{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.627 visninger | Oprettet:

One night stand ! {{forumTopicSubject}}


Ja, havde snakket lidt med den her fyr i noget tid over mobil og msn,. Det var dog ikk noget frækt eller noget, fordi jeg havde en kæreste på det tidspunkt. Så det gad jeg ikk.
Så slog mig og min kæreste op for godt og vel en uge siden osv.

Så skriver mig og den her fyr så sammen, og fredag skriv er han så at så kommer han da lige forbi. (han tager toget, og jeg henter ham ved stationen), vi lejer nogle DVD'er osv og tager hjem til mig.

vi sidder og ses lidt af den her dvd, og han beder mig rykke lidt tættere på, og holder om mig, og piller og rager. vender mig om og kysser ham. vi snaver osv, og her mener jeg så at han tager min top af, han prøver at ta min BH af også, hvilket ikk lykkedes helt, så den læsner jeg selv op og smider væk. Resten klarer han selv at ta af, og jeg afklæder også ham. Og vi har self sex osv. bagetfer ser vi så den der dvd færdig og lægger os til at sove. (jeg skal op tidligt om morgen).

Jeg sørger for at for skrevet ned hva tider bussen går på osv, så han selv kan lukke sig ud. og han tager hjem..

Vi skriver lidt sammen igår, og han skriver at han da fik hvad han kom efter. hehe hvilket er helt fint med mig. han skriver han ikk er ude på noget seriøst, og jeg skriver tilbage at det er jeg ihvertfald heller ikke. Så er det ligesom på plads.

Idag skriver han så til mig, som om at jeg nærmest har voldtaget ham og udnyttet ham! Nu var det mig der startede det hele, det var mig der snavede ham i gulvet, det var mig der smed tøjet og hans tøj med.! Og han ikk ville sige stop når vi nu var igang , "at han ikk turde sige stop", det lyder totalt som om jeg har kastet mig på ham og han ikke har haft andet valg.

Tænker bare: Han har haft den frie vilje til at sige stop, og nej, han kom efter sex -og han fik det, .. kan jo for helvede ikk tvinge ham til at få hans pik op at stå!

Er det virkelig mig den er galt med?



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  One night stand !
Kommentér på:
One night stand !

Annonce