{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
723 visninger | Oprettet:

fordi jeg keder mig laver jeg stil men {{forumTopicSubject}}

vil gerne vide hvad i synes om det jeg har skrevet indtil videre?
kan ikke komme videre.
stilen skal indeholde: venskab, mobbing og gruppepres.

Kære dagbog.
Det er et rent helvede inde i mig selv for tiden.
På mandag skal jeg starte på en ny skole i Århus, det er den femte skole jeg skal gå på, jeg er blevet mobbet ud af de andre fire skoler fordi min mor er alkoholiker.
Nå men i aften går det løs, jeg skal ud og feste med Camilla, det er mine bedste veninde, vi har kendt hinanden i 6 år, vi har ingen hemmeligheder overfor hinanden hun støtter mig i alt, hun er som den søster jeg aldrig rigtig har fået.
Eller det vil sige når ikke Kim hendes underlige kæreste ikke er der, han er virkelig langt ude, han er til vilde fester hver weekend og drikker sig pisse fuld og tager stoffer.
Ååårh! For resten han skal med i aften. Men jeg gider virkelig ikke have ham med men gør det for Camillas skyld ellers vil hun ikke have mig med hvis han ikke må komme med, det ender bare altid galt når han er med i byen.
Jeg har sat noget musik på for jeg kan hører mor larme med flaskerne ude i køkkenet.
Jeg har det altid dårligt når mor drikker, når ja det vil sige så har jeg det altid dårligt.
Men i denne tid har jeg det virkelig dårligt, fordi for godt en måned siden slog Mark op med mig, vi var sammen i 23 måneder, han slog op 2 dage inden vores 2 årsdag.
Jeg kan ikke komme over ham. Han sagde han slog op fordi han ville prøve noget nyt, men hvorfor kunne han ikke lige vente de 2 dage til vi havde haft 2års dag? Det forstår jeg virkelig ikke.
Jeg er rigtig glad for jeg har dig at skrive til kære dagbog. - har jo ikke rigtig nogle venner, jo Camilla men i denne tid er det som om hun helt glemmer mig fordi hun har fået kim faktisk har de kun været sammen 3 måneder men alt den tid mig og Camilla har været sammen de sidste 3 måneder har vi ikke kunne være alene fordi han bare SKULLE med, og det er jeg virkelig træt af.
Men i dag kommer Camilla alene så vi kan gøre os klar til festen også kommer Kim i hans nye bil og henter os.

Håber du vil hjælpe.
og gider ikke negative kommentar, hvis du har nogle af dem så lad vær med at spilde tiden på mig og spild dem på noget andet smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fordi jeg keder mig laver jeg stil men
  • Fabrizio T
    Fabrizio T Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 65 Svar: 1.022
    #1   27. nov 2009 Du mangler et par kommaer!

  • #2   27. nov 2009 det ved jeg godt?
    - den er ikke rettet til smiley


  • Fabrizio T
    Fabrizio T Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 65 Svar: 1.022
    #3   27. nov 2009 ok fair nok smiley

  • #4   27. nov 2009 mange tak smiley
    det er da en start!
    og andre gode råd må der gerne komme smiley


  • #5   27. nov 2009 hold kæft hvor er folk tarvelige når de mobber dig med din mors alkoholisme. det jo ik noget du er i skyld i. måske ku du skrive lidt om hvorfor du tror hun er endt sådan. og måske kan du skrive lidt om hva du ku tænke dig der sku gøres ved problemet

  • #6   27. nov 2009 det er en historie..
    - det er ikke mig selv jeg skriver om smiley


  • #7   27. nov 2009 Kære dagbog.
    Det er et rent helvede inde i mig selv for tiden.
    På mandag skal jeg starte på en ny skole i Århus, det er den femte skole jeg skal gå på, jeg er blevet mobbet ud af de andre fire skoler fordi min mor er alkoholiker.
    Nå men i aften går det løs, jeg skal ud og feste med Camilla, det er mine bedste veninde, vi har kendt hinanden i 6 år. Da jeg lærte Camilla og kende var hun den stille pige ligesom mig, men det ændrede sig da hun fik farvet hår og gik mere op i sig selv, nu er det som om hun ikke vil lave alle de gamle ting vi plejede at lave, nu vil hun altid ud og shoppe, det er så træls. Men dog har vi stadig et godt venskab for det meste da. Vi har ingen hemmeligheder overfor hinanden hun støtter mig i alt, hun er som den søster jeg aldrig rigtig har fået.
    Eller det vil sige når ikke Kim hendes underlige kæreste er der, han er virkelig langt ude, han er til vilde fester hver weekend og drikker sig pisse fuld og tager stoffer. Jeg synes det er så træls at han skal blande sig i alt ting jeg savner virkelig den gamle Camilla, hende jeg altid var sammen med ALENE. Men jeg er så bange for at sige til Camilla at jeg ikke vil have kim med fordi jeg er bange for at blive lukket ude igen det har jeg prøvet så mange gange, jeg vil jo ikke miste hende. - hun er jo stadig min bedste veninde. Men er ked af hun ikke kan se at hun glemmer mig i farten med kim.

    Ååårh! For resten skal kim med i aften. Men jeg gider virkelig ikke have ham med men gør det for Camillas skyld ellers vil hun ikke have mig med hvis han ikke må komme med, det ender bare altid galt når han er med i byen.
    Jeg har sat noget musik på for jeg kan hører mor larme med flaskerne ude i køkkenet.
    Jeg har det altid dårligt når mor drikker, når ja det vil sige så har jeg det altid dårligt. Jeg føler det er min skyld hun drikker.
    Far og hende blev skilt fordi de skændes for meget og for det meste skændtes de om mig, når jeg tænker over det er det på en måde fars skyld mor drikker, for mor kan ikke klarer sig uden ham. De har været sammen i 21 år. Den eneste jeg tør tage med hjem efterskole var mark og Camilla.


    Men i denne tid har jeg det virkelig dårligt, fordi for godt en måned siden slog Mark op med mig, vi var sammen i 23 måneder, han slog op 2 dage inden vores 2 årsdag.
    Jeg kan ikke komme over ham. Han sagde han slog op fordi han ville prøve noget nyt, men hvorfor kunne han ikke lige vente de 2 dage til vi havde haft 2års dag? Det forstår jeg virkelig ikke. Vi havde det bedste forhold, ingen troede vi skulle gå fra hinanden, vi har kendt hinanden i 5 år. Og lige pludselig er han bare væk, han vil ikke engang snakke eller skrive med mig, og det væreste af det det hele er bare at vi går i skole sammen og i klasse sammen. Men heldigvis flytter jeg skole så er jeg fri for at se på ham og jeg kan se om jeg kan komme videre.

    Jeg er rigtig glad for jeg har dig at skrive til kære dagbog. - har jo ikke rigtig nogle venner, jo Camilla men i denne tid er det som om hun helt glemmer mig fordi hun har fået kim faktisk har de kun været sammen 3 måneder men alt den tid mig og Camilla har været sammen de sidste 3 måneder har vi ikke kunne være alene fordi han bare SKULLE med, og det er jeg virkelig træt af.
    Men i dag kommer Camilla alene så vi kan gøre os klar til festen også kommer Kim i hans nye bil og henter os. Det bliver så dejligt at have hende lidt for mig selv.


  • #8   27. nov 2009 hvad synes du?

  • #9   27. nov 2009 mindst to sider smiley

  • #10   27. nov 2009 ja det har jeg os tænkt mig (:
    hehe.
    ligger det her ind når jeg har fået skrevet mere.(:


Kommentér på:
fordi jeg keder mig laver jeg stil men

Annonce