{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
738 visninger | Oprettet:

vil du være en sexgud så kom her ind {{forumTopicSubject}}

hey alle drenge/mænd vil være en sexgud så følg med her

LEKTION 1
TÆND HENDE
Det er altid rarest at køre i en bil, der er blevet varmet godt op. sådan er det også med piger; de har svært ved er have sex, vis de fæler sig utilpasse
´´luk hendes hjete op, for så kan hun også blive åben mellem benene. vis det er din kærste, skal hun kunne føle din kærlighed. er det et one-night-stand, skal du vise hende, du bare MÅ have hende NU.´´ kvinder elsker en mand. der kan få dem til at føle sig en rigtig kvinde. når det sker, slapper hun helt af.´´ hendes usikkerhed forsvinder, og hun bliver tryg, hvis du lader hebde forstå, ar han DØR, hvis han ikke får hende,´´
Sådan gør du: stil dig bag hende, hold om hende, kys hende i nakken,og hvisk frække ting i hendes øre. fortel hende, at du hun vil have hende, så vil hun nemlig tænke, er jeg SÅ lækker?''. piger tænder på det, de hører-mænd tænder på det de ser. hvis du skal være en sexgud i hendes øjne, skal du ikke kun være kønsorganfikseret

LEKTION 2
EROGENE ZONER
Du har hørt der før men for kvinder handler der om, at du koncentrerer dig om hele deres krop. dér kommer de erogene zoner meget handy ind i billedet
LÆBER: piger elsker at blive kysset-blandt andet fordi læberne hører til de erogene punkter på deres kroppe. men prøv selv at rører blidt ved dem med en finger.
BRYSTER: behøver ingen præsentation- du ender der alligevel. men vent lidt længere end du plejer, og se, hvad der sker
RYGGEN:kvinder har et punkt midt på ryggen - lidt under stedet, hvor BH'en ender - so skulle føles ekstra godt ved berøring. nervetrådene fra klitoris går nemlig op til rygsøjlen, så du kan faktisk skabe kildren det rette sted, hvis du aer fra nakken og nedefter kan det være du rammer punktet:P (du kan også begynde fra fødderne og opefter
HÆNDER: både håndflader og fingre er gode fokus punkter ( ved berøring af inder siden af armene kan få det hele til a sitre:P

det er meget mere hvor der kommer fra hvis i vil vide mere af mig så PB mig ogforvendt nærmere oplysninger smiley håber i kan bruge det



PS: der er flere lektioner mangler 3-6 de kommer måske ud af mig men er ikke helt sikker smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vil du være en sexgud så kom her ind
Kommentér på:
vil du være en sexgud så kom her ind

Annonce