{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.188 visninger | Oprettet:

Altså er jeg helt gal på den?? :s {{forumTopicSubject}}

Jeg er simpelthen nødt til at spørge jer om det er mig der er helt gal på den her....

Det drejer sig (igen igen) om mig og Martin..(Martin er min bedste ven som jeg bor sammen med)

Vi har jo længe haft problemet at vi var aaalt for meget sammen.. Jeg har ikke rigtig haft overskud til at gøre så meget ved det, pga en depression. Men nu er jeg ved at være ovenpå igen.. Jeg har fået selvtilliden tilbage (så småt), har lyst til at komme ud og lave noget og generelt bare kommet i godt humør..

Vi har en fælles ven, Klaus. Martin har kendt ham siden børnehaven, jeg har kendt ham i 6 år, og været super gode venner med ham lige så lang tid..

Ham, altså Klaus, var jeg ude og besøge i fredags, da jeg havde hele dagen fri.. Var derude fra kl 13.30 til kl 20, og det blev Martin mega gal over.. Han syntes det var dårligt at jeg ikke havde brugt dagen på at gøre rent og være længere tid ude med hundene...

Lørdag var vi så alle 3 hos endnu en fælles ven, hvor jeg spurgte Klaus om jeg måtte kigge ud idag... Martin og jeg har begge fri mandag, tirsdag og onsdag, og da vi har planer sammen mandag og onsdag, tænkte jeg at jeg ville tage ud, for ikke at hænge for meget sammen med Martin..

Det blev han fandeme også sur over!! For jeg burde da vide at der kom fodbold idag som han gerne ville se sammen med Klaus... :s Jeg interesserer mig ikke for fodbold, så anede det ikke...

Altså når vi er for meget sammen er det galt, når jeg sidder hjemme uden at lave noget er det galt, og nu er det åbenbart også galt når jeg tager ud til nogen.. :S

Er jeg lorten her???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Altså er jeg helt gal på den?? :s
Kommentér på:
Altså er jeg helt gal på den?? :s

Annonce