{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.112 visninger | Oprettet:

Hvordan glemmer jeg hende? {{forumTopicSubject}}

Jeg har den her veninde som jeg ikke kan lade være med at have føleser for.. Havde skjult det i ca 3 måneder inden hun selv sagde hun godt vidste hvordan jeg havde det.

Men hun har det ikke på samme måde som mig og det har jeg det på en eller anden måde også fint nok med selvom jeg selvfølgelig ville ønske hun godt kunne lide mig:)

de sidste par måneder har så været sådan lidt op og ned med hende, Altså normalt var vi sammen hver dag og kunne sove sammen uden problemer og snakke om alt, Men her i den sidste måned er alt blevet underligt..

Hun begyndte ikke rigtigt at have så meget tid til at være sammen med mig og det er jeg blevet rigtigt ked af, Men når jeg fortæller hende hvordan jeg har det siger hun bare at det kan hun ikke rigtigt gøre noget ved...


Er okay med ikke at blive hendes kæreste men savner min bedste veninde rigtigt meget, så mit spørgsmål er.. Skal jeg prøve bare at stoppe med at snakke med hende helt så jeg kan få det bedere i længden, Eller skal jeg prøve at acceptere tingene som det er? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan glemmer jeg hende?
  • Banko Ib
    Banko Ib Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 36
    #1   14. apr 2013 Du presser for meget på. Derfor tager hun mere og mere afstand. Spil kostbar og lad som om hun ikke interessere dig på den måde. Så skal du bare se ..

  • #2   14. apr 2013 Hmmm, Jamen kender hende bare ret godt og ved at hun kan glemme personer med det samme hvis det skulle være, Men har selvfølgelig ikke så meget at miste:(



  • #3   14. apr 2013 Lad hende være, og lad hende komme til dig. Helt ærligt, synes jeg du skal droppe venskabet, for du kommer jo aldrig til at få det rart med hende, hvis du har følelser i klemme smiley

    Har du ikke andre venner/veninder du kan bruge mere tid på?


  • #4   14. apr 2013 Hvis hun kan glemme dig, hvad tror du så det betyder?!
    Ville ikke bruge min tid på det, eller ´nøjes´, måske endda have ondt, blot for at bevare kontakten.


  • #5   14. apr 2013 Videre. Hun gør dig en tjeneste ved at prøve at udfase kontakten. Hun virker fornuftig nok, giv mig hendes nr smiley
    Dur jo ikke du er ven med en du er vild med, du kommer aldrig over hende ved at have jævnlig kontakt, og det må være skidt at se hende med andre, og får du evt kæreste så stakkels hende hvis du hænger ud med en du helst gerne vil i trusserne på.


  • #6   14. apr 2013 Har været lidt i samme situation. Jeg valgte at droppe kontakten fuldstændig. Om det har virket... Ikke sådan synderligt, men så tør jeg ikke tænke på hvordan jeg havde det nu hvis ikke jeg havde gjort det!

  • #7   14. apr 2013 Comilla: jooo det har jeg vel, Men det bare ikke det samme som med hende, Hun betyder rigtigt meget for mig:(

    7500-jonas: Men tænker du ikke stadig meget på hende?

    Og til jer andre, Tak for svarene, det er virkelig nederen at være i den her situation, Ville gerne bare kunne glemme hende, Men kan ikke lade være med at tænke på hende hele tiden:S



  • #8   14. apr 2013 Ja det gør jeg, og det har jeg virkelig ingen anelse om, når det er så længe siden


  • Ano n
    Ano n Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 238
    #10   14. apr 2013 Let her go... Det vil aldrig blive det samme igen. Jeg har prøvet noget der er lidt anderledes, men som kan sammenlignes lidt med det 'problem' du står i. Som Shrek skriver, så vil det også vise dig, om du betyder noget (nok) for hende eller ej. Da personen sagde til mig at kontakten skulle stoppe, accepterede jeg det prompte og vi har ikke haft kontakt i snart seks måneder. Den anden side af sagen er dog, at jeg er overbevist om at vi nok skal finde hinanden på et eller andet tidspunkt grundet vores helt unikke historie, men jeg kan komme til at vente mange år og det er jeg indstillet på. Jeg tænker da ofte på personen, men det er jo ikke negativt. Selvfølgelig kan jeg forbande at jeg fejlede, da jeg endelig fik chancen for noget som helst, men der er så mange andre gode minder man kan beholde i sin rygsæk... Som videre og lad hende komme til dig. Hvis du absolut vil have hende i dit liv, så lad der gå noget tid, så du finder dig en anden pige at holde af og elske, før du tager kontakt til hende igen.

  • #11   14. apr 2013 jeg kan så fortælle jer hvordan det er at stå på "den anden side" og det gør MEGA ondt at blive lagt på is uden forklaring. Det mindste i kan gøre er at fortælle jeres veninde hvad grunden til at i ikke skal snakke sammen er, for det andet gør rigtig ondt. det er jo ikke kun jer der mister en ven.

    Jeg har en "kammerat" der har lavet det stunt 2 gange og nu tigger om godt vejr igen.. men han får simpelthen ikke chancen mere. For jeg kan ikke leve med det der Check-inn-check-out.


  • #12   14. apr 2013 Nu startede det som en flirt, og ikke en veninde, men I mit tilfælde fulgte der en forklaring med. Det tog hende godt nok også noget tid at acceptere jeg ikke kunne snakke med hende, men det var mig der blev skrottet til fordel for en anden, så jeg synes det var helt iorden fra min side at smide hende på is. (Men jeg forstår udemærket godt hvorfor hun ikke var tilfreds med det. Bare tanken om at gå glip af mig som menneske. Det må da være et tab der kan mærkes smiley )


  • #13   14. apr 2013 Ice - Hvad vil du med en forklaring? Har selv prøvet det et par gange, forklaring eller ej... Det gør pi... ondt.
    Men ønsker den ene part noget andet, må man også forstå ændring i forholdet, kulde osv.


  • #14   14. apr 2013 Jeg har prøvet at stå i samme situation med min bedste ven, det var i sommers. Vi snakkede ikke i et par måneder efter (fordi jeg tog til Frankrig) men nu er alt back to normal. Så man kan altså godt komme over det, hvis bare man er indstillet på at glemme følelserne og beholde sin bedste ven!

  • #15   14. apr 2013 Shrek: hvad jeg med en forklaring.. ? Det er da altid rart at få at vide hvor det gik galt? Jeg sad med følelsen af at have gjort noget forkert og anede ikke hvorfor han ikke ville tale med mig. Havde han gidet skrive en sms hvor han havde skrevet hvorfor havde jeg accepteret det. Istedet fik jeg det at vide 2 år senere , da han kom og ville have venskabet op igen og så er tilliden bare væk. Hvor med en forklaring så havde jeg kunnet forstå hvad han havde gang i.

  • #16   14. apr 2013 Mange tak for alle svarene, Det ser ud til at alle folk siger jeg skal droppe kontakten til hende, Og kan sagtens forklare hende hvorfor, Problemet er bare at hun har rigtigt svært ved at snakke om sådan nogen ting. Hun bliver både sur og ked af det på samme tid og hun har selv en masse andre problemer på samme tid, Så jeg føler mig som en rigtig nar hvis jeg dropper hende, Men har haft det dårligt i rigtigt lang tid nu, Så et eller andet bliver jeg nød til at gøre selvom det gør rigtigt ondt:(


  • #17   14. apr 2013 Men jeg har extremt svært ved at acceptere tingene, Kan ikke forstå hvad der er sket siden alt pludselig har ændret sig:(


  • #18   14. apr 2013 Say a prayer for our buddy in the fiendzone.

    Som de andre siger, så tag lidt afstand, ikke nødvendigvis for at du skal spille kostbar eller noget, men måske fordi du kan blive mere bevidst om hvad du føler, og måske hvis du er heldig, i den tid hvor kontakten måske ikke ligefrem er så hyppig som tidligere, kan det ske hun finder ud af der måske også er mere gemt i hende, end hun måske lige selv var klar over. Håber dig det bedste i hvert fald smiley

    Hvis det viser sig at hun virklig bare ikke kan "overtales" til at dele dine følelser, så vil jeg anbefale at tage lidt afstand i det daglige også, for det er sku mentalt opslidende, at gå op og ned af en person, man bare ved ikke føler det samme som man selv gør, selvom man snakker vanvittig godt sammen og det hele. smiley


  • #19   14. apr 2013 Jeppe K - Tak for rådet:) vil prøve at lade være med at kontakte hende og se hvad hun så gør, Kærester bliver vi aldrig, Men hvis vi kan blive bedste venner igen ville intet kunne gøre mig gladere:)

  • #20   14. apr 2013 Har selv været der.
    Havde en ven jeg fortalte alt og omvendt, men det gik helt galt da vi begge fik følelser for hinanden. Det ødelagde alt og vi blev uvenner altid.
    Vi blev begge enige om at droppe det vivace gang i, det er jeg glad for.

    Hvem ved, måske om noget tud når følelser er væk kan man tage venskabet op igen og fungere det ikke så har man da prøvet


  • #21   14. apr 2013 Det er rigtigt nok:! - Det bare ikke lige så let at opgive det:(



  • #22   14. apr 2013 Vil ikke sige at cutte kontakten totalt er en endegyldig løsning, du skal jo passe på ikke at komme til at virke ligeglad også, for det kan ske hun så fejlagtigt tror du ikke er interesseret i noget som helst, ikke engang et venskab hvis det ikke kan blive til mere, og det ville da være en skam hvis i har det godt sammen. smiley

    Kvinder er skam noget kompliceret noget, og der findes ikke en endegyldig løsing på dit problem, uanset hvor mange forslag til hvad du kan gøre, som folk kommer med. Der er ikke andet at gøre, end at gøre hvad du i sidste ende føler for, det er jo trods alt dig du skal give udtryk for at være, og ikke en random dude på Baboom. smiley


  • #23   14. apr 2013 Ja det ved jeg godt, Men det er bare en rigtigt lang historie, Hun har været igennem rigtig mange ting og vil være der for hende til hver en tid lige meget hvad der sker, Desværre tror jeg bare ikke hun har det på samme måde med mig mere.. Og det er det der gør mig ked af det, for jeg kan ikke forstå hvad det er jeg har gjort forkert:( Er så fucking glad for hende at det er helt sindsygt:(



Kommentér på:
Hvordan glemmer jeg hende?

Annonce