{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
876 visninger | Oprettet:

Er jeg lorten ? {{forumTopicSubject}}

Hey .

For nok 1½ måned siden gik mig og min eks kæreste fra hinanden , vi var sammen i nok 14 måneder .

Allerede en uge efter vi slog op var hun sammen med min bedste ven og finder ud af hun var vild med ham imens vi kom sammen , hele forholdet igennem lol :S . Nå men kan jo åbenbart ingenting gøre , mine venner sagde ingenting til ham at det var klamt osv , jeg dumpede ham bare istedet for .

Her i torsdags slog min anden ven op med hans kæreste fordi hun ikke var vild med ham mere , og så kom hun op til mig i mandags med hendes veninde en time fordi ventede på bussen . Tirsdag kom hun op til mig igen fordi jeg var syg og så var hun oppe med en pakke smøger . Igår var hun heroppe igen for at se en dvd og så tog hun hjem igen efter nogle timer , jeg var slet ikke sammen med hende , og jeg rørte hende overhovedet ikke , kun da vi sagde farvel fik hun et kram . Vi sad en da i hver vores sofa osv , og mener min bedste ven og hendes eks kæreste bar jeg er en lort , og min eks kæreste gør os :s . Jeg er sku da ikke sammen med hende andet end som en ven og jeg er en lort ? Hvem er det lige som er lorten af mig og min eks kæreste ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er jeg lorten ?
  • #1   9. mar 2007 Hehe O : Nej det ved jeg godt og er snart 17 men er da ligeglad om man holder eller ej , men jeg spørger bare , hvem er lorten !?

    Jesper M : Fordi jeg har været bedste venner med dem siden 5 klasse og har ikke mange andre end dem så bliver sku da nød til at holde fast i dem desvære , men sys bare ikke det kan være rigtig de sys jeg er lorten , derfor ville jeg høre her om hvem som egentlig er lorten .


  • #2   9. mar 2007 altså jeg vil sq sige det er dem der har misforstået noget der... du har jo ikke gjort noget galt

  • #3   9. mar 2007 Hehe O : nu skrev jeg det nok som om jeg var sur på dig lige men det skal du ikke lige tro (:

  • #4   9. mar 2007 Din eks er en lort. det er hende der laver fejlen ved at være sammen med din bedste ven. er ikke så god til at skrive lange tekster, men har oplevet prævis det samme som dig, og jeg droppede også min bedste ven, og har ikke snakket med nogen af dem siden.

  • #5   9. mar 2007 Okay nu synes jeg ogs det begynder at være ekstremt så meget du snakker om det herinde: /

  • #7   9. mar 2007 Daniel , bare rolig , jeg er kommet over min eks nu , ved godt jeg hylede meget over det dengang , nu sys jeg bare det er rådent at de sys jeg er en lort pga det er :S

    ITD : Jamen har heller ikke rigtig været sammen med dem det sidste måned faktisk fordi jeg kom op og slås med den ene og var ved at kyle en flaske i hovedet på den anden , og ved godt det ikke var skide smart men det var fandme dem som startede det hele op , og grunden til hun var oppe ved mig var da fordi jeg ville prøve at finde nye venner osv .


  • alex c
    alex c Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 92
    #8   9. mar 2007 JAER DU EWR

  • #9   9. mar 2007 Ac styrer : Nu ved jeg godt du skriver det der fordi det er " Sejt " Men hvis du skal spille så sej så kan du vil også komme med en grund til hvorfor ?

  • #11   9. mar 2007 ITD : Ja nemlig , men sku svært at bare sådan at finde nye venner når den første man prøver på så er man sku en lort hehe smiley . Men tja , skal nok finde nye , jeg ville bare lige høre andres meninger om det jeg skrev , for sys det er lidt for fucked up .

  • #12   9. mar 2007 Claus L : Iorden du har den mening , for sys også selv det ligner lort , hår farven var ikke den rigtige , jeg skal have det farvet en anden farve nu her i weekenden måske , men altså sys ikke det er fair du kommer med sådan en kommentar der når alle jo godt ved det ikke er pga det og du ikke engang selv har billeder inde af dig selv .

  • #13   9. mar 2007 De har vel bare misforstået det? de kan vel ikke vide hvad dig og hende der silden har lavet? og som du selv siger har i intet lavet, så du kan da bare gå hen og sige det til dine venner? eller har jeg misforstået det du skrev?
    hvis det er rigtigt det jeg har forstået af den så gør som jeg lige har skrevet, det er surt at blive uvenner pga. en misforståelse...

    mvh jacob


  • #14   9. mar 2007 Jacob K : de ved godt jeg ikke har lavet noget med hende , men de sys stadig jeg er en lort fordi vi er sammen som venner , det er mere det jeg sys der er fucked up .

  • #15   9. mar 2007 Du gør intet forkert, du vælger selv dine venner, at nogen får ondt i røven over det er deres problem.

  • #16   9. mar 2007 Hvis de siger du er en lort.. Så skulle du jo bare have været sammen med hende.. Det havde givet det sammen smiley

  • #17   9. mar 2007 Torben : yes , det er det jeg også sys , men hey ved da godt at ham der eksen har det hårdt fordi han ikke vil have hun er sammen med andre drenge , men altså , skal hun så holde sig væk fra sine venner indtil han er kommet over hende ?

  • #18   9. mar 2007 Slo : Hehe ja self :d . Men de siger jo ikke jeg er en lort fordi jeg har kneppet hende eller noget , for har jeg ikke , bare fordi jeg var sammen med hende som ven er jeg en låårt smiley

  • #19   9. mar 2007 På en måde forstår jeg ham godt, men prøv at fortæl ham at uanset hvem af dem du snakker med, så vil den anden blive sur på dig. Du kan stadig være venner med dem begge, det er bare lidt svært for jer alle i starten.

  • #20   9. mar 2007 Du har det hårdt hva

  • #21   9. mar 2007 Torben : Yea , altså jeg havde det jo af lort da de var sammen som venner , altså min eks og min bedste ven , men fandt ud af i sidste uge de var rigtig sammen :s . Men jeg er kommet over hende næsten , derfor er det ikke så hårdt for mig længere , men vil da godt hjælpe ham og ved han godt men tja , der er jo ikke meget at arbejde med når han ikke vil snakke med mig osv ,

  • #22   9. mar 2007 Nej , du er pølsen d;

  • #23   9. mar 2007 Vildand : Hvad mener du :S sys da bare det er ringe de sys det er så klamt at jeg er sammen med henriks eks , jeg var jo ikke sammen med hende andet end som venner , og vadim var da sammen med maiken uden der var nogen som sagde noget til mig , det er for klamt , og ved da godt du ikke ville give mig ret når det er henrik det sker for , men hallo , jeg vil sku da gerne hjælpe henrik , det ved han også men tror sku ikke lige han er så glad for mig lige pt .

  • #24   9. mar 2007 Jk : Hehe smiley

  • #25   9. mar 2007 Bech haha ja så er de fandme heller ikke for smarte !!! men kan du overhovedet lide hende? er du sikker på at hun kun vil være venner med dig? hvis hun vil være kærester med dig og du ikke gider være med hende, så må du vælge i mellem hende og dine bedste venner fra 5. klasse? selvfølgelig er det lidt fucked at de mener du skal vælge i mellem hende og dem. men hvis du ikke acceptere at du er venner med hende kan du lige så godt sige at du ikke gider at droppe hende også gider de ikke være sammen med dig længere. du kan også være heldig at de bliver ligeglad med det hen ad tiden....

    men for at svare på dit spørgsmålet så er det i hvert fald ikke dig der er lorten her min dine venner.


  • #26   9. mar 2007 Jacob : Nej jeg kan ikke lide hende , og hun kan ikke lide mig , vi er bare venner , helt normale venner , intet mere , jeg er sku ikke klar til at være sammen med andre endnu smiley

    Men skal ned og spise nu , i behøves ikk at svare mere , jeg har fået nok svar smiley

    Tak


  • #27   9. mar 2007 Bech. LoL det kan jo ihvertfald ikke være dig der er lorten, hvis det er ang. den pige du havde besøg. Hvis i ikke lavede noget jo.

  • #28   9. mar 2007 bech,,,, kender til sådan noget shit det er noget fucking lort alle går så fucking meget amok!

  • #30   9. mar 2007 100% du skulle finde dig nogle andre venner!.. De der lyder ikk som rigtige venner.. En af mine venner sagde engang til mig.. Rigtige venner og først venner når man kan stole 100% på dem.. Og det takker jeg ham mange gange for!

  • #31   9. mar 2007 Er jeg lorten det er da en skoleleg? Kan huske de tider med temii i skolen.. Kastede en lort på ham.. Så stod han bare der : Er det mig der er lorten nu?

  • #32   12. mar 2007 JA du er lorten...! du tuder selv over det der er sket og er sur over det med (vil ikk nævne navne) din ven er sammen med din eks.. men hvad laver du selv en uge efter??? hvis du IKK er lorten, så ved jeg fandme ikk hvem... til jer andre, i skal ikk have medlidenhed med ham.. han er lige så stor LORT som andre

  • #33   12. mar 2007 hmm vildand man kan jo sagtens have mega gode pige venner?? jeg hænger fanme tit ud med nogle tøzer som jeg aldrig kunne finde på at være sammen med! de er sgu det samme som mange a mine drenge venner...

  • #34   12. mar 2007 Ulrik N

    det kan man sagtens ja.. sagtens, problemmet er så bare at det han har skrevet er løgn og de har ikk kun lavet det han har skrevet


  • #35   12. mar 2007 vildand... det er så okay det vidste jeg ikk,,, men så er han da et svin! så er han ligesom en af mine venner han skred med min kæreste i fredags så skrev jeg til ham lørdag han skulle ikk kontakte mig mere osv.. og gik lidt amok så nu vil han smadre mig og slå mig i hjel... men har lidt på ham har alle de beskeder hvor det står i og hamn er før dømt for vold og chikane og trusler over mobil og internet..

  • #36   12. mar 2007 Hvordan kan du vide det, Vildand??

    Løgn og latin.......


  • #37   12. mar 2007 Per B. T

    kan sige at jeg ved det =) handler nemlig oss om MINE venner og min bror


  • #38   12. mar 2007 Så du siger Bech lyver?


  • #39   12. mar 2007 ja det er sådan set det jeg skrev ja.!?

Kommentér på:
Er jeg lorten ?

Annonce