{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.479 visninger | Oprettet:

The'girl :)
The'girl :)
Tilmeldt:
27. sep 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Hvordan får jeg ham? {{forumTopicSubject}}

Hej baboomere. smiley

Det ligger sådan at jeg er blevet ret vild med en fyr, faktisk så er det min genbo. Eller jeg er ikke vild med ham, men jeg synes han indtil videre virker rigtig sød. Jeg vil rigtig gerne lære ham bedre at kende, og egentlig tror jeg ikke at det er noget decideret seriøst jeg vil, grundet vores aldersforskel. Der er en del år i mellem os. Men jeg vil gerne bare have et mindre seriøst forhold hvis I forstår hvad jeg mener. Jeg er især meget seksuelt tiltrukket af ham, og kunne godt tænke mig at ud leve mit dagdrømmeri om ham.
Forleden dag var jeg ude at lufte hunden, og stødte faktisk på ham. Han opsøger mig altid når han ser mig, og vinker altid til mig og sådan. Vi gik på en sti, han gik bag mig, og jeg kunne fornemme hans skridt blev længere og længere, og han gik hurtigere og hurtigere, som om at han ville nå op på siden af mig. Han kommer så derop, og begynder at snakke. Vi begynder at snakke om vind og vejr. Han fortæller mig om sit job, hvad han ellers laver og alt sådan noget. Så snakkede vi lidt om hinandens holdninger til forskellige ting og sådan, og det ender så faktisk med, at vi går og snakker i omkring en time. Jeg synes at vi har en skide god kontakt smiley Da vi ikke er ret langt fra at være hjemme ved ham, tager jeg så det store skridt, og spørger om han egentlig ikke er sammen med sin kone mere, for jeg har ikke set hende længe (Jeg vidste at han ikke er sammen med hende mere, men ville bare gerne høre det fra hans mund, og om han var okay med det.) Han siger så, at nej det er han ikke, og det er vildt underligt for ham, for de har været sammen i en del år (De har ikke børn sammen!) og at det selvfølgelig var lidt trist, men sådan var det jo bare nu engang (Jeg tror de har været enige om beslutningen). Jeg siger så at det er jeg da ked af at høre, og det må da være ensomt og sådan noget. Jeg spørger så om han så selv har tænkt sig at blive boende, og ja det har han. Han fortæller så at han jo har fået lavet nyt køkken, badeværelse osv. så det ville være dumt at flytte derfra (Det er en lejlighed han lejer) hvilket jo så gør mig ret glad smiley

"Problemet" er så bare, at jeg ikke ved hvordan jeg skal tage det næste skridt. Det næste skridt må vel være at komme op i hans lejlighed, så vi kan snakke ordenligt sammen, og jeg ligesom på en eller anden måde har bedre mulighed for at flirte med ham. Med hvad gør jeg? Jeg er så skide genert, og er ikke den bedste til at "score" når jeg bliver så nervøs. Det er lige før jeg glemmer hvad jeg hedder.
Jeg vil gerne videre end vi bare altid lige hilser og har noget smalltalk.

Spørgsmålene er så: Virker han interesseret eller afvisende? For det har jeg selv ret svært ved at bedømme.
Har jeg grebet det rigtigt an? - Jeg har været forstående og virket interesseret i det han fortæller om. Jeg har haft rigtig meget øjenkontakt med ham, for at han ligesom vidste at jeg hele tiden har været meget fokuseret på alt det han havde at fortælle og bare på ham i det hele taget.

Er jeg på rette spor?

Håber virkelig på nogle seriøse svar smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan får jeg ham?
  • #1   29. okt 2012 Du kunne jo starte med at invitere ham på en kop kaffe - så kan det være at han inviterer dig over til sig næste gang smiley

  • #2   29. okt 2012 Læg et billede ud af dig selv og et af ham så skal jeg kunne se om du skal go for it!
    - men hvis han er single tror jeg ikke han ville afvise, så bollegenboer kunne jo være en mulighed. Jeg ville i hvertfald ikke afvise hvis det var mig din fantasi handlede om
    Mvh genboen ^^


  • The'girl :)
    The'girl :) Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #3   29. okt 2012 Crazy Cat Lady:

    Jeg bor hjemme hos mine forældre lige pt. så det er ikke en mulighed desværre.


  • #4   29. okt 2012 Bag en kage, og gå op/hen til ham med den, og spørg om han giver kaffe, the, eller hvad du nu drikker - når du nu har bragt kage med smiley

  • The'girl :)
    The'girl :) Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #5   29. okt 2012 Line:

    Vil jeg ikke virke lidt desperat så? For han kan jo ikke rigtig afvise mig hvis han nu ikke har det på samme måde som mig, når jeg står der lige så sød med en kage smiley Haha..


  • Anders C
    Anders C Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 34 Svar: 912
    #6   29. okt 2012 En mand der ikke vil ha kage, er ikke en mand.

  • Morten a
    Morten a Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 25 Svar: 155
    #7   29. okt 2012 Jeg har det sådan, hvis man vil noget så gør man noget ved det med det samme. Men nu er jeg heller ikke ligefrem genert, tvært imod.

    Men i dit tilfælde ville det bedste være at spørge ham om han kan hjælpe dig med noget, et problem med din tlf eller pc.

    Når han så har hjulpet dig, så kan du jo tilbyde ham at tage med i bio en aften som tak for hjælpen. også udveksle tlf nr så i kan aftale nærmere. smiley Og skrive mere sammen ind til den første date. smiley


  • #8   29. okt 2012 Nej det synes jeg ikke, du ville smiley

  • #9   29. okt 2012 bliv ved med at snak med ham og vær dig selv

  • #10   29. okt 2012 hold øje med hvornår han går med hunden og sørge for at rende ind i ham igen måske smiley lidt svært at sætte sig ind i hans tanker når man ikke ved hvor gammel han er.. men mænd er altså meget nemme hvis en pige viser interesse.. men hvis han er så meget ældre end dig at han overhovedet ikke tænker i de baner kan det blive lidt svære og gå hen og blive møj pinlig smiley

  • #11   29. okt 2012 Han har fortalt dig om nyt køkken og bad, du kunne jo ha spurgt om du måtte se det. Ellers så er det en smart ide at få fyren til at virke klog, så spørg ham næste gang i ses om han ikke vil hjælpe dig med noget på dit fjernsyn (kanalerne der skal skifte plads eller sådan noget) eller hvad han nu er god til..
    Husk at smil overdrevet meget, gør jeg og det har endnu ikke svigtet, alle siger så også at jeg har sødt smil så det er min styrke, find det alle beundre ved dig og brug det "imod" ham smiley

    Mange fyre vil jo gerne lidt frækt med en pige, så hvis du lægger kortene på bordet efter et par gange i har ses, og du føler den der "kemi" så tror jeg ikke han vil afslå.. ikke mange fyre siger nej til uforpligtende sex smiley


  • #12   30. okt 2012 Prik ham på face. Vis i begge har det.:-P

  • #13   30. okt 2012 Vejen til en mands hjerte går gennem hans mave smiley Så ideen med kagen er faktisk ikke så ringe.
    De fleste mænd er ret madglade, især hvis det handler om lækerier eller kød, så hvis du ellers fanger ham på det rette tidspunkt, så tror jeg ikke du får et nej.


  • #14   30. okt 2012 Julie som jeg læser det er det ikke hans hjerte hun vil ha, men noget lidt længere syd;););)

Kommentér på:
Hvordan får jeg ham?

Annonce