{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
923 visninger | Oprettet:

Jeg er forvirret og fortvivlet. {{forumTopicSubject}}

Min kæreste og jeg gennem et forhold på snart 3 år, har valgt at slutte det. Eller han sluttede det.

Det kom som et kæmpe chok, og nu gør han mig bare virkelig forvirret. Jeg forstår virkelig ikke hvad han vil.

Da han slog op, ville han hverken være venner, eller NOGET som helst. En uge efter kontakter HAN mig. og vil være venner men heller ikke mere end det. Det os fint nok. MEN!

I weekenden var vi så på druk, og der kaldte han mig skat, tog mig på røven, sagde han elsker mig, kyssede mig og bla bla bla.
Men han siger han stadig ikke vil andet end at være venner.

Hvad tænker den dreng? :s
-Jeg vil virkelig ikke have at han skal berører mig og kalde mig såan noget, og sige han elsker mig, hvis han ikke vil mere end venskab. Det gør mig virkelig forvirret og ked af det.

Håber i kan hjælpe mig til at forstå hvad han prøver at fortælle mig..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er forvirret og fortvivlet.
  • #1   9. nov 2009 Jeg kender efterhånden drengen, og kan fortælle dig han ikke var så fuld, og ikke gjorde det pga sex. For så havde han gjort det på en heeelt anden måde.

  • Anders .
    Anders . Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 706
    #3   9. nov 2009 Præcis. Sex var ønsket, og ikke mere. Mænd er ikke så indviklede, og den der med "når alkohollen går ind, går forstanden ud" holder stadig.

  • #5   9. nov 2009 Mikkel, men problemet er jo at jeg ønsker ham, og et eller andet sted kan mærke han også stadig vil mig. Men at han lige skal have styr på nogle ting inden. men jeg ved det jo selvfølgelig ikke.

    Han siger at han støtter mig i alt, og det vil hans familie også gøre. Normalt fx. hans mormor plejer at cutte kontakten fuldstændig til familiens ekskærester, men jeg snakker stadig utrolig godt med hende.

    Forresten her idag, så var vi på 'stam værtshuset' og se fodbold, han begyndte så at kører i noget som han ved jeg ikke gider - og så skulle man have en kæmpe undskyldning for alt hvad han havde sagt, og han var ih og åh så ked af det. Men alligevel begynder han at diskuterer med mig over beskeder når han kommer hjem? :s

    -og han skrev os på værthuset at vi er bedstevenner, mindst??? :s

    det er ligesom om han har to modsætninger inde i sig, hvor den ene siger 'glem hende' og den anden siger 'elsk hende' - hvis du forstår?


    Han VED han ikke skal kalde mig alt muligt, og sige han elsker mig hvis han ikke vil noget forhold mere, for han ved hvordan jeg reagere.


  • #7   9. nov 2009 Mikkel, hvordan kan man kæmpe mere for det? smiley
    jeg kæmper alt hvad jeg føler jeg kan.


  • #9   9. nov 2009 cathrine
    jeg forstår godt hvad du mener skat, men jeg elsker den dreng.
    og det her er bare noget P I S !
    jeg vil virkelig gerne have et KLART svar fra ham af, om hvad han vil!
    Hvis han IKKE vil, så fortsætter jeg hvor jeg slap, fra den dag hvor han kontaktede mig da vi to var sammen.
    Bliver nød til at møde ham imorgen, på en eller anden måde, og få noget fornuftigt ud af ham! :s


  • #10   9. nov 2009 Mikkel, hvordan ville du kæmpes for? Hvis du stod i vores situation?
    Desuden bliver det ekstremt svært at glemme ham. Vi bor næsten lige op og ned af hinanden, og kommer begge de samme steder.


  • #13   9. nov 2009 Uanset hvordan du vender og drejer den, så vil det aldrig blive det samme.. I er måske sammen 1 måned så, og så får en af jer nok.. Du skal bare, som andre siger, cutte ham fuldstændig.. Afslut alt kontakt, og hvis han opsøger dig siger du bare at sådan skal det være! Det er ikke rimeligt at han bruger dig som "booty-call" som det lød til at han prøvede på..

    Kort sagt:
    Drop ham, før han får æren af at droppe dig - igen!!


  • #14   9. nov 2009 Mikkel, jeg giver ikke op, om jeg så må pine ham til at give mig et svar på hvad han vil. enten hedder det ja eller nej. Kan ikke bruge andet til noget ligenu. Jeg bliver nød til at vide hvor jeg står smiley

  • #16   9. nov 2009 Mikkel - ja lige præcis det jeg håber på at få.
    Enten er jeg godt kørende med ham igen, ellers skal jeg bare over ham, og videre med MIT EGET liv smiley


  • Hr M
    Hr M Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 102
    #18   9. nov 2009 Hvorfor spørger du baboom?
    Sprøg dog drengen selv, han er den eneste der kender svarene.. alle andre herinde gætter bare..
    Fatter ikke hvorfor man spørger fremmede om den slags..


Kommentér på:
Jeg er forvirret og fortvivlet.

Annonce