{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
680 visninger | Oprettet:

hvad skal jeg gøre? {{forumTopicSubject}}

Hej Baboom!

jeg er en dreng på 16, snart 17 år.
for 3 måneder siden mødte jeg hende pigen her og vi blev forelskede. det gik lidt langsomt , men det var en hed flirt. alle troede vi var sammen, venner og familie, vi var ude at spise sammen kyssede hver gang vi så hinanden

men det var som om vi ikke var helt inde på hinanden. hun sagde det gik for langsomt, når jeg lagde op til at vi lbev fast par, så tøvede hun og sagde hun var i tvivl.

hun havde en gammel veninde hun blev uvenner medog hun var åbenbart forelsket i mig også. hun sagde så til simone min dame der at jeg var player og havde været hjemme og været i seng hende line.

herefter tøvede simone hefttigt og alle forklarede hende at hun tog fejl.
men vi gled længere og længere væk fra hinanden fordi hun tøvede og var forvirret og så gik det frem igen og så tilbage indtil for 2 uger siden hvor jeg bare fik den kolde skulder. så fik jeg afvide at hun sprang lidt rundt.

ehr i går rinegde jeg så og spurgte om hun legede med mig. nej men hun var utrolig forvirret og ville ikke have en kæreste ? jeg sagde jeg ville have svært ved at se hende som venner igen efetr alt det her.

hun sagde hun håbede det meget for jeg ville altid betyde meget.

i dag skriver hun hej søde osv som om intet var hændt ?

jeg har det sådan at jeg på den ene side har lyst til at sige rend mig i røven, men på den anden side har jeg været utrolig ked af det over det for ved ikke om jeg skal lave et venskab med hende ? hun betyder jo stadig meget... ???

nogle råd?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad skal jeg gøre?
Kommentér på:
hvad skal jeg gøre?

Annonce