{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.686 visninger | Oprettet:

one night stand {{forumTopicSubject}}

Hvad synes i? Er det OK eller bare pisse klamt?

Jeg har oplevet et par gange, at folk tiltaler pigen/kvinden som nem, klam og billig hvis hun har et engangsknald, men at det er fedt/helt OK hvis det er en fyr der har det?

VI piger/kvinder har vel også et behov? smiley

Hvad synes i??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  one night stand
  • #1   26. sep 2009 det er okay

  • #2   26. sep 2009 Det er helt okaj :o)

  • #3   26. sep 2009 klamt. Men jeg er ligeglad om andre gør det.

  • #4   26. sep 2009 arh i så kedelige .. smiley

  • #5   26. sep 2009 Når i skriver Klamt, er det så som kvinde eller mand, eller begge køn?

  • #6   26. sep 2009 Og så skal i simpelthen også holde op med at sige " - eejjj men mænd har flere one night stands end kvinder........"
    MED HVEM?! smiley


  • #7   26. sep 2009 Nathasja. Begge køn.

  • #8   26. sep 2009 Det er da fordi der er nogle kvinder der bare ikke tør indrømme at de godt selv kunne finde på det..
    og hvad mener du med hvem? :-S


  • #9   26. sep 2009 synes det er helt fair. gør det skam selv når jeg er single.. ser intet galt i det.. har man ikke sex for nydelsens skyld? hvorfor skal singler ikke have lov et nyde?

    ser intet klamt i det. sex på alm plan er skønt og frækt. ikke klamt.


  • #10   26. sep 2009 hvis bare begge er med på den, så er det sku hyggeligt, og dem der tuder er dem der aldrig får lov.

  • #11   26. sep 2009 Nathasja J

    er du med på den værste:)


  • #12   26. sep 2009 Lonnie L - endelig en der forstår! smiley

  • #13   26. sep 2009 danskeren; ja, det er jeg. Men ikke med en på 33 - desværre..

  • #14   26. sep 2009 det er herre klammoælla

  • #15   26. sep 2009 i er så hellige.

  • #16   26. sep 2009 tja.. folk der har erfaring er bare bedre. smiley jeg elsker at udforske sex, synes det er spændende og selvfølgelig super dejligt med en man holder af, men ser det ikke som en høj hellig ting. for hvorfor sku jeg dog det? dyrker sex når jeg har lyst til det, hvorfor lade være?.. hmm.. forstår ikke folk der synes det er klamt.. forklar jer lidt...

  • #17   26. sep 2009 Hvorfor det skulle være klamt?? Det fatter jeg da ikke, det er jo bare sjov og ballade.... Det høre da til livet.... smiley

  • #18   26. sep 2009 Kan ikke forstå i syntes det er klamt jer som siger det ,
    så vil gerne have i uddyber klamt smiley


  • Kongen
    Kongen Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 114 Svar: 352
    #19   26. sep 2009 Nå Nathasja J, ska vi finde ud af noget? smiley vi har samme alder. smiley

  • #20   26. sep 2009 Altså nu lever vi vel i 2009 så hvem skal dømme andre efter en gammeldags kodeks for hva mænd og især kvinder skal ! Det er et frit landf og hva andre gør kan jeg på ingen måde dømme eller syns er mindre værd end det jeg selv gør....

  • AK .
    AK . Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Svar: 101
    #21   26. sep 2009 tjoeh hver sin smag angående onenightstand..
    nogen har vel et behov at få tilfredsstillet.

    Sascha *Se mine annoncer --
    argh rolig nu da? der vist en fyr/flere som har brændt dig gevaldigt af >_<...


  • #22   26. sep 2009 nicolai, pænt naivt at ønske man kun har været sammen med sin kæreste ! Jeg gad da næppe ligge og rode rundt med en der ikke har været sammen med andre og man får nu bedst erfaring ved at prøve sig frem ! Syns det er en enormt gammeldag holdning at ha til det !

  • #23   26. sep 2009 det feedt (: elsker det

  • #24   26. sep 2009 Ikke fordi jeg selv praktiserer det men kan ikke finde på at syns det klamt eller dømme andre for det ! Må være den enkeltes persons valg ! Rager ikke mig hva andre gør...

  • #25   26. sep 2009 Det er ok i Dagens danmark, jeg tror ikke at det er mange mennesker som ikke har oplevet det på den ene eller den anden måde.
    Så jeg synes det er fair -


  • #26   26. sep 2009 halli hallo.. fordi min har et one night i ny og næ, så betyder det ikke at man knalder med alle, eller til højre og venstre om man vil.

  • #27   26. sep 2009 Præcis Lonnie L.....

  • #28   26. sep 2009 Jeg vil kun gøre det med en jeg har følelser over for. Det vil sige min kæreste.

    Men selvom jeg var single vil jeg aldrig gå i seng med en jeg ikke har følelser over for.

    Men som sagt så er jeg ligeglad hva andre folk gør. Jeg passer mit eget liv smiley


  • #29   26. sep 2009 Simon: Du er en skændsel for alle mænd, ej seriøst så er vi jo forskellige og vi har alle vores grænser.

    Men udviklen er jo gået den vej at vi er blevet mere fordomsfri og dermed ser man nok flere one night stands i dag end for 10 år siden.


  • AK .
    AK . Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Svar: 101
    #30   26. sep 2009 sascha *semine annoncer*

    well well well livet er jo en stor ruschebane (staveplade)
    og ligesom mænd kan være svin sådan er det jo os lige modsat angående damerne.
    og en dag skal han nu nok komme ham som passer på dig som en prinsesse ;).
    jamen hvorfor bruge tid på dem? så gå en og bliv lebbe ? find den nærmeste sex shop og køb dig et par dildoer ;)? haha

    angående debatten - så er jeg nok os typen som SHN...


  • #31   26. sep 2009 Troels. Fint nok så er jeg en skændsel for alle mænd.

    Men min kæreste kan godt li jeg ikke er sådan. For hun syntes også det er klamt når man ikke har følelser for den anden. smiley


  • #32   26. sep 2009 nicolai, så du har aldrig lavet et one night stand kan jeg forstå ??

  • #33   26. sep 2009 Sjovt som pigerne er nogen klamme tømmekasser når de laver det men det forventes nærmest af fyre, vor herre til hest en gammel jysk indre missionsk holdning og ha....

  • #34   26. sep 2009 Det er vel fint nok hvis begge parter er indforstået med at det ikke skal føres videre end den aften smiley

  • #35   26. sep 2009 Ha ha Sascha smiley Har været undercower smiley I lige måde tøsepige barn smiley

  • AK .
    AK . Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Svar: 101
    #36   26. sep 2009 og??? fuck det var noget af en vild smøre du gav der ''vor herre til hest en gammel jysk indre missionsk holdning og ha ''
    men på et tidspunkt skal det jo nok ændre sig forhåbenligt... for mænd og kvinder er sku lige gode om tingene.

    sascha * se mine annoncer*
    jamen så lidt, så lidt bar husk at jeg nu stadig er et svin (ifølge dig) smiley haha..
    jamen så må du jo finde en mand som både kan behandle dig som en kvinde i sengen OG udenfor den smiley
    tålmodighed er en dyd... og så det noget med ikke at virke for desperat. modspil modspil og atter modspil


  • #37   26. sep 2009 AK, ha ha smiley Jamen kan den holdning kaldes for andet smiley

    Jamen gummi er da også noget bras, langt federe at få en fed køns sygdom og er man rigtig sej gir man den lige videre !


  • #38   26. sep 2009 nicolai, de har dem i mindre størrelse, ikke alle passer jo xl smiley

  • #39   26. sep 2009 Sascha smiley

  • #40   26. sep 2009 Uh du har det spændende hva STORE nicolai smiley

  • AK .
    AK . Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Svar: 101
    #41   26. sep 2009 sasca *se mine hotte annoncer*
    tror (uden at kende til dig) at det du nu mangler er en mand som kan sætte dig lidt på plads og sige fra/tage initiativ ;)? og det er HELT uden at kende til dig..
    tjo tjae desperat ved jeg ikke om jeg vil kalde det. du bar direkte?
    men et eller andet sted må man jo os gøre op med sig selv om man vil ha en onenightstand?eller kæreste ? for det er to forskellige fremgangsmåder?
    kæft hvor vi vrøvler uden om emnet - jeg beklager til frøkenen som har lavet emnet.


  • AK .
    AK . Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Svar: 101
    #42   26. sep 2009 og?? er på krigsstien med mobning!!!!!!!!!

  • #43   26. sep 2009 AK, nej nej smiley Mobber aldrig....

  • #44   26. sep 2009 nikolai:

    et kondom kan også springe fordi pigen er for tør, husk at tænde hende inden du går i gang. derudover vil jeg også indformere om, at de har en udløbsdato, så måske havde de ikke så godt af at vente på den rette som du havde smiley

    -Ja, lidt sjov skal vi da ha, sådan en lørdag aften smiley


  • AK .
    AK . Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Svar: 101
    #45   26. sep 2009 og julemanden er skaldet jep jep.. blaaa

  • #46   26. sep 2009 Lonnie, god one "et kondom kan også springe fordi pigen er for tør"


    Ha ha ha ha, nicolai, uhhhh en sur jyde, shit jeg tissede lidt i buksen der smiley


    AK, jaaaaaaaaaaaaa det humor smiley


  • molly b
    molly b Tilmeldt:
    aug 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 68
    #47   26. sep 2009 Sascha *Se mine annoncer *

    jeg ville sgu da gerne inviterer dig ud hehe smiley


  • #48   26. sep 2009 ;p

  • #49   26. sep 2009 STORE KÆMPE nicolai, hvem kommer fra Amager ??? Godt du følger med, som sagt du har det sindsygt spændende altså, ha ha ha ha ha smiley

  • AK .
    AK . Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Svar: 101
    #50   26. sep 2009 Nicola - WHAT jeg troede sku da det var Linda P? som li havde fået farvet håret.. kom så med det Og??? jeg ved du giver igen smiley bring it on

  • #51   26. sep 2009 AK, nej det synd for ham smiley

  • AK .
    AK . Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Svar: 101
    #52   26. sep 2009 tror vist os lidt at vi skal holde kammertonen inden en bryder sammen >_<

  • #53   26. sep 2009 Desuden er det tid til medicn på afdelingen nu og så blir dørene låst og så skal der soves smiley Så han kan ikke lege mere i aften smiley Pædagoerne er lidt mere stikse end normalt efter hans sidste flugt forsøg....

  • AK .
    AK . Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Svar: 101
    #55   26. sep 2009 sascha smiley så der vel et eller andet i det ???
    vildt at en stranger kan se det ;P hahah...
    JEG vil da mene at en onenightstand ja så det vel bar hoppe i kanen og gi los uden følelser? få tilfredsstillet sin lyst?
    kæreste - ser man hinanden an? og det jo ikke noget man bliver efter 2-3 dage? (gjorde man i børnehaven men det vel noget andet i dit tilfælde nu :P)
    men ak ja jeg kunne skrive og skrive men argh tror godt lidt du selv ved hvordan fremgangsmåden foregår smiley
    og som du nu ser ud tror jeg ikke det er svært at finde en fyr.. så det bar om det er den rigtige smiley


  • #57   26. sep 2009 nicolai, nej det er vist din kæreste der har det ik smiley

    Som sagt, du har det møg spændende i kasketten smiley Knus her fra, du trænger vist smiley


  • AK .
    AK . Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Svar: 101
    #59   26. sep 2009 sascha :
    just call me a wierdo smiley men det lød nu sådan på de beskeder du nu skrev her.
    6 måneder er sku os lang tid at ''lege'' kærester og så ville han ikke være det offentligt? hmm så det sku ham som er problemet.. ku du slet ikke mærke det før? at han ikke ville være det offentligt? enten hvis i var sammen og med nogen venner? men ja DÅRLIG MAND som leger med følelser.
    når hjertet banker og sommerfuglene flyver rundt og den modsatte virker rigtig meget interesseret smiley (men man kan ALTID tage fejl) det en chance man tager... man ligger vel hjertet i den andens hænder på en måde.
    er du ikke helt ny længere? jeg føler mig da stadig ung og frisk? klar til verden og dens udfordringer :P?
    jeg er skam bar mig. røde kinder er cute.

    camilla B - du lyder nu os til at ha været i samme situation som sascha >_<


  • AK .
    AK . Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Svar: 101
    #60   26. sep 2009 Camilla - modenhed kommer med alderen og i den alder er det vist mere fest og ballade / prøve ting af? ikke at sige det ikke er det når man er 20'erne..
    og camilla B - jeg skrev nu fyr og ikke Kæreste =)

    det har vel os noget med hvad type man finder tiltrækkende?


  • molly b
    molly b Tilmeldt:
    aug 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 68
    #61   26. sep 2009 Sascha *Se mine annoncer *

    Du har fået din invitation hehe smiley



  • AK .
    AK . Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Svar: 101
    #64   26. sep 2009 hvor intet vover intet vinder smiley
    man lære af sine erfaringer og hvem siger ikke at det kunne ha været the one.
    efter hvad nu skriver ja så var han vist bar ude efter nogen hyggelige tider? ellers var han bar ikke ready og skræmt af din mands sind :P?
    hahaha den er jeg heldigvis sluppet med endnu selvom min morfar spørg i smug '' får du set til nogen søde piger'' det så morsomt at en ældre herre kan spørge om det.
    onenight stand er sku ikke lige mig så kan jeg sagtens holde mig smiley men godt at vi nu er så forskellige så alle bliver tilfredsstillet på hver sin måde.
    mand og mand? jeg er skam kun(KUN) 21




  • AK .
    AK . Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Svar: 101
    #65   26. sep 2009 camilla B - han skal sku nok dukke op smiley bar vent og ha tiålmodighed.
    jeg kan da godt se det fra din side efterhånden hvis du er blevet såret så meget som du nu skriver at det er svært at tro på ting fra en fyr.


  • AK .
    AK . Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Svar: 101
    #67   26. sep 2009 Camilla B - mist du ikke modet...livet er en stor udfordring og man lære af sine erfaringer.
    han dukker op når du mindst venter det (det en klassiker den sætninger)


  • #68   26. sep 2009 Jeg tror de fleste piger har prøvet at have dårlige oplevelser hvad fyre angår -jeg har skam også og det har ikke været sjovt. jeg har heldigvis også oplevet det modsatte smiley så de er altså derude, men hold da op hvor er de svære at finde!

  • #69   26. sep 2009 ^^ Nok fordi de er optaget smiley

  • #70   26. sep 2009 Syntes at onenightere er skræmmende når det er piger/drenge på 15-16-17 år der har det, !!
    Det er direkte klamt og forkert hvis i spørger mig, de ved jo knap hvad livet går ud på endnu


  • #71   26. sep 2009 kender skam flere af de såkaldte "svin" der er optaget end ordentlige fyre.

  • #72   27. sep 2009 Lonnie, det er jo fordi piger Vil have svin og ikke dem der behandler dem ordentlig (:!

  • #73   27. sep 2009 Hvis jeg tænker mig om har jeg kun haft ét one night stand.. Og vi er sjovt nok gode venner idag.. Det foregik i en brandert..

    Ellers er de fyre jeg har været løst sammen med som oftest nogle over det sker igen og igen og igen - bare for at få stillet den sexuelle lyst og har ikke lyst til at finde en ny fyr hver gang..
    Man ved jo ikke hvad man får.. Og ærlig talt er det jo ikke fedt at ville have stillet lysten og så er det dårlig sex eller dårlig intim hygiene... Ad..

    Er nok også ret krævende hvad angår sex - men det er en helt anden snak.. Så derfor foretrækker jeg tit en del ældre fyre.. Gerne 10+ år.. smiley


  • ole o
    ole o Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 31
    #74   27. sep 2009 Det er også fair nok Lonnie L. Man vælger selv hvordan man ønsker at leve sit liv og med hvilke personer. Ligesom man også vælger selv hvordan man vil betragte de risici der er forbundet med at have sex med mange partnere. Det kan man jo diskutere i lang tid og man kan kun konkludere, at kondom beskytter mod graviditet, men absolut ikke mod alle kønssygdomme. Så det at have sex med mange partnere, er altså samtidig en gambling med ens krop, men vigtigst af alt, også med andres krop (da man overfører smitte til nye partnere der lever i samme eufori som en selv).

    Det er ganske underholdende (læs. Pinligt og afslørende naivt) når piger argumentere med, at deres liderlighed skyldes en lyst til at optjene ”erfaring i sengen”, for at kunne tilfredsstille en kommende livsledsager bedre. Vågn op. Den eneste i prøver at overbevise er jo jer selv. Erfaring i sengen optjenes langt hurtigere og på en langt mere lidenskabelig vis, ved et forhold der vare ved i længere tid. God sex er nemlig fordybelse, indlevelse og fuldkommen hengivenhed. Kvaliteter der ikke optjenes ved at drikke sig stangstiv og lade sig blive kneppet hårdt op af en container, af den første frivillige mand der forlader Damhuskroen, så man kan nå hjem og se Paradise Hotel.

    Er det så forkert at have mange partnere? Måske, måske ikke. Det kommer an på hvem man spørger. Men lad mig som dreng sige, at jeg aldrig ville gifte mig med en kvinde der havde haft mange partnere. Hvordan ”mange” skal defineres er svært at sige, men kombinerede med dine livsholdninger ville de fleste mænd nok ”sidde over”. Det betyder med andre jeg ville hellere have en kvinde, hvor kærlighed og nærvær betyd mere end ”et stift lem”. I sidste ende er det jo ganske morsomt, at de fleste par (i vores alder) jo gerne har sex 4-5 gange om ugen. Det alligevel en del mænd du skal ud og have fundet, hvis du skal opretholde din erfaringskvote. Hvad er det i øvrigt for en erfaring du får optjent? Tja du lærer, at mekaniker Brian, godt kan lide, at få en finger i røven. At din frisør ven Ole, er til blid SM og at din bolle ven fra Ishøj foretrækker du har læderstøvler på. Men hvad skal din kommende mand bruge det til? Det er jo ikke erfaring som kommer ham til gode. Alle kvinder kan finde ud af at bolle. Det behøver man ikke sprede ben for hele verden for at lærer. Husk på jeg ikke fordømmer dine egne holdninger til livet. Du skal nok bare forstå, at vi mænd ikke ser det som en kvalitet, at i kvinder har fået mange tissemænd op i jer. Tværtimod, vi væmmes ved det, og trøster nærmest de mænd, der en sjælden gang ”trækker nitten” og må leve sammen med jer. Du gør derfor meget klogt i, at holde det for dig selv. Det vil sige aldrig fortælle det til en potentiel mand eller kæreste og så kan man jo spørge sig selv, om det er en fed fornemmelse at sidde tilbage med. Så meget for den store livserfaring i sengen.


  • ole o
    ole o Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 31
    #75   27. sep 2009 Det er også fair nok Lonnie L. Man vælger selv hvordan man ønsker at leve sit liv og med hvilke personer. Ligesom man også vælger selv hvordan man vil betragte de risici der er forbundet med at have sex med mange partnere. Det kan man jo diskutere i lang tid og man kan kun konkludere, at kondom beskytter mod graviditet, men absolut ikke mod alle kønssygdomme. Så det at have sex med mange partnere, er altså samtidig en gambling med ens krop, men vigtigst af alt, også med andres krop (da man overfører smitte til nye partnere der lever i samme eufori som en selv).

    Det er ganske underholdende (læs. Pinligt og afslørende naivt) når piger argumentere med, at deres liderlighed skyldes en lyst til at optjene ”erfaring i sengen”, for at kunne tilfredsstille en kommende livsledsager bedre. Vågn op. Den eneste i prøver at overbevise er jo jer selv. Erfaring i sengen optjenes langt hurtigere og på en langt mere lidenskabelig vis, ved et forhold der vare ved i længere tid. God sex er nemlig fordybelse, indlevelse og fuldkommen hengivenhed. Kvaliteter der ikke optjenes ved at drikke sig stangstiv og lade sig blive kneppet hårdt op af en container, af den første frivillige mand der forlader Damhuskroen, så man kan nå hjem og se Paradise Hotel.

    Er det så forkert at have mange partnere? Måske, måske ikke. Det kommer an på hvem man spørger. Men lad mig som dreng sige, at jeg aldrig ville gifte mig med en kvinde der havde haft mange partnere. Hvordan ”mange” skal defineres er svært at sige, men kombinerede med dine livsholdninger ville de fleste mænd nok ”sidde over”. Det betyder med andre jeg ville hellere have en kvinde, hvor kærlighed og nærvær betyd mere end ”et stift lem”. I sidste ende er det jo ganske morsomt, at de fleste par (i vores alder) jo gerne har sex 4-5 gange om ugen. Det alligevel en del mænd du skal ud og have fundet, hvis du skal opretholde din erfaringskvote. Hvad er det i øvrigt for en erfaring du får optjent? Tja du lærer, at mekaniker Brian, godt kan lide, at få en finger i røven. At din frisør ven Ole, er til blid SM og at din bolle ven fra Ishøj foretrækker du har læderstøvler på. Men hvad skal din kommende mand bruge det til? Det er jo ikke erfaring som kommer ham til gode. Alle kvinder kan finde ud af at bolle. Det behøver man ikke sprede ben for hele verden for at lærer. Husk på jeg ikke fordømmer dine egne holdninger til livet. Du skal nok bare forstå, at vi mænd ikke ser det som en kvalitet, at i kvinder har fået mange tissemænd op i jer. Tværtimod, vi væmmes ved det, og trøster nærmest de mænd, der en sjælden gang ”trækker nitten” og må leve sammen med jer. Du gør derfor meget klogt i, at holde det for dig selv. Det vil sige aldrig fortælle det til en potentiel mand eller kæreste og så kan man jo spørge sig selv, om det er en fed fornemmelse at sidde tilbage med. Så meget for den store livserfaring i sengen.


  • #76   27. sep 2009 Ole O - Jeg er faktisk helt enig med dig..
    Dog syntes jeg ikke at en kæreste skal vide hvor mange/få man har været sammen med.. Fortid er fortid, så hvorfor ikke bare lade det ligge..?

    Selv er jeg indehaver af ét enkelt one night stand og så ellers et par løse forhold (bollevenner)
    Men tanken om at gå i byen, drikke sig stiv og bolle tilfældige er for mig ulækker..
    Jeg fortryder intet af det jeg selv har lavet, man lærer af det.. (tænker ikke erfaringsmæssigt, men man bliver klogere)
    Vil give dig ret i at længervarende forhold giver bedre erfaringer end tilfældige one nights.. Men hvad med bollevenner? Det giver vel i bund og grund de samme erfaringer som et forhold? Man kender partneren og kan hengive sig helt..
    Min X bolleven og jeg (har begge kærester nu - men bliver vi single igen finder vi da helt sikkert sammen under dynen igen) har været sammen i 3 år.. Vi kender hinanden fuldstændig og jeg har da lært meget af ham.. Han har meget større erfaring end jeg.. Så kunne da aldrig drømme om at gå i byen og score noget tilfældigt pik når jeg i stedet kan banke på hans dør ku iført en lang jakke og undertøj.. Haha..
    Min kæreste har MEGET erfaring og har lært mig endnu flere ting.. Vi matcher perfekt i sengen og det har da noget at gøre med den erfaring jeg har fået før ham.. Tror han ville være ked af at skulle lære mig op fra bunden faktisk..

    Men hvorfor finder piger og fyre sig ikke bare en bolleven i stedet for at skulle dyrke sex med tilfældige?
    Jeg vil satme ALDRIG op på f.eks 50 partnere.. Har intet imod dem der har haft det eller mange flere, fred være med det.. Forstår det bare ikke..
    Hvis jeg havde noget imod det havde jeg ikke den kæreste jeg har idag da hans antal er langt langt langt større.. Desværre..


  • ole o
    ole o Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 31
    #77   27. sep 2009 Nadia J - Det bedste indlæg en kvinde har skrevet i denne tråd. Og jeg må også give mig, der mangler i mit indlæg selvfølgelig det, at anderkende erfaring sagtens kan optjenes med den samme partner som du også nævner. Der kan man jo netop hengive sig fuldt ud. At man så måske ikke ønsker at være kærester det gør jo ingen ting.



  • #78   27. sep 2009 Ole O - Tak skal du ha!
    Jeg elsker sgu sex og gerne meget af det.. Men forskellige skiftende partnere er bare nasty..
    Drikker også kun meget sjældent (2 gange om året) så det med at drikke sig en kæp i øret og knalde en tilfældig er bare ikke tilfældet..

    En fyr fortalte mig engang at en pige mister værdi hvis hun har været sammen med mange, så er sex med hende ikke noget specielt, men alle mands eje..
    Og en fyr ønsker sin kæreste er værdifuld, han ønsker sex skal være noget specielt for ham..
    Og forstår ham fuldt ud..!!

    Ville da også ønske sex med min kæreste var noget specielt for mig, men er det ikke.. Dog er det kun mig der har sex med ham nu.. Heldigvis, ellers kommer jeg sgu efter ham.. smiley


  • ole o
    ole o Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 31
    #79   27. sep 2009 "En fyr fortalte mig engang at en pige mister værdi hvis hun har været sammen med mange, så er sex med hende ikke noget specielt, men alle mands eje..
    Og en fyr ønsker sin kæreste er værdifuld, han ønsker sex skal være noget specielt for ham..
    Og forstår ham fuldt ud..!!"

    Wow nadia, det er samme holdning min kæreste har. Den skal du holde fast i. Når mænd hører sådan noget, så bliver de sku helt vilde smiley


  • #80   27. sep 2009
    når jeg går i byen el er sammen med veninderne el en ny pige el så videre så går jeg aldrig (OG JEG MENER ALDRIG) efter et knald hvis jeg er i byen, der vil jeg blot hygge mig med vennerne og så var jeg da i byen igår og er lige kommet hjem smiley

    men hvis det sker, så har jeg ikke noget imod det.


  • #81   27. sep 2009 Jeg synes det er vummelt. både for mænd og kvinder....

  • molly b
    molly b Tilmeldt:
    aug 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 68
    #82   28. sep 2009 Personligt så finder jeg det pisse klamt, jeg gider ikke at være pik nummer 36 AD!!

  • René o
    René o Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
    #83   28. sep 2009 hvem har ik haft one night stands smiley det frækt nok lige at tage en omme bagved det hus man holder fest smiley

Kommentér på:
one night stand

Annonce