, men jeg synes jeg har forsøgt at få det kogt ned til det mest vigtige.

HJÆLP! !! :-S
-En meget fortvivlet gut


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  *LANGT Indlæg* Endnu en om ulykkelig kærlighed
  • #1   7. jan 2013 Hun har fået et jerngreb om dine boller. Hun trækker dig rundt i manegen. Hun har dig som en backup, et virkeligt nederen trick, mange piger bruger. Meld klart ud for hende, at hvis hun vil dig noget seriøst, så må hun sige det, ellers lukker du for kontakten.

    Kan ikke passe hun skal styre dit liv, ved at holde dig i kort snor, du bliver holdt for nar. Bail bail!

    Op på hesten for fanden, det der er noget latterligt teenage-pige-pis.


  • #2   7. jan 2013 Som sagt har vi ingen kontakt. Jeg fortalte hende at der er ikke venskab, det kan jeg ikke acceptere. Enten skulle det være hele vejen, eller slet ikke.
    Jeg er godt klar over det er træls at få det ultimatum, men det var min eneste mulighed Hun valgte så ham, men har åbenbart ikke glemt mig og vil det tilsyneladende heller ikke sådan lige

    Det er ikke hende der styrer mig, men de tanker/drømme om hende der styrer mig. Det er dem jeg gerne vil til livs hvis jeg skal have min livskvalitet igen.

    Jeg kan så sige det er godt og vel 4½ år. Så teenage pis er det nok ikke. Der må være et eller andet fuldstændig forskruet i både mit, men vel også hende hoved, side jeg stadig hænger mig i noget alle andre kan lægge bag sig.

    Hvorfor kan jeg ikke bare det? smiley


  • #3   7. jan 2013 Du må sku videre smiley Jeg kender situationen, man hænger sig i en gammel forelskelse. Det får man intet godt ud af. Jeg ledte desperat efter en der kunne tage overfor den sidste "hjerteknuser" der havde været på spil (min tidligere bedste ven, og min eks fandt sammen på vores 2 årsdag). Jeg ledte og ledte, men fandt den ene skank efter den anden. Så stoppede jeg med at lede, og boooom, så møder jeg den dejligste pige nogensinde, tilfældigvis min nabo gennem 2 år.

    Lige pludselig dukker der noget nyt op.

    Nu ved jeg ikke hvad du søger efter i en pige. Men jeg prøvede at finde en type jeg normalt ikke ville lede efter. Min nuværende kæreste er 4 år ældre end mig, så undslipper man alle de umodne piger der render rundt her i DK. smiley


  • #4   7. jan 2013 Jeg er ikke søgende, så at lade være med at søge og vente på der dukker en op er jo praktisk talt det jeg gøt smiley

  • #6   7. jan 2013 Hmm, prøv at have det lidt sjovt med det et stykke tid.

    Gå amok på dating.dk, nok er det tabu med online dating, men jeg har fået mine grin igennem internetdating, og faktisk også nogle gode venner smiley

    Du vil i hvert fald blive ved med at "sidde fast" i dine følelser, hvis ikke du kommer igang med et eller andet smiley


  • #7   7. jan 2013 Mit liv er for kort til at fortsætte sådan. Det er som sagt 4½ år siden. Jeg har mistet den bedste tid af mit liv fra jeg lidt over 20 på at gå og klamre mig til noget så åndsvagt.
    Jeg er 25, det går bare ikke det her.

    Tanken har strejfet mig. At flytte til KBH og starte på en helt frisk. mit arbejde har en afdeling, som jeg flere har tænkt på om jeg skulle spørge om jeg kunne blive rykket derover.

    Men give afkald på alt mine familie og venner på grund af det... Det er bare...


  • #8   7. jan 2013 Esben.
    Det har bare ødelagt alt hvad der hedder lysten til at møde mennesker online alt det her smiley
    Pga hende er alle stemplet som nogle kællinger der sidder og spiller på flere heste og vælger den der ser bedst ud og har den bedste økonomi.
    Der er min personlighed som fyr åbenbart ligegyldigt.

    De piger og kvinder jeg kender forstår ikke jeg ikke har en kæreste, når jeg er så sød og venlig, men jeg trækker bare på skuldrene ved det spørgsmål. Dem har jeg ikkelyst til at fortælle hvad det egentlig er der ligger til grunde


  • #9   7. jan 2013 Noget fornyelse trænger du i hvert fald til smiley

    Du giver jo ikke afkald som sådan på dine venner og din familie. Afstanden er bare lidt længere smiley Plus du jo nok skal få nye bekendtskaber. Synes godt nok det er en voldsom måde at få fornyelse på, men du er jo tydeligvis virkelig ramt af det smiley


  • #10   7. jan 2013 Jeg lagde tydelige retningslinjer på min datingprofil, hvor jeg tog afstand fra lige netop den type piger du beskriver. Det hjalp da i de fleste tilfælde, men blev da holdt for nar engang eller to, men det må man tage med smiley Der er mange mystiske typer derude, nymfomaner er det sygeste jeg lige er faldt over.

    Du har bare ikke mødt den rette endnu, det sutter max at du så er fanget i tankerne om hende pigen. Det skal nok komme


  • #11   7. jan 2013 Esben
    Jeg vil mene jeg er ret nær mine familie. besøger tit mine forældre og mormor, gerne en gang i ugen.

    Venner. I langt de fleste tilfælde er jeg desværre overbevist om at afstanden vil ødelægge venskaber. De venskaber jeg har tilbringer jeg ofte tid med.


  • Asmaa F
    Asmaa F Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #12   7. jan 2013 Jeg kan så sige at jeg var i en lignende tilstand og dog ikke helt det samme. Kender i hvertfald til fortvivlelsen og hvor umuligt det kan virke at komme videre, selv efter flere år. I mit tilfælde kunne det ikke blive til noget pga afstanden men jeg havde så svært ved at give slip. Så mødte jeg min daværende kæreste, som til at starte med gjorde det meget bedre. Må indrømme at såret aldrig heler helt, den vil altid være i bagtankerne, men man bliver simpelthen nødt til at se sig selv i øjnene og acceptere tilstanden, at man fortjener bedre end at være nummer 2. Man fortjener en person der altid vil sætte dig først, og elske dig lige så højt som du elsker hende. Du er ikke forelsket i hende, men i de minder du har med hende. På 4 år kan en person ændre sig rigtig meget, og det er ikke sikkert hun er den samme længere. Min nuværende kæreste var 25 da han mødte mig. Han var blevet såret på det groveste af sin ekskæreste igennem 5 år. Han hadede alle kvinder, og troede han aldrig ville blive lykkelig igen. Men så mødte han mig, og han fortæller mig dagligt hvor lykkelig jeg gør ham. Det kan godt være du ikke søger nogen, men når du har hende i tankerne vil du overse de fleste kvinder der rent faktisk gerne vil dig. Ikke alle kvinder kigger på udseendet og det materielle. Kun umodne/overfladiske kvinder gør, og er det virkelig en type du gider at være sammen med?
    Håber det her gav nogen mening, og held og lykke.


  • Anders C
    Anders C Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 34 Svar: 911
    #13   7. jan 2013 Hun skulle tilfældigvis ikke hedde Mette?

  • #14   7. jan 2013 Asmaa
    Tak det meget dybdegående indlæg.

    Faktisk da jeg mødte hende tumlede jeg med at komme over en ekskæreste, og så mødte jeg hende her, som bare sparkede benene totalt væk under mig. Fra den ene dag til den anden nærmest var ekskæreste blot passé.

    Yes, jeg er bedre end nummer 2. Det ved, selv jeg. Det er heller ikke noget jeg har lyst til at finde i.
    Men det er bare så mærkeligt, for da jeg så var sammen med hende jeg nævnte jeg ikke ligefrem var stolt af, flejnede hun fuldstændig og kontaktede mig, over hvad fanden jeg havde gang i. Jeg var et røvhul ja, men burde hun ikke være ligeglad. Hvis hun alligevel havde fundet lykken hvorfor var hun så ikke ligeglad?

    Ja, jeg er nok ikke forelsket i hende nu. Men jeg bærer tilsyneladedne mod min vilje nogle følelser.
    Og du har fuldstændig ret. Jeg har ændret mig, ligeså har hun, men når det er sagt, behøver det jo ikke kun være til den dårlige side.



  • #15   7. jan 2013 Anders C

    Hvis hun gør? :-S


  • Alice A
    Alice A Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 191
    #17   7. jan 2013 At have det som du har er ikkesjovt,men der er kun der der kan klare problemet for dig og det er dig selv.

    Brug den tid du har brug til at komme videre, måske slette den profil du har og lad være med at snakke,sms´se med hende.

    Det er svært at komme videre man skal selv gøre en indsat


  • #19   8. jan 2013 Jens
    Det har jeg tænkt på. Jeg har også været inde og google nogen i området, men den prisliste jeg fandt stod der 700 kroner i timen. Det synes jeg er ret dyrt.
    Derfor vælger jeg at søge noget hjælp her først. Ved godt det ikke er proffesionelt, men hvis der var nogen her der kunne hjælpe ville det jo være toppen smiley


  • Jarl S
    Jarl S Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 79
    #20   8. jan 2013 Skulle du bruge 5000 kr på at få et bedre liv, er det så ikke pengene værd?
    Ellers gå på biblioteket og lån nogle selvhjælps bøger.


  • #22   8. jan 2013 #Jarl.
    Nej, det er ikke mange penge. Problemet er bare der ikke ligger nogen garantier for at det hjælper, og så bliver det først rigtig mange penge
    Som allerede sagt, prøver jeg lige at slå koldt vand i blodet og håbe nogle sjæle her har nogle gode inputs der kan give mig en kickstart
    Det er virkelig svært at acceptere at jeg skal ud og have proffesionel hjælp, og får det på papir at man er en indebrændt, knækket mand.

    #Camilla
    Dårlig samvittiged... Jo lidt, men mest af alt fordi det bare slet ikke fungere. Jeg tillader åbenbart ikke mig selv at gå 100% i det, fordi en ny pige ikke er hende
    Så blokere moralen også lidt for at prøve igen. Jeg ved jo godt jeg fortjener ikke at blive holdt sådan får nar, men det gør jo desværre mig bedre, hvis jeg går ud og finder en anden


  • #24   8. jan 2013 Suk...

    Jeg synes virkelig jeg er en tålmodig fyr, og jeg har virkelig ventet længe på at komme videre. Det er godt nok en prøvelse smiley


  • #25   9. jan 2013 Flere inputs er meget velkomne smiley

  • #27   23. apr 2017 Jeg ved ikke om folk er interesseret i en opdatering. Men det kan være jeg selv læser dette om nogen tid, og kan se om jeg er kommet længere i mit liv

    Sagen er den at hun i oktober '15 endnu engang tog kontakt. Denne gang blev det seriøst. Endnu engang blev jeg fortalt hvor meget hun grimmedes ved sin tidligere opførsel og gav mig troen på at nu, var det nu der skete noget godt

    I ca en 3 måneder, nåede jeg at kravle fra bunden af stien, den sorte kulkælder hvor væggene bare blev mindre og mindre, til at stå på det øverste trin og skråle "i'm the king of the world" Februar skred hun endnu engang. Denne gang dog til fordel for en helt anden. som hun havde kendt, i måske en uge?
    jeg brugte 3000 på psykologer, men intet gav ligesom noget afkast.

    Her over et år efter i marts vælger hun så en mandag morgen klokken meget tidligt at kontakte mig, med en besked jeg ikke rigtigt forstår. Den skaber blot mere forvirring. I korte træk var det bare en undskyldning. Men alligevel med ordene at jeg var noget af det nærmeste hun var kommet på den perfekte fyr.
    Jeg startede med at læse emnet her, i håb om at kunne se hvor meget videre jeg er nået. Så er det godt nok en våd og sur karklud i fjæset at læse man står ret meget samme sted.

    So, here i'am. Dancing on my own.


  • #28   24. apr 2017 Jonas, du er alt for god til hende, hun leger bare med dig, hun har kun gjort ondt, så mit bedste råd til dig, kom videre, der er ikke kun en spandfuld søde piger, der er en verden fuld - sig til hende, at hun ikke skal henvende sig mere, hun har rigtig godt af at smage på egen medicin.

    Jeg vil ønske dig alt mulig held og lykke smiley smiley


  • #29   24. apr 2017 Jetset...
    Jeg forstår...Udemærket hvad su skriver. Og det er vidst de fleste der siger det samme.
    Men, når man i 10 år (uden pis), har gået med de samme tanker og drømme, så er det desværre blevet så stor en del af mig, at jeg er bange for jeg ikke kan give slip. Uanset hvor meget jeg godt selv kan se det er det fornuftige, og også gerne selv vil videre i mit liv.

    Det er virkelig bare.. Jeg jeg mangler ord.

    Men tak alligevel. Det er virkelig betænksomt af dig, og jeg sætter pris på det, selvom det måske ikke lyder sådan.


  • #30   25. apr 2017 Jonas, jeg tror godt, jeg ved, hvordan du har det, men tro mig, det er muligt at komme videre, du spilder hele din ungdom på en pige/kvinde, der kun vil lege med dig, hun ved lige, hvor hun har dig, hun kan nemlig kassere dig (gemme dig væk i en skuffe) og hive den frem igen, når hun får lyst til at lege med dig - er du ikke for god til den slags, du vil aldrig blive lykkelig med hende, hun kommer til at såre dig igen og igen - og hun bliver aldrig anderledes.

    Men kærlighed gør blind, det ved jeg godt. Du skal klippe forbindelsen, tage et nyt mobilnr, blokerer din mailadr og andet, så hun ikke kan komme i kontakt med dig - og så skal du bare se at få øjnene op for noget andet, du fortjener da det bedste af det bedste - og ikke bare være parat, når hun får lyst til at hive dig frem af skuffen.

    Du skal være hård og så skal du sætte betingelser, det er hun slet ikke vant til fra din side er mine fornemmelser uden at kende dig i virkeligheden - det gør slet ikke noget, at være lidt kostbar ......

    Tænk lidt over det smiley


  • #31   25. apr 2017 Jetset
    Jeg er dig endnu engang virkelig taknemmelig for din tid og input.
    Der er intet af det hun selv er uenig i.
    Jeg har heller ikke kontakt med hende, og har aldrig haft det i de off perioder. Hun har hele tiden vidst hvad det er jeg ville, og hun har bestemt ikke været tilfreds med at jeg har afskåret hende mit liv, men hun har som udgangspunkt accepteret det og ikke kontaktet mig i tide eller utide. Jeg har selv både fået og givet hints til at vi har haft en stor betydning for hinanden, men det har ike været egentlig kontakt.
    Jeg kan følge dig i hun har snoet mig om sin lille finger. Jeg tvivler dog på det rent faktisk er hendes hensigt. Hun er som sådan selv et ydmygt menneske og har været om ekskæresten finger og selv været skredet fra ham flere gange, og alligevel vendt tilbage i håb om bedre tider. Og her modsagde jeg så mig selv.

    Som du selv er inde på så kender du hverken mig eller hende, og der ligger bare så meget bag det hele, at det jeg kunne skrive bøger om det.
    Det er noget rigtig pis det hele.


  • #32   25. apr 2017 Ja - det kan jeg godt læse, men du skal nok komme videre, og så vil du sige til dig selv, holda op, hvor har jeg været blind, hvad har jeg egentlig set smiley

    Du har et skønt liv foran dig, nyd det smiley


  • #33   25. apr 2017 Problemet er nok at hjerte og fornuft ikke vil det samme.
    Min fornuft kan udemærket godt se at det skal bare være slut. At jeg håber hun resten af livet hver eneste dag tænker hvor dumt det var at skrotte mig. Men det er så bare ikke lige det hjertet er enig i.


  • #34   25. apr 2017 Ja, men det kommer hun til, det er at smage på egen medicin. Men så er det for sent, toget er kørt, der er en verden fuld af skønne kvinder og det kan sige bang, der hvor man mindst venter det smiley

    Er jeg klog at høre på smiley


  • #35   30. apr 2017 Jeg vil gerne kunne sige du var klog at høre på... Men når det så er sagt, så er det bestemt ikke første gang jeg hører en sætning der minder om den smiley


  • #36   1. maj 2017 Nej, det var nu også bare ment som en morsom bemærkning. Men når jeg læser tråden her, så mener vi stort set det samme, så det kunne måske være værd at tænke, der var noget om alle mine "kloge" ord, alle indlæg i tråden her, er faktisk næsten enslydende smiley

  • #37   1. maj 2017 Min fornuft er helt og aldeles enig. Men når hjerne og hjertet ikke kan finde ud af at arbejde sammen mere er det ret meget op ad bakke smiley

  • #38   2. maj 2017 Ja, og min erfaring med det samme er, at du på et tidspunkt kommer til at sige til dig selv, hvad har jeg egentligt set og hvor har jeg dog været dum og spilde mit kostbare liv med ikke noget.

    En dag giver du mig nok ret smiley


Kommentér på:
*LANGT Indlæg* Endnu en om ulykkelig kærlighed

Annonce