{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.921 visninger | Oprettet:

Jeg ødelægger mine forhold?! {{forumTopicSubject}}

Jeg er ved at blive godt sindssyg af det her..

Jeg er pt. i et forhold, men jeg kan mærke jeg er godt på vej endnu engang til at ødelægge det for mig selv?

Siden mit første forhold(som varede 4år), er det bare gået ned af bakke for mig. Gang på gang finder jeg noget som gør, at forholdet må slutte.

Jeg kunne skrive en kæmpe roman om hvad jeg gør og hvorfor, men for at gøre det kort, så lad mig sige det sådan her: Jeg stoler på ingen udover mig selv. <B!>NGEN!</b>, og det kan jeg takke mit første forhold for.

Nu her, i mit nuværende forhold, der var der en veninde jeg havde som erklarede sin kærlighed over for mig, MENS jeg var i forhold med min nuværende kæreste. Det blev min kæreste ked af, forståeligt nok, og jeg gjorde alt kontakt med min "veninde" forbi.

Nu her, der oplever jeg så at jeg har det EKSTREMT svært med at stole på nogle. F.eks. så lyver min kæreste med at sige at hun ikke skriver med fyre som hun HAR kysset eller haft sex med. Dette VED jeg som et faktum. Hun er dobbeltmoralsk da hun tror jeg er utro(vil ikke indrømme det) og skriver med alle andre piger. Sagen er bare den at jeg netop IKKE skriver med andre piger eller er utro. Ja jeg har mange pige veninder, jeg ser skide godt ud, og det gør min kæreste (og faktisk har det gjort ALLE min andre kærester) skide nervøse og får dem til at tro de ikke er gode nok til mig?!

Det er en stor ond cirkel jeg befinder mig i.

Jeg er ved at sprænge inden i, da jeg så meget har lyst til at konfrontere min kæreste med det jeg har fundet ud af, men jeg VED <b>100%</b> at det vil ende i et kæmpe skænderi af dimensioner, og højst sandsyndeligt vil det gøre vores forhold endnu dårligere og til sidst være på vej mod enden - IGEN.

Jeg er selv skide jaloux, vil have min pige for mig selv, og det har jeg også sagt lige fra starten af, i alle mine forhold. Mine kammerater siger jeg bare skal prøve at se igennem fingre med det, da det jeg har her et guld værd, og det vil være åndssvagt at ødelagge det pga. sådan en "lille" ting. Vi er netop lige flyttet sammen, hun er flyttet fra nordjylland over til mig i Næstved. Jeg har taget min kæreste i at kigge i min mobil, og det gør mig sådan set ikke noget, da jeg INTET har at skjule overhovedet. Hun var meget bange for min reaktion, da hun synes det er et tillidsbrud, det hun har gjort, men jeg har som sagt intet imod det. Men at hun synes det er tillidsbrud, og så selv lyver over for mig, med de fyre hun skriver med (som er hendes venner "påstår" hun) ..

Den ting som går igen og igen er, at mange at de ting jeg oplever i mit forhold, er gentagelser igen og igen fra mine gamle forhold. Jalousi, mistro, løgn, jeg går og har det dåligt over sådan et forhold osv.

Jeg kan sige med 1 tings sikkerhed, og det er at jeg IKKE går og flirter med andre piger eller er dobbelt moralsk på det punkt her. Jeg skriver ikke engang søde, tosse, fjolle, skat eller andet til mine veninder eller laver hjerter til dem! Kun til min egen dame selvfølgelig - bare lige for at skære det ud i pap, så I kan se det fra min side af.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg ødelægger mine forhold?!
  • #1   31. mar 2013 Sjovt! Meget af den historie kunne minde om min egen, så jeg har været selvvalgt single i knap 3½ år nu, fordi jeg kan bare ikke have en kæreste, uden at fucke det op på en eller anden måde smiley

  • #2   31. mar 2013 lyver hun og vil ikke indrømme det? så ud med hende!!!

  • #3   31. mar 2013 Seriøst...
    Du kunne jo søge hjælp, til at håndtere din jalousi!
    Derudover, burde en samtale vel kunne klare det meste?!
    Har hun noget og blive sur over, når hun har tjekket din mobil?


  • #4   31. mar 2013 Det er som om at jeg selv har skrevet det der.
    - Selvom du syntes hun er dejlig osv. må du bare sige til hende: Jeg ved at du skriver med dine såkaldte "venner" og uanset om jeg siger at du ikke må eller at du gerne må, så gør du det jo alligevel, og det kan jeg ikke acceptere. Så vi er nødt til at stoppe det her.
    Så kan det så være at hun siger "nej nej nej jeg stopper med at skrive med dem og bla. bla. bla" og så kan du godt give hende én chance.

    Men hvis du skriver "så endten skal du stoppe med at skrive med dem, eller også så skal vi stoppe det vi har nu"
    Så kan HUN være den kontakte som er ovenpå ved at sige "Fint, vi stopper det bare" og så vil DU komme til at sige "nej nej nej det er okay du må gerne skrive med dem bla. bla. bla."
    Og så er i lige vidt.... Du bliver nødt til at være kontant.


  • #5   31. mar 2013 Det som irriterer mig, som er totalt latterligt i manges øjne er, at jeg har fundet ud af at skabe et stort problem for mig selv.. Tanken om at min(e) kæreste(r) skriver / HAR kontakt til nogle de har haft noget kørende med, haft sex eller sågar bare flirtet eller kysset med driver mig til VANVID.

    Jeg er selv typen som ikke har kontakt med sådan nogle som beskrevet oven for, da jeg VED det driver mig til vanvid hvis pigen har det - Og ganske rigtigt, det driver mig til vanvid allerede nu her, at hun har kontakt til sådan nogle... Som sagt.. Jeg ødelægger det for mig selv. Hvad fanden skal jeg gøre ved det her? Er 26, snart 27 og har altid haft det sådan. Hver evigt eneste gang, jeg er i et forhold, og alt bare kører perfekt, så skal jeg ødelægge det for mig.

    Det er lidt ligesom filmen Inception, hvor der skal plantes "et frø"(ide) som der så bare vokser og vokser inden i mit hoved, som derved driver mig til vanvid!!


  • #6   31. mar 2013 Du skal stoppe med at hænge i din fortid. Der efter skal du stoppe med at lade din fortid gå ud over din nye kæreste. Altså bare fordi din x har været utro og løjet, skal du ikke have mistillid til den nye kæreste. Man er uskyldig indtil andet er bevist!
    Også skal du virkelig arbejde med din jalousi! Den gør intet godt!
    og måske har du netop brug for en periode uden en kæreste, hvor du kan finde dig selv igen. Tilgive de dårlige ting i din fortid, og møde nye mennesker uden du søger en ny kæreste, men starter i et venskab som så måske udvikler sig til mere. For det er de forhold jeg tror på holder i det lange løb! Simpelthen fordi man ved hvordan hinanden opføre sig fx i byen og andre steder og det giver bare en helt anden tillid!

    Og måske kunne det være en god idé at begynde at gå til psykolog, fordi sådan et menneske kan hjælpe dig med at gøre noget ved dine tanker, og give dig redskaber så du kan ændre din måde at reagere og tænke på når du bliver jaloux eller usikker smiley


  • #7   31. mar 2013 Natasia B: Jeg har netop gået i 8 måneder kun for mig selv, afskåret fra alt hvad der har med piger at gøre, for at finde mig selv, og arbejde med min jalousi og det er det samme hver gang - Den kommer ind, og straks gør den mig skør smiley

  • #8   31. mar 2013 8 mdr er altså heller ikke ret lang tid!! smiley
    Jeg tror jeg kommer til at være single i nogle år, før jeg føler jeg er klar til at gå ind i et forhold. Af mange grunde, men jalousi er en af dem smiley


  • #9   31. mar 2013 Jalousi forsvinder ikke bare af sig selv.
    Er man single, træder det selvfølgelig i baggrunden, men er der stadig.


  • #10   31. mar 2013 Helt enig, man skal arbejde med den. Men for mit vedkommende, kan nogle typer fremprovokere den, ved at udvise en bestemt adfærd også bliver jeg personligt meget jaloux, men sker det ikke så er jeg det faktisk ikke.

    Men det foreslår jeg jo også via psykolog, det kan hjælpe med at give nogle værktøjer, så han kan lære at håndtere sin jalousi smiley


  • #11   31. mar 2013 Personligt er jeg nu single, bl.a. pga. jalousi.
    Har været udsat for utroskab i 3 tidligere forhold, og ser jeg kendte signaler, kommer jalousien op igen.


  • #12   31. mar 2013 Ja sådan er jeg også smiley

  • #14   1. apr 2013 Jeg har sagt til de piger at jeg har haft noget kørende med:

    - Ja, jeg har mange veninder.
    - Ja, jeg har let ved at komme i kontakt med nye piger.
    - Ja, jeg flirter nok også lidt når jeg er i byen.
    - Ja, jeg kan godt finde på at besøge en veninde og tage ud og spise med hende.

    Men jeg kunne aldrig finde på at "glemme" at jeg har den mest fantastiske pige liggende derhjemme, som jeg jo er kærester med af den grund at jeg ikke behøver andre.

    Jeg ville personligt være lykkeligt hvis en pige fortalte mig det samme. Da jeg ville syntes det var fedt hvis ander fyre prøvede at score hende, og tænkte "hun er fantastisk" men at jeg roligt kunne være derhjemme og vente på at hun kom hjem til mig.


  • #15   1. apr 2013 Jeg kan fortælle dig du ikke er den eneste der har det sådan der...

    Ville bare lige dele det med dig smiley (Sådan et forhold er jeg også i lige nu)


  • #16   1. apr 2013 Har samme problem. Ødelægger det konstant for mig selv men det så ikke så meget jaloux det mere fejl i "forholdet" jeg syntes jeg finder hele tiden.

    Men ja snak med hende og hvis du vælger at gi en chance mere og hun lover ik at skrive mere med dem. Så gør dig selv den tjeneste at lade være med at tænke mere på det. Bare tænk at du har en trofast og dejlig kæreste som du er glad for (hele tiden positive tanker!!!!) - hvis så hun laver et tillidsbrud igen så er det = UD! For ja så kommer du aldrig til at stole på hende


  • #18   1. apr 2013 SOLDIER Mænd og kvinder er altså lige gode når det kommer til utroskab. Kvinderne er ikke værre end mændene, og det får du det til at lyde som om!
    Vi har alle været udsat for utroskab på et eller andet tidspunkt og mange har også været en eller flere partnere utro, desværre. Jeg synes det er sørgeligt at vi lever i et samfund, hvor man ikke kan stå ved den man er, være reel overfor de mennesker man elsker. Vi bliver alle ofte holdt for nar, af både kæreste, venner og familie.


  • Michael W
    Michael W Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 3 Svar: 6
    #19   28. apr 2013 jalousi er noget jeg altid har ment ikke hører til i et forhold, for er der jalousi så er det fordi du ikke stoler på din partner, og det skal man gøre med det samme man vælger at det skal blive et forhold, jeg har gjort det at når jeg havde en kæreste der var jaloux så fik hun at vide drop den el os stopper vi, ja det lyder HÅRDT, men jeg vil ikke være i et forhold hvor at den mistillid hun har til mig, at det er kommet pga hvad andre har gjort imod hende, jeg vil kun bedømmes på vores forhold ikke alle hendes tidligere forhold...

Kommentér på:
Jeg ødelægger mine forhold?!

Annonce