{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.701 visninger | Oprettet:

Mine kæreste slog op . {{forumTopicSubject}}

Hey .

For 15 måneder siden begyndte mig og min eks kæreste at komme sammen , vi var bedste venner 2 år inden og var vild med hende hele tiden der .
Men vi havde nogle gode 15 måneder men til sidst skændes vi for meget osv så hun slog op i mandags . Idag sidder jeg stadig og tuder og ryster og hele kroppen , og det er ikke fordi det er koldt . Lørdags snakkede hun med min bedste ven til en fest i flere timer , og dagen efter var de bedste venner og havde 1 billed af hinanden på arto osv . Mandag slog hun op , nu skal ned spise sammen idag , og skal til nik og jay koncert sammen selvom han hører hardstyle :S . Sys bare det lyder mærkeligt og er sku rej for der er noget mellem dem to . Men aner ikke hvad jeg skal gøre , vil ikke kunne klare at se hende med en anden og har hun sagt der går langt tid før jeg gør . Men er bare så skide rej og skide ked af det , det skulle være os to kunne jeg mærke , er ellevild med hende .
Jeg ved godt i sys nok jeg er en tumpe nu fordi jeg er kun 16 snart 17 så det kan ikke være seriøst . Men jo , det var mega seriøst og vi ville blive ved så længe vi kunne for vi elskede hinanden så højt , hun havde godt forhold med mine forældre og jeg havde med hendes , det kørte bare . Men idag ved jeg bare ikke hvad jeg skal gøre , er så ked og bange og sur . Så mange føelser som kører rundt i luften konstant , og kan ikke lade vær med at tænke på minder om mig og hende sammen .
De sidste natter har jeg drømt om hende og mig som var sammen , minder . Og om morgen vågner jeg og kan mærke jeg har grædt .
Mangler hende sådan men ved ikke hvad jeg skal gøre .
Derfor vil jeg gerne høre hvad I gjorde med jeres hvis i har haft et rigtig seriøst forhold . Og hvad skal jeg ikke gøre ? smiley

Mange tak og tak hvis i gider og hjælpe , der er ingen sjov i det her , det er helt seriøst , og mangler hjælp så grusomt .


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mine kæreste slog op .
  • #2   9. feb 2007 har intet jeg kan lave , har lige fået tungepiercing så må ikke drikke øl endnu og har ikke så meget lyst til at være sammen med venner når jeg tuder sådan smiley

  • #3   9. feb 2007 synd for dig ;( det er da ikke en ret god bedste ven du har?

  • #4   9. feb 2007 Nej dem jeg har , ved jeg jeg ikke rigtig kan snakke med , jeg snakker med min brors kæreste og vi skal i biffen på lørdag . Men det er ikke nok smiley

  • #5   9. feb 2007 Tak sam , men mig og skøjter er ikke bedste venner . og har bare ikke så meget lyst til at lave noget

  • #8   9. feb 2007 Hvad med at snakke med din ex kæreste om det fortæl hende hvordan du ser det for dig og forklar dine bekymringer. Men du må ikke lade samtalen blive til et skænderri så hellere gå igen..

    med ærlighed kommer man længst.


  • #9   9. feb 2007 Lasse : Har jeg også tænkt på :S

    Steffen : har en scooter og kører nogle gange selv og går lidt . det er rart ja smiley

    Tanja , har jeg fortalt hende men hun siger der er ingenting osv , men ja ved ikke smiley


  • #10   9. feb 2007 uanset hvor seriøst du mener det har været,vil du 100% grine af det her om 10 år! men det eneste du kan gøre er at give det tid,tider heler alle sår,brug tiden på nogen gode venner/veninder snak med dem du føler du kan fortælle alt,og tud alt det du kan,til sidst kan du ik mere,og føler at du er kommet lidt videre,fortæl også din ven hvad du føler om at han render med din ex som du stadig er vild med. og for alt i verden gem alle ting med /fra hende væk så du ikk går og støder ind i ting/minder om hende hele tiden.

    op med humøret smiley


  • #12   9. feb 2007 Brunetten , hun har lige taget alle hendes ting som har lagt her fra starten af , det var svært . Han har lige skrevet til mig nu fordi hun self mente han skulle have det at vide fordi de kan jo self snakke om alt lige pludselig , nu kan jeg heller ikke se ham i øjnene mere , fedt nok ,

  • #13   9. feb 2007 Jamen ved ikke hvad jeg skal lave , var jo sammen med hende hele tiden før såved ikke hvad jeg skal lave:/

  • #14   9. feb 2007 hjælp mig:
    han virker heller ikke som en "rigtig" ven

    steffen/BMW-Gangster : jeg er altså undercover,du skal ikk afsløre mig ;-)... hvor kender du mit navn fra?


  • #15   9. feb 2007 begynd at gå til et eller andet?

  • #16   9. feb 2007 jamen du må da have nogen venner,du kan hænge ud med: svømmehallen,bowling,fester,videohygge???spilleaften(altså rigtige spil som playstation osv)

    masser af ting at give sig til,du får det værre hvis dyu bare sidder indelukket,kom ud og mor dig,det er super vigtigt når kroppen skal hele efter et brud smiley


  • #17   9. feb 2007 hun var ikke den rigtige.....for så var hun blevet ved dig.
    Du bliver nødt til at se sådan på det, at hun ikke ved hvad hun går glip af!! Og hvis hun ender sammen med din ven....så ville jeg ikke længere kalde ham for ven, for sådan noget gør man bare ikke.
    Sørg for at holde dig beskæftiget...godt med arbejde, lektier dyrk noget sport eller noget helt tredje.....


  • #19   9. feb 2007 Brunetten , de venner jeg har er jeg ikke sådan sammen med , vi drikke sammen og er sammen i skolen . ikek så meget i fritiden .

    Wee : Som hva ?


  • #21   9. feb 2007 begynd til noget sport af en art?
    men ved du hvad,du kommer jo til at prøve det flere gange i dit liv det her,og ja det er hårdt men du kommer igennem det,man skal prøve mange forkerte inden man finder den rigtige smiley


    steffen/BMW-Gangster . aka robert dølhus?noget i den stil?



  • #22   9. feb 2007 Maria : Har ingen arbejde før i marts , og jeg er ikke ligefrem motions fyren hehe . ved godt du prøver at hjælpe ligesom de andre , jeg er bare ikke nemt at stille tilfreds åbenbart .

    Steffen . Tja det var måske en Ide , men ved ikke helt endnu , men måske


  • #24   9. feb 2007 Kennet : Mange tak for det du skrev der , og jeg tilføjer dig helt sikkert hvis det er . Mange mange tak , jeg skal gøre hvad jeg kan , og kan ikke drikke pga min piercing endnu , men ved hvis jeg får noget at drikke vil jeg blive voldelig hvis jeg tænker på hende .

    Ditte : Sådan har jeg det også .

    'Brunetten , ham som ligger an på hende spørger hele tiden om vi skal i motions center osv . meen har ikke lige så meget lyst ?


  • #25   9. feb 2007 steffen/BMW-Gangster .
    neeeeeej da,dig og dentzo er da nogen af de mest seriøse folk jeg længe har "mødt" smiley

    hjælp mig: nej selvfølgelig har du ikke lyst,du burde også bare skide ham et langt stykke. han er under alle omstændigheder ikk ene god ven for dig,han burde jo støtte dig i denne tid og ikke gå ud og prøve at score din ex dame..


  • #26   9. feb 2007 Brunetten og kennt L : Tænkte også på at smadre ham men alligevel ikke , jeg styrer hende jo ikke mere , hun må jo gøre hvad hun vil . Men ved ikke .

  • #28   9. feb 2007 Den bedste kur er altid at snakke tingene igennem med en, er ked af du ikke har en ven du er så tæt med at du snakker med ham om det, men bare det at snakke om det med næsten hvem som helst plejer at lette.
    Ellers så sæt dig ned når du har god tid uden at blive afbrudt, og tænkt det hele igennem, irkelig tænk det ignnem.
    Jeg havde det på prøcis samme måde som dig for en del år siden, hvor jeg mistede en kæreste som jeg havde haft i 2 år, men da jeg tænkte vores forhold helt igennem, kunne jeg finde en masse ting, som egentlig gjorde at jeg fik et andet syn på det forhold, det viser sig næsten altid at hende/ham man har været i forhold med har gjort en del ting igennem forholdet som gør at man føler at man faktisk fortjener bedre!
    Håber det hjælper lidt!
    Er aldrig rart at blive såret sådan, men græd du bare igennem, det er ikke en svaghed hos os fyre, dem der ikke græder er de svage!


  • #30   9. feb 2007 Hjælp mig - Det er mega hårdt kender det selv..... Har lige slået op med min ex for 4mdr siden som jeg har været sammen med i 7år..... Savner ham stadig meget og han kan sådan set lokke mig til alt og det kører han meget på..... Har prøvet det der med at holde mig igang og alve andre ting men lige meget hjælper det.... Det tager bare tid at komme over det og sådan er det bare... Har brugt mine venner rigtig meget selv om jeg i starten tænkte at det var mega flovt og sidde der og tude..... tuder skam stadig over ham men med tiden får man det bedre.... Du skal bare snakke om det og har du lyst til at sige at hun er dum og en nar så sig det for det hjælper.....
    Håber du får det bedre...


  • #31   9. feb 2007 Hvis du har en scooter... Så det nu du skriver til andre på sg om i ikk skal tage en lang tur bare ud og cruise... FUCK om du kender dem... Før vinteren kørte jeg altid bare rundt og brugte noget benz hvis jeg var nede eller noget... Hvor du fra evt??
    Tag dine fælge af scooteren begynd at slib dem/pudse dem, mal dem en fed farve det tager lang tid også kan du tænkte på den...
    Bare hvis altså kan lide og rode med scooter så går du bare i gang... Lav ALT hva der kan laves.. Helst noget som tager laaaaaang tid... Sæt noget godt/fedt musik på som ikke minder dig om hende... Også ellers bare i gang med et eller andet som du kan lide... Evt læg alt fedt musik som du blir glad af ned på en MP3 også skru helt op og kør rundt og tænkt kun på musikken...


  • #32   9. feb 2007 Præcis...:D

  • #33   9. feb 2007 Sorry var lige nede og snakke med hende i byen .

    Men tak for svarene , og har da tænkt mig at bruge lidt af de idér der har været .

    Men har en scooter ja , er hjælpe admin på Sg . Bech

    Men i behøves ikke lige at sprede det rundt på sg for jeg ved sku hvordan de er derinde .


  • #34   9. feb 2007 Jeg siger squ ingenting..:P

    Men...

    Gå nu ud og lav den fedeste scooter på sg... Tror vi er venner derinde..:P

    Men mal dine fælge en mega fed farve og brug LAAANG tid på det..:P


  • #35   9. feb 2007 Tja , har jeg også tænkt på , men det er så skide koldt udenfor .

  • #36   9. feb 2007 maiken og lasse har intet kørende så bare chill peter, Lasse prøver bare a hjælpe hende det er jo os svært for hende..

  • #37   9. feb 2007 Ja det er svært for hende , men var ved at gå amok på det tidspunkt , men sys bare det er mærkeligt så meget de ligepludselig skal være sammen osv , han kan ikke engang lide nik og jay ? smiley

  • #40   9. feb 2007 han hjælper hende igennem det, hun vil jo gerne have hjælpen modsat dig ? du sidder bare hjemme på dit værelse som en lille bitter mand.. ja han tar sku da derop for fissen's skyld + hende lenny kommer

  • #41   9. feb 2007 Hehe er skam ikke fra Holbæk smiley

  • #42   9. feb 2007 Fisse fra Maiken eller hvad siger du manze ? Og vil jeg ikke have hjælp? Hvorfor så lave det her indlæg ? Og ja jeg sidder herhjemme som en bitter mand , du har ikke prøvet det vel ?

  • #43   9. feb 2007 De skal til det i næste uge :).

  • #44   9. feb 2007 sku da ik fra maiken dit fjols tænk dig om, det gider hun da heller ik.. sku da alle de andre Chicka's der kommer ? det fucking Dick og gay ? fuuuld a fisser.. ja her vil du ha hjælp med ik irl ? kun din brors kæreste ellers gider du da ik snakke om det ?

    Nej peter men nu har jeg jo lissom mistet noed meget mere værdifuldt i mit liv ikk ? så kom i her og lær mig noed om at miste !!


  • #46   9. feb 2007 Hør her , det er slet ikke det samme de 2 måder vi har mistet på , du har haft det mega hårdt ja , og seriøst føler sku da med dig ? Hjalp jeg dig ikke ? Og hvad har jeg sagt nej af til hjælp ?

    Det er heller ikke dig som skal se på hende være sammen med andre engang vel ?

    Julie : Bare rolig , det er min bedste ven som også er rigtig gode venner med ham den anden , men der var åbenbart ingenting med den anden , jeg har bare misforstået noget , og er der ikke så meget at gøre ved , men kan heller ikke holde hende hvis det vr .


  • #48   9. feb 2007 Yea det bliver det vel , mange tak .

  • #50   9. feb 2007 nej det ik de 2 samme måder og det kan ik sammenlignes, jo..

    Men lasse er sku ude efter maiken Det burde du sku vide.. Han er fandme en loyal ven, vi sad nede ved figi da du begyndte med det her idag. han blev total nedern over det og skrev straks til maiken a de hellere måtte lade være a være sammen og snakke sammen nu for det ville du ikke have. og det gjorde han bare ? for dig skyld.. og efterfølgende sviner maiken ham jo så til for a vælge dit parti..


  • #51   9. feb 2007 Jamen jeg fortalte hende jo så at jeg havde sagt til ham det der , men hun mener at han er et svin pga han droppe en for at hjælpe den anden eller sådan noget og prøvede sku da at rode der her ud igen , og har det sku da ikke godt med det , men kan ikke finde rundt i noget længere , seriøst det er fucked up , og har sagt undskyld til ham god damit , Men i forstår det fandme ikke !!!!!!!!!

  • #52   9. feb 2007 Bar chill drik dig stiv og ta i by iaften..

  • #53   9. feb 2007 Her er noget der får dine tanker et andet sted hen. => (link fjernet)


  • #54   9. feb 2007 Manze : Det er det jeg ikk rigtig ved om jeg vil , smiley tror ikke jeg er klar nok til at drikke , hvis jeg er fuld og tænker på det ødelægger jeg festen .

    Torben , er ikke til motorcykler smiley


  • #55   9. feb 2007 Ok. Men så kunne du evt. polere dine fælge.

  • #56   9. feb 2007 hey, surt story. har selv oplevet det samme. mig og min kæreste dengang for 3 mdr siden ca var sammen i 19 mdr. og så kommer hun sammen 16 dage efter med en af mine kammerater.

  • Søren F
    Søren F Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 550
    #57   9. feb 2007 hey ved du hvad, begyn at lave et eller andet lige NU! hvis du ikk nogen planer så lav nogen, rydt op et eller andet hold dig beskæftiget hele tiden. det er sku det eneste der hjælper, det tomrum du har fået er du nød til at fylde ud. Der kommmer andre piger så bare rolig, du er bare nød til at ride stormen af, op med humøret makker og la de posetive tag over selvom det er svært:)

  • Anders J .
    Anders J . Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 46
    #58   9. feb 2007 jeg ved ikk om der er noget galt med min browser, men alt hvad jeg kunne se var "piv piv piv piv piv-piv piv piv PIV!!! piv piv piv piv"

  • #59   9. feb 2007 eg tror mupp har ret- det er kun "piv piv piv piv piv piv piv piv piv piv piv piv piv piv piv piv piv piv piv piv piv piv piv piv piv piv piv piv piv piv piv piv piv piv piv piv piv piv piv piv piv piv piv piv piv piv piv piv piv piv piv piv piv piv piv piv piv piv piv piv piv piv piv piv

  • Søren F
    Søren F Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 550
    #60   9. feb 2007 prøv at høre her pikhovder i har ikk prøvet det, håber virkelig i for lov at prøve det en dag.
    Men det er jo ikk sikkert, vel Drenge!


  • #61   9. feb 2007 søren F IDIODT


  • Anders J .
    Anders J . Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 46
    #62   10. feb 2007 Søren F og Jonas P
    Hvad er det i skriver? Piv piv piv piv piv piv piv?
    Stop nu det piveri.. Piv piv piv piv.


  • #63   10. feb 2007 det er sjovt.. nu hvor Søren F har skrevet, er det også kun "piv piv piv piv piv piv piv piv" ved ham - nogen der har en løsning på problemet? har hørt at varm mælk og kiks hjælper.

Kommentér på:
Mine kæreste slog op .

Annonce