{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.479 visninger | Oprettet:

Skuffet pige? En chance mere? {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg var hjemme ved en pige i onsdags. Jeg synes egentlig, det gik okay, men der skete ingenting. Altså intet kysseri og sådan.

Her i går og i dag har hun så virket ret afvisende. Ligesom hun måske er skuffet over, der ikke skete noget. Hun vil ikke snakke med mig ret meget.

Så er spørgsmålet så, hvad jeg skal gøre.
Skal jeg lade hende skrive til mig?
Skal jeg spørge om hun er sur på mig - og hvad jeg så har gjort galt?
Jeg ved, hun ikke skal noget i morgen. Kunne jeg så godt invitere hende hjem til mig til noget film?
Eller har I andre gode råd?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skuffet pige? En chance mere?
  • #1   11. apr 2008 | C smiley | : Okay, tak. Men vil lige give hende en chance til at skrive først smiley

MJ: Den tror jeg ikke rigtig virker, men jeg skal selvfølgelig ikke kunne sige det.

• #2   11. apr 2008 Nad_ - : Det var første gang vi var sammen hjemme ved hende. Når nu der ikke skete noget, kan hun så godt tro, jeg ikke er interesseret? Jeg ved godt, du ikke kender hende, men du er en pige smiley

• #3   11. apr 2008 Ðynamic Ð : Ja, det kan sagtens værre. Det er nok det jeg frygter lidt smiley
    Især fordi vi skal på rejse sammen med vores skole. Jeg har ikke lyst til at være "uvenner" med hende dér.

• #4   11. apr 2008 TrustNo1 : Hmm.. Det kan godt være. Så må jeg lige tage mig sammen smiley

• #5   11. apr 2008 Ðynamic Ð : Du har nok ret. Jeg må bare få spurgt hende.

• #6   11. apr 2008 Såå. Der er nu sendt besked til hende. Men hun er til træning i lidt over en time endnu, så der er lidt ventetid smiley

• #8   11. apr 2008 Er også gjort nu. Så må jeg vente spændt, men jeg kan jo ikke tvinge hende til at kunne lide mig, så jeg må acceptere, hvis det bliver et nej.

• #9   11. apr 2008 inviter hende hjem...
    så efter en god del tid hos dig kan du lægge lidt op til noget og hvis ikke hun virker som hun vil er der nok ikke mere i det..

• Blah B
    Blah B Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 502
    #10   11. apr 2008 Du sender en sms eller ringer til hende hvor du så siger..

Ok.. jeg kan mærke du er ret afvisende.. så du må ha det godt.. jeg havde egentlig tænkt på at høre om du var frisk på en hygge aften eller lign, men siden jeg får nogle ret kolde vibes fra dig.. så må jeg gå ud fra du ikke er interesseret.. Men hvis jeg er helt gal på den.. så skal du være velkommen til at melde tilbage..

---Hold op med at løbe efter tøserne som om de er guld.. Det er sgu begges ansvar at vise de er interesseret.. Alt det der spil nogle tøser kan finde på at fyre af er noget værre pis. Spild af tid..

• #11   11. apr 2008 WRanG . : Jeg er bare så genert. Jeg tør ikke rigtig, slet ikke hvis hun ikke er "klar".

Holmstrøm ™ : Ikke lige i sådanne situationer smiley

• #12   11. apr 2008 dennis M : Jeg har det lidt på samme måde. Men alligevel ikke. Jeg vil ikke bare afvise hende sådan. Enig i at det ikke kun er drenge, der skal vise interesse.

• Blah B
    Blah B Tilmeldt:
    maj 2007

#13   11. apr 2008 Danmark er fyldt med lækre trunter.. Og synes du ikke selv du fortjener det bedste?.. så vil du helst bruge tid på at jagte tøser som godt kan li at blive jagtet af en masse fyre.. eller vil du hellere bruge tiden på en som vil det samme som dig.

Siger ikke hende her er sådan.. Men hav det i baghovedet.. Dem man ikke kan få er som regl dem som man ærger sig mest over.. Men det er dumt.. og spild af tid.

Meld klart ud.. og hvis du føler det er spild af tid.. så kom videre..

• #14   11. apr 2008 Lyder underligt, men har en pige først inviteret dig hjem, så forventer hun også der skal ske et eller andet.

Da jeg var mindre og syntes øjeblikket hvor man skulle kysser første gang var svært og finde, så satte jeg en film på, og stille og roligt så kom vi nærmere og nærmere, og BINGO, så var den hjemme hver gang.
    Og nogle gange fik man mere end bare et kys med på vejen smiley

Men laver i ikke noget, kan det godt virke som om hun "ikke er god nok" og du på en måde er skuffet, så man skal altid gå derfra med et par kys på hånden hvis man ikke har lavet noget tidligere smiley

• #15   11. apr 2008 dennis M: Hun er netop ikke sådan en, som er efter alle drenge. Det er jeg helt sikker på.

Sugar Belle Charisma .: Jeg vil heller ikke presse hende, hvis hun ikke er klar eller har lyst smiley

K. Ninja ^: Så får hun heldigvis chancen i morgen. Jeg håber hun siger ja så smiley

• #16   11. apr 2008 Holmstrøm ™: Ja tiden går vildt langsomt lige nu smiley

• Blah B
    Blah B Tilmeldt:
    maj 2007

#17   11. apr 2008 ALLE tøser kan li opmærksomhed.. Sorry to say it.. Selv din lille prinsesse kan meget vel vise sig at være noget helt andet end du lige gik og troede.

Igen.. jeg siger ikke hun er en af dem.. Men du skal for guds skyld passe på med at sætte folk op på piedestaler..

Du har fået nogle gode råd herinde og jeg synes du skulle følge dem.. Inviter hende hjem.. hvis hun stadig er kold... glem hende og kom videre...

• #18   11. apr 2008 Nad_ -: Det giver rigtig meget mening, og jeg tror egentlig du har ret. Især det med det er fyrene, som skal tage det første skridt.

dennis M: Du har måske ret. Håber jeg finder ud af det i morgen smiley

• #19   11. apr 2008 Nad_ -: Er det en dværgpinscher du har dig?

• #20   11. apr 2008 Jeg synes, det gav fin mening for mig. Og håber det hjælper smiley
    Nej ikke endnu. Hendes træning slutter først her kl. 18:30

• #21   11. apr 2008 Enig med Nad, men hun er os så pisse klog ! Øv ..
    Men altså få hende med hjem igen og se et par film, en sjov og en gyser "I think" og så ta det som det kommer? Altså hvis det ikke kommer helt a sig selv så ska der nok ikke være noget? Så det "not to be" ..

Nu jeg som en diller i iskoldt vand når det gælder damer og kærlighed smiley Men kender mange piger og det altså mere eller mindre sån det ska være smiley

Don't stress out !

• #22   11. apr 2008 måske spiller hun lidt kostbar..?

• #23   11. apr 2008 Født tandløs med hul i røven .: Har det på præcis sammen måde. Jeg har aldrig haft et seriøst forhold, så jeg har ingen viden om piger smiley

* Jelle * : Det kunne jeg godt forestille mig.

• #24   11. apr 2008 Så svarede hun. Hun skulle ud og købe noget til den tur vi skal på. Vi tager afsted torsdag. "Men en anden dag" skrev hun smiley

• #25   11. apr 2008 Nad_ -: Det hjalp desværre ikke helt. Synes nok jeg kunne se lidt træk. Det er en dejlig hund smiley

• #26   11. apr 2008 Nå, jeg skal spise nu.
    Tak for alle svarene. Så må vi se, hvad der sker nu.

• Blah B
    Blah B Tilmeldt:
    maj 2007

#27   11. apr 2008 Shit happens.. Skriv .. sur røv.. hyg dig..

og så kom videre.. hvis hun så skriver at i skal ses.. så tager du derover og får nosset dig sammen så du får noget ud af din tid...

• #28   11. apr 2008 Nad - Hva silvan er det for en mobs den der ?! hehe ..
    Var der nogen der sagde hamster? Eller er jeg på den gale tråd ?

Anonyme - Har sku hverken haft seriøse eller useriøse forhold til kvinder ;b haha ! Lever højt på "Hun var stiv og jeg var heldig" konceptet smiley

• #29   11. apr 2008 Nad - Ja den er da vild og tovlig smiley ! Grrrr!, helt sikkert sveske ;b
    Hvor var det nu du var fra igen ? :I Der står vestjylland så sidder lidt og håber på det er her i nærheden ! smiley

• #30   11. apr 2008 Nad - Ornli' syyyg ! 8D HAHA fnis tsk :b Gal køter alligevel smiley
    Men ang. negl/klo så ska jeg da være den første til at så tvivl om hvor vidt der er plads til en KLO / flere KLØER på sån en køkkensvamp der ; 'b hehehe .. ( SORRY :I)

Sjælland kiss ma ass ! xO haha! Fandeme rar med nogle damer herovre tak smiley Er du tit med til ræs fredag aften så? Ku da lii tænkes man sku ned engang og hilse hej ? smiley smiley

Smutter lige,. Skrives latr ;b

• #31   11. apr 2008 dennis M: Lige nu har jeg egentlig mest lyst til det.

Nad_ -: Ja, så må jeg bare nyde turen sammen med de andre, hvis det andet går i orden smiley
    Nu har jeg selv en dværgpinscher. Det er næsten en glemt race, men det er en skøn hund.

Født tandløs med hul i røven .: Sådan kommer det måske til at gå for mig så.
    Der er ingen, der kan holde mig ud smiley

• #32   11. apr 2008 *ikke går i orden

• #33   11. apr 2008 Præcis. Heldigvis skal vi ret mange afsted. Så håber det går smiley

Ja, der er simpelthen ALT for få af dem. Men jeg tror måske det er fordi, nogen af dem kan være hidsige. Altså min hund har aldrig bidt nogen, men min kusines dværgpinscher er simpelthen blæst. Jeg ved ikke, om det er et sjældent syn, men jeg er i hvert fald rigtig glad for min pinscher smiley

• #34   11. apr 2008 Ja, mange synes næsten, det er synd for de små hunde, så de får lov til alt. Når der kommer nogen ind i huset, gør han også helt vildt. Og det er næsten lige meget, om han kender dem smiley
    Han vil også rigtig gerne snakke med store hunde - jeg tror næsten, han tror, at han er en stor hund. Men som du siger, er opdragelse nok bare dét, der skal til.

• #35   11. apr 2008 Man bliver nødt til at vise sin strenge side nogen gange smiley
    Det er lidt mærkeligt, de tror, at de er SÅ farlige smiley

• #36   11. apr 2008 Tja, her er det for sent at blive sur på ham. Han er 11 år smiley
    Det skal nok passe. Jeg ved ikke, hvad han tænker i sit lille hoved smiley
    Har desværre ingen bruger derinde, men måske får jeg lavet en i løbet af dagene. Har du Lasse derinde? smiley

• #37   11. apr 2008 Præcis. Han har så mange vaner, og jeg tror desværre det er for sent.
    Det er sikkert mærkelige tanker, de har smiley
    Må jeg se nogle flere billeder af Lasse? Så skal jeg nok love at få lavet et bruger snart smiley

• #38   11. apr 2008 Jeg synes nu, han er skøn. Så han behøves ikke at ændre sig smiley

Ja, det er vel nemmest smiley
    Så skal jeg også nok skrive til dig derinde, når min hund kommer derind smiley

• #39   11. apr 2008 Ja, så er der bare det problem, at jeg ikke kan finde dig derinde smiley
    Men har fundet en gammel bruger, så skal lige finde nogle gode billeder også.

• #40   11. apr 2008 Tak. Jeg skulle gerne have fundet en masse gode billeder snart smiley

• #41   11. apr 2008 Ja, det er bare ærgelig, han er blevet så grå smiley
    Rigtig gode billeder du har. Han er godt nok kær smiley

• #42   11. apr 2008 Det var godt nok tideligt smiley Men sådan er det bare.

Det ser virkelig også sådan ud da smiley

Men nu er jeg ved at uploade billeder smiley

• #43   11. apr 2008 Det skal nok passe smiley
    Heldigvis kan de sagtens være rigtig friske alligevel. Det er min i hvert fald smiley

• #44   11. apr 2008 Ja, nogen gange går de bare helt amok og tonser bare rundt smiley

• #45   11. apr 2008 Hvor mærkeligt smiley

• #46   11. apr 2008 Ja, og de ligner jo bare deres ejere smiley

Så burde vovse være på vej ind.

• #47   11. apr 2008 Lousia N : Hun har sagt nej til i morgen desværre smiley
    Hun sagde godt nok en anden dag, men jeg må lige se, om hun egentlig mente det.

• #48   11. apr 2008 Yes, han er en "joker" smiley

• #49   11. apr 2008 Louisa N : Ja, det er jeg egentlig også lidt skuffet over. Men jeg håber bare ikke, jeg har gjort et eller andet forkert.

• #50   11. apr 2008 Nad_ - : Lyder godt. Han ligner bare ikke en rigtig dværgpinscher, synes jeg.

• #51   11. apr 2008 Louisa N : Mange tak for det smiley Så har jeg bare valgt den forkerte smiley
    Ej, spøg til side. Jeg synes nu heller ikke, jeg har gjort noget forkert. Men som der står længere oppe, har jeg aldrig haft et seriøst forhold til en pige, så jeg ved ikke, hvor meget der skal til.

Jeg TROR hun føler noget for mig. I første omgang var det hende, der skrev til mig, og det var også hende, som inviterede mig hjem til hende.

• #52   11. apr 2008 Gør jeg også. Hun ved udmærket godt, jeg ikke er så "hurtig". Det har hun faktisk også rost mig for, så det burde egentlig ikke være derfor.

• #53   11. apr 2008 Det kan jeg da godt gøre smiley

• #54   11. apr 2008 nok*

Det bliver forhåbentligt i morgen smiley

• #55   12. apr 2008 Nad - Nope hehe smiley Men har været dernede et par gange på striben, det sku meget skæg .. Folk ku godt lige ta og bruge en skraber i ny og næ :s Alle de stubbe ! Men nej er fra Holstebro hvis du kender det? Lidt nord for Herning øst for Viborg (:

Du må lige sige til når du ska med til noget brænder træf eller noget smiley hehe ..

• Lasse N
    Lasse N Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 7 Følgere: 6 Svar: 5
    #56   12. apr 2008 lad hende skrive hvis hun ville noget. hvis hun så ikke skriver er der andre sild i søen. man altid kan fange smiley

• #58   12. apr 2008 Lasse N: Det har jeg også tænkt mig at gøre. Nu må HUN tage sig lidt sammen.

lasse N: Tja, det lyder som en okay idé - jeg mangler bare lige de penge smiley

• #59   12. apr 2008 anonyme - Derfor han nævner banken går jeg ud fra ? smiley

• #60   14. apr 2008 Vi har snakket lidt sammen siden, men vi har ikke været sammen endnu.
    Det når vi heller ikke inden turen til Tyrkiet, men det kan da også sagtens blive godt smiley

Skal nok tage hendes hånd dernede, mens vi står på stranden i solnedgang. Dét må sætte lidt tanker i gang! smiley

• #61   15. apr 2008 Anonyme - Du da lidt lamer ? "det ska nok blive godt ;-)" Mener du med det ? At hun bare ska rykkes rundt eller hva? Omg ..

• #62   15. apr 2008 spørg om hun er sur på dig og siger hun så nej så inviterer du hende hjem til kold kaffe og varm lagkage

• #63   15. apr 2008 hehe

Kommentér på:
Skuffet pige? En chance mere?

Annonce