{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.141 visninger | Oprettet:

hvordan får jeg mine ting? {{forumTopicSubject}}

Jeg har den her "veninde" som jeg skulle have været i byen med i lørdags ...jeg sov hos hende fredag, og skulle til fødselsdag lørdag og så mødes med hende ...så jeg lod min pude, nogle dvd'er og mine skolebøger ligge hos hende ...(skolebøger som jeg SKAL bruge, da vi skriver afsluttende opgaver lige nu)

hun skriver så lørdag aften at hendes datter er kommet på skadestuen, og så hører jeg ikke mere før mandag morgen, da jeg endnu engang ringer til hende ...det er så hendes b-ven der tager telefonen som hun kun har kendt i 3 uger, og han er pisset flabet i telefonen, og siger at hun ikke vil snakke med mig, og at jeg ikke kan få mine ting ... jeg VED at hun ikke er hjemme, da hun opholder sig hos ham ...

Jeg har skrevet snart 15 meget pæne beskeder til hende om hvor vigtigt det er at jeg får de bøger, men jeg får INTET respons, udover at "hun altid vil være der for mig" .....

hvad fanden gør jeg snart??????? jeg står virkelig i et problem med de bøger smiley

nogle idéer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan får jeg mine ting?
  • #2   15. maj 2012 ... Tager hjem til hende ?

  • #3   15. maj 2012 Abe 2 - problemet er at hun ikke er hjemme, det ved jeg ... hun er nemlig på druk med ham fyren (han er alkoholiker og bruger alle HENDES penge) hun er pænt naiv ....

    Der bliver også ryddet op bagefter ...lige nu prøver jeg bare på at være "veninde" med hende så jeg kan få mine ting ...

    argh, jeg koger virkelig indvendig!


  • #4   15. maj 2012 Dalle - endnu engang, så er hun IKKE hjemme.

  • #5   15. maj 2012 Arh sorry, læste det som at du vidste hun var hjemme !

    Kan du ikke få fat i personens forældre og høre om de evt. har en nøgle du lige kan låne ? Kan du jo sikkert godt, hvis de godt ved i er venner..


  • #6   15. maj 2012 Dalle - hendes forældre har ikke en nøgle, ellers kunne jeg sikkert godt.

    Overvejer lidt om jeg skal skrive til hendes lillebror som bor ved siden af, om han kan hjælpe, så kan han måske få mine ting ... men jeg ser lige om hun svarer tilbage på min besked ...tvivler godt nok på det ...


  • #7   15. maj 2012 Siden hendes datter er på hospitalet, opholder hun sig så ikke nogle gange der? Ellers kunne du jo måske opsøge hende der?
    Ved du hvor hendes 'ven' bor henne? Hvis ja, så ring på hos ham? smiley
    Og ellers som du selv skriver, så få fat på hendes lillebror - mere kan du næsten ikke gøre.


  • #8   15. maj 2012 Hvis man har ting hos en part og de ikke vil lukke en ind efter de ting du har der, er det OK at ringe til en låsesmed smiley ellers kan politiet hjælpe hvis det virkelig er til gene for dig smiley

  • #9   15. maj 2012 Emma - Datteren er IKKE på hospitalet, det er bare en meget syg undskyldning hun har fyret af ...det er ikke første gang hun gør sådan noget, men jeg troede sgu på det :S

    skriver også til broren her lidt senere, det er jeg nød til...

    Super ... skønt ...har faktisk en eks svigerfar der er politimand, så må jeg prøve at snakke med ham, hvis ikke andet hjælper...


  • #10   15. maj 2012 synes enlig bare du skal sige hvordan landet ligger? at hvis du ikke får dine bøger så bliver du bare ved med at skrive, ringe, snakke med folk hun kender ? TVING HENDE TIL AT OVERGIV E SIG!!!

  • #12   15. maj 2012 Super ...god ide smiley men jeg prøver allerførst at skrive til hendes bror, han virker fornuftig ... og så må jeg bare blive ved med at kontakte hende hvis det er ...

    Jeg har heller ingen planer om at lade være, før jeg får mine ting ...ender jo med at jeg skal betale et par nye bøger til skolen :S


  • #13   15. maj 2012 Abe - jeg får intet ud af at tage ud til ham, når tingene ikke er der, udover det så er de højst sandsynligt på druk, og så kan de være mange steder.

    udover det er jeg ikke helt tryg ved ham, og har ikke en kammerat der kunne tage med desværre.


  • #14   15. maj 2012 Ring til politiet og fortæl hvordan landet ligger. Og at du SKAL bruge de bøger.

  • #16   15. maj 2012 Jules - pungen? hehe ... hun har min pude, bøger og dvd'er smiley men der står navn i bøgerne.

  • #18   15. maj 2012 Hvis det er fordi hun sidder ved ham fyren og ikke gider lette sin røv hjem for at låse dig ind og så selv smutte igen, kan du evt skrive til hende om det er ok, hvis du selv henter nøglen ved ham fyren, henter dine ting og kommer tilbage med nøglen igen...

    Jeg går ud fra at du har tjekket under dørmåtten, krukker osv.. om der skulle gemme sig en ekstranøgle?


  • #19   15. maj 2012 Sven - problemet er at hun slet ikke reagere på mine sms'er eller opkald mere ... men jeg har nu skrevet til hendes bror smiley

  • #20   15. maj 2012 Super

    Du kan være helt sikker på at en låsesmed ikke låser dig ind i en anden persons lejlighed, uanset hvor meget du siger du har glemt / liggende derinde... Og hvor irriterende den end er så er jeg ret sikker på at politiet også har andet at lave end at redde et par skolebøger ud fra en lejlighed hvor man selv har lagt dem...


  • #21   15. maj 2012 Muligvis, men det er værd at prøve.

  • #22   15. maj 2012 Jeg har snakket med broren nu .... han vil gøre et forsøg, men skriver også at hun skider på alt og alle lige pt. selv sin egen datter :S

  • #23   15. maj 2012 "hun skider på alt og alle lige pt. selv sin egen datter :S"

    Hvis det er tilfældet synes jeg også du skal melde hende til kommunen !


  • christian S
    christian S Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 41
    #24   15. maj 2012 tar ud og losser døren ind, tar dine ting og sætter en seddel på døren hvor der står tak for lort smiley

  • #26   16. maj 2012 Dalle - der er ikke så meget at melde, da datteren allerede er i pleje ...

  • christian S
    christian S Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 41
    #27   17. maj 2012 vejen frem er at tage ud og los døren ind, og bare tage dine ting smiley

  • #28   17. maj 2012 Ja så hun kan blive anholdt for indbrud. Det er klart vejen frem

  • christian S
    christian S Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 41
    #29   17. maj 2012 hendes veninde er der alligevel ikke? det kunne jo have været hvem som helst.

  • #30   17. maj 2012 Folk der går forbi eller naboer vil nok undre sig en del.

  • #31   17. maj 2012 Og når politiet kommer derud, og hendes veninde siger der kun mangler de par ting. Så ligger den lige til højre benet

  • christian S
    christian S Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 41
    #32   17. maj 2012 næh, så var hun så men hjemme ved sin mor på det tidspunkt hvor hendes mor så bekræfter det smiley
    i må lære at tænke logisk.


  • #33   17. maj 2012 Ja det er logisk at bruge selvtægt. Det må man sige, sparke døren ind og risikere at skulle betale og ryge i spjældet for indbrud. Hvis naboerne skulle ringe til politiet imens hun er igang med at hente sine ting. Kan godt se det er rimelig logisk.

  • christian S
    christian S Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 41
    #34   17. maj 2012 nu er det jo så heldigt at politiet tar over en halv time smiley det jo danmark vi er i.. slap lidt af!

  • #35   17. maj 2012 Haha jeg har nu ikke tænkt mig at sparke døren ind smiley

    Heldigvis er hendes "kæreste" interesseret i mig, så igennem ham kan jeg nok skaffe tingene alligevel ...det håber jeg i hvert fald, ser ikke rigtig andre muligheder lige nu ...hendes bror kunne ikke hjælpe da hun ikke vil snakke med ham ...


  • #36   17. maj 2012 Nice life

Kommentér på:
hvordan får jeg mine ting?

Annonce