{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.999 visninger | Oprettet:

Forvirret {{forumTopicSubject}}

Hej booms

Mig og min Eks var sammen i 3 år før hun droppede mig fordi jeg var meget fraværende. Jeg var virklig ked af det og svor ikke at give op før jeg havde vundet hende tilbage. Og det gjorde jeg også. Her en måned senere er hun nu kommet tilbage og fortæller at hun lavede en kæmpe fejl, at hun elsker mig Osv osv.

Det er jeg selvfølgelig blevet helt vild glad over, og har virklig haft det godt i maven. Vi kyssede, pjattede og var som nyforelskede.

I går kom hun hjem til mig midt om natten, helt våd af tåre og fortalte at hun havde været sammen med en anden fyr i den måned vi ikke havde set hinanden. Ham fyren er en rigtig narrøv, virklig klam.

Hun græd og græd og sagde hun elskede mig og bla bla. Jeg var stiktosset og bad hende skride, men hun ville ikke gå!. Vi snakkede i flere timer om det. Hun var helt nede og blev ved med at græde og sige at hun skammende sig så inderligt. Jeg følte bare afsky.

Til sidst blev jeg nødt til at smide hende ud fordi hun ikke ville gå. Min Eks har kun været sammen med mig og 2 andre før mig. Derfor har jeg altid følt at hun Var noget specielt. Hun blev ved og græd og tiggede mig om at tænke over det.

Og har ikke gjort andet siden.

Jeg elsker hende heeeeelt vildt. Jeg kan mærke det helt ind i knoglerne. Men jeg kan bare ikke tænke på andet end dem sammen!! Jeg har så meget afsky!! Ad ad ad!!!!!!!

Hvad skal jeg gøre ?? Jeg er så forvirret..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forvirret
  • #1   26. apr 2012 Altså.. I var ikke sammen der ergo er der intet problem der.

  • #2   26. apr 2012 hjertet bestemmer smiley og jøsses det er jo kun lidt sex. det kunne være meget værre..

  • #3   26. apr 2012 ja hvad er problemet. du kunne da også have knaldet en andet i den måned. og det er jo ikke at være utro når i ikke var sammen...

  • #4   26. apr 2012 Kan sgu godt forstå dig. Ville heller ikke selv kunne få den tanke ud af hovedet.



  • #5   26. apr 2012 Du da helt skæv hiv hende da til bage vis du elsker hende. så fuck da om hun har fået lidt et andet sted. hvem holdte dig tilbage.. elsker du hende nok kan du da hurtig glemme det.. bare tænke ja ja men du ente med hende.

  • #6   26. apr 2012 Hun er 20 og har kun været sammen med mig og 2 andre indtil det her. Jeg kan ikke fatte hvordan hun bare kan gå ud 1 uge efter vores brake up og fyre den med en ny ?! Betyder jeg virklig så lidt ?!

    Jeg syntes bare det er så klamt!.. Føler vel et eller andet sted at hun har været mig utro ? Er jeg virklig helt gal på den ??


  • #7   26. apr 2012 Hvis du føler afsky fordi hun har været sammen med en anden mens i ikke var sammen er du da osse en nar ( er ked af at sige det, men det er du sgu ) Og hvis du ikke kan tage hende tilbage pga. det så elsker du hende sgu ikke og så har hun fortjent bedre....

  • Cathrine K
    Cathrine K Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 43
    #8   26. apr 2012 Tilgiv hende, og vis at du virkelig elsker hende.. For hvis tilgiver hende, så viser du hende at det godt kan være du mener hun har begået en fejl, men du elsker hende for højt til bare at dumpe hende.. Og som der er blevet skrevet så var i jo ikke sammen på det tidspunkt..

  • Louise H
    Louise H Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 25
    #9   26. apr 2012 Du skak først og fremmest tænke over om du kan komme videre. Hun har sådan set ikke gjort noget forkert, eftersom i ikke var kærester. Du kunne også have haft sex med en/flere. Gør en fyr til eller fra hende mindre speciel? NEJ. Hun elsker også dig, om du har kneppet en eller en million. Hun har højst sandsynligt søgt bekræftelse og er så meget ked af det. Hvis du elsker hende så get over it. Lad så være at tage hende tilbage før du sikker, du har sikkert gjort hende MEGET ulykkelig.

    Det meget stort og en kæmpe tillid hun har vist dig at fortælle det. Hun kunne bare have holdt kæft.


  • #10   26. apr 2012 i var ikke sammen. Dermed ikke dit problem. grow up!

  • #11   26. apr 2012 hun har sikkert været ked af det og derfor nem for andre at score fordi hun har savnet dig, som du selv siger så er ham hun har været sammen med en nar, og de plejer at være gode til at spotte piger der lige skal ''trøstes''..

  • ...
    ... Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 19 Svar: 395
    #12   26. apr 2012 Kan godt forstå dig! Ville have det på nøjagtig samme måde og ville virkelig have brug for at vende det i hovedet mindst 1.000 gange før jeg ville kunne tage en beslutning og jeg ville uden tvivl også tage en snak med mine bedste kammerater om det.

  • #13   26. apr 2012 forstår diiq på en måde godt, ville have det på samme måde, somom det var utroskab, tænkte osse tit med min eks, at hun havde været sammen med en hun stadig snakkede med ham, og tænke hele tiden har skulle dø, men osse mere fordi han var et rigtig svin og slog hende osv.

    ville ikke tage hende tilbage.... det må jeg ærligt indrømme, ville selv tænke på det hele tiden..


  • MR X .
    MR X . Tilmeldt:
    feb 2007

    Emner: 4 Svar: 853
    #14   26. apr 2012 Husk nu du skal gange med antallet af fyre med 3 når det er piger før det passer...:-)

  • #15   26. apr 2012 Personligt synes jeg det er enormt respektløst, fra hendes side, at hun ligger og dusker andre mænd en uge efter i er gået fra hinanden, især efter 3 års forhold.

  • Louise H
    Louise H Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 25
    #16   26. apr 2012 Mr x LØGN. Ikke alle lyver. Jeg har været helt ærlig fx.

  • #17   26. apr 2012 Ville have taget hende tilbage, og så sige til hende det har såret mig. Og spørge hende efter 3år er det så meget du elsker mig at knalde en, en uge efter vi er slået op?

  • #18   26. apr 2012 Seriøst? OMG!!!!

    Hun er fanme bedre værd end en spade som dig.
    Du er jo dummere end et hul i jorden, hvis du dømmer hende på antallet af sexpartnere og hvad FANDEN rager det også dig hvad hun har gjort mens i ikke var sammen!


  • Christopher P
    Christopher P Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 39 Svar: 391
    #19   26. apr 2012 ¤ CNN - mor til Monique ¤


    Pas dog på blodtrykket dame!


  • #21   26. apr 2012 ¤ CNN - mor til Monique ¤

    må man heller ikke dømme hende hvis hun havde været sammen med 100 andre?:i


  • Christopher P
    Christopher P Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 39 Svar: 391
    #22   26. apr 2012 Til Topicstarter

    PS: Jeg forstår dig godt.

    Hvis man elsker en nok, så har man ikke lyst til at gå i seng med andre.
    Det kan godt være, at man ikke er sammen, men det lader jo til, at hun stadig havde føelser for dig.

    Men det er selvfølgelig iorden, at være liderlig og have en behov for sex, det er der mange der har.

    MEN der er også folk, der ikke har tralvt med at komme ud og knalde med en ny et uge efter et brud.

    Men så var hun heller ikke den prinsesse, du drømte om smiley


    ... Men var en del men'er smiley


  • #23   26. apr 2012 Tak fordi i tager jer tid til at hjælpe mig. Det er jeg taknemlig for. Det er en travl verden smiley

    Jeg er sådan set ligeglad med hvor mange hun har været sammen med. Det er ikke det der betyder noget. Har haft kærester der har været sammen med 15+.

    Men fordi det at hun kun har været sammen med så få er en del af hendes identitet. Hun er den som ikke knalder, men elsker! En Disney pige, der tror på evig kærlighed. En mere uskyldig, ren pige. Der syntes sexlegetøj er ad, en der ikke ser sex uden kærlighed!!!

    Og så gør hun det her.

    Er det Hende som jeg blev forelsket i!? Hende som jeg svor at vinde tilbage?

    Én ting er hun har såret mig ved det. En anden er hvad hun har gjort ved sig selv. Og det hun stod for. For hvis hun lige pludselig begynder at ødelægge det billede jeg har af hende, er der så mere jeg ikke ved? Ændre hun sig yderligere ?


  • Christopher P
    Christopher P Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 39 Svar: 391
    #24   26. apr 2012 Men bare lige for at slå det fast, så synes jeg også helt klart, at du skal give det en chance.

    Specielt inden, at hun ikke gider vente på dig mere, fordi at hun synes du reagere for sent.

    Men jeg forstår dig godt med, at du synes det er mega træls, og ikke kan stoppe med at tænke på det smiley

    Men "faktum" er at piger er ved at blive ligesom drenge smiley


  • Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
    #26   26. apr 2012 I bund og grund handler det om din egen usikkerhed.
    Jo flere fyre din pige har været sammen med, desto større sandsynlighed er der for, at en af hendes tidligere erobringer var bedre i sengen end dig. Det rammer dig, at du måske ikke er den bedste "tyr" hun har haft.

    Det er et kompleks du har, som kun du kan behandle. Få evt. hjælp fra en psykolog.


  • #27   26. apr 2012 Hun har STADIG været sammen med få..

    Hvis du virkelig ikke vil kunne se hende i øjnene igen, så drop hende.
    Hvis hun virkelig betyder noget, kan du sagtens se gennem fingre med det - i var trodsalt ikke sammen.

    Man behøver ikke at være billig fordi man ryger i, i et svagt øjeblik.


  • #28   26. apr 2012 Venner. Nu siger jeg det lige en sidste gang:

    DET HANDLER IKKE OM HVOR MANGE !!!!!!

    Det handler om at hun har ødelagt det billede jeg havde af hende. Om hun havde haft sex med 1 eller 20 er ligegyldigt. Læs mit indlæg længere oppe.


  • #29   26. apr 2012 Bowiie < 3
    Skaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaank en trekant ligefrem? Hold da helt kaffe børge! HAha smiley


  • #30   26. apr 2012 Læs selv hvad der bliver skrevet.

    DU havde svigtet hende, måske hun så det som en udvej til opmærksomhed/kærlighed igen?


  • #32   26. apr 2012 Bowiie < 3
    Hvordan dælan fik du lige bromance sat op i løbet af en uge? Skulle der bare ske noget eller hva?:D


  • Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
    #34   26. apr 2012 Bowiiie: Fortrød du fordi det var en dårlig oplevelse, eller fortryd pga. skyldfølelse overfor din ex?

  • #36   26. apr 2012 Det kan sige din daværende kæreste mødte dig i en trekant?:D Haha hvor er det stilet man

  • #38   26. apr 2012 Det er sgu aldrig sjovt at forestille sig sin kæreste med en anden fyr, så jeg kan godt forstå du har nedern på over det.

    Til gengæld skal du tænke på, at hun valgt at være ærlig overfor dig, og du smed hende ud på grund af det. Det synes jeg hun fortjener en undskyldning for, og så skal du seriøst overveje hvad du vil gøre, for som det ser ud nu, skal du tænke hurtigt.

    Hun er måske allerede begyndt at tænke i at komme over dig, fordi hun er såret tredobbelt op. Såret over jeres brud, så sin skyld og nu mere skyld fordi du blev sur. Og hendes egen forsvarsmekanisme vil nu begynde at læge såret, og det sker kun ved at bevæge sig væk fra dig.

    Så mit råd er, at få snakket med hende hurtigst muligt, og lad nu være med at få et flip på hende, men snak stille og roligt og LAD VÆRE MED AT GIVE HENDE SKYLDFØLELSE! Læg din egen stolthed til side, og snak hende efter munden om det bliver nødvendigt, det handler om at hun skal tilbage til dig nu. Du er ikke en præmie, en der kan vælge hvad du vil. Du har slået hende ned, og hvis du ikke hjælper hende med at rejse sig, kommer hun til at ikke ville have din hjælp, og så er det dig der ender med at blive såret. Du har skubbet hende væk hvor hun havde brug for dig, det er nærmest dig der skal gøre dig fortjent til at få hende tilbage.

    Så ring til hende hurtigst muligt, undskyld mange gange for din latterlige opførsel (som jeg delvist synes det er, selvom jeg er nede med at det var en bombe lige ind i dit hjerte, og derfor kan jeg delvist også forstå din reaktion) og få redet trådene ud.

    Men du bliver NØDT til at bide det i dig. Hvis du ved du ikke kan leve med tanken om dem, hvis du aldrig kommer til at slippe det ud af dit sind, kan du lige så godt lade være med at have et forhold med det, for så ender det som et spøgelse i jeres forhold der vil hjemsøge dig for altid, og det vil med garanti blive skyld i konfrontationer fremover.
    Men hvis du inderligt kan lægge det bag dig, og ønsker at have hende, så skal du til at kæmpe.

    Du skal tilgive hende at hun har gjort som hun har gjort, og hun skal tilgive dig for at reagere som du gjorde. Det er de første skridt til at det nogen sinde kan blive jer to igen.


  • #39   26. apr 2012 Bowiie < 3

    Når okay på den måde, ja det lyder da meget spændene du lige blev grundelement for eiffeltårnet der smiley


  • #40   26. apr 2012 I kommer sikkert til at være fra hinanden igen inden i slår jer ned og bliver en dejlig kernefamilie ( hvis det ender sådan) det er sgu ikke mange der går gennem livet kun med et par sex partnere..

    Og det er sgu da ikke respektløst at bolle 20 min efter man har slået op. mange slår jo op fordi de har et godt øje til en anden.. hvem FANDEN har opfundet de latterlige sølibat regler ??

    Du skulle nok have haft lidt mere krudt i banditten og have skyndt dig at springe på hende den søde nede fra Netto smiley

    Nååå ja ... med mindre du er medlem af indremission, jehova eller er muslim.i så fald så lad os stene soen... ellers så nyd den dejlige tøs mens du kan og har lyst smiley


  • #42   26. apr 2012 Fordi du har et billede af hende og at du har et billede af at sex=kærlighed i hendes øjne. Betyder det jo ikke at det har været sådan med ham den anden fyr. Vi har alle forskellige sider af os selv. ISÆR efter et breakup. Der er der folk der gør de dummeste ting for at komme videre.

    Jeg er sikker på at det har været et trist forsøg på at komme over dig fordi hun har savnet dig så meget. Et trist forsøg på bekræftelse der har gjort at hun netop har indset at det er DIG hun vil. Hvis det hun havde med den anden havde været kærlighed, var hun ikke kommet tilbage til dig.

    Det er selvfølgelig svært at tænke på at hun ikke bare har ligget hjemme og grædt men derimod været sammen med en anden.. men vi tackler alle tingene forskelligt. Og det der har bare været sex. Intet andet. Tror ikke hun er begyndt at føle kærlighed overfor en ny fyr allerede efter så kort tid.

    I var ikke sammen jo. Så selvom det gør fandens ondt, har hun ikke gjort noget forkert. smiley

    Held og lykke med det


  • #43   26. apr 2012 Baboom - Kærligheds experter :$ i love it.

  • Kasper  H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 27
    #44   26. apr 2012 Hmmm..

    Giver dig kun ret, at det er det værste man kan opleve som kæreste/ eks-kæreste.

    Du skal gøre flg.
    Gøre op med dig selv, om du kan leve med at hun har været sammen med en anden i denne periode..
    Kan du acceptere dette, siger det lidt sig selv.
    Hvis du har problemer med dette, skal du være dig selv tro og stoppe forholdet. Du vil bruge alt for meget krudt og energi på, at tænke over denne NEDERN person. ( Alternativ skal du tænke over alt den positive energi, du vil kunne få med en helt ny person ). DVS. du starter på en frisk.

    Alt held og lykke fremadrettet...



  • #45   26. apr 2012 Hvordan mon folk klarede sig ud af disse situationer for 15 år siden? Fuck life ask baboom.

Kommentér på:
Forvirret

Annonce