{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.915 visninger | Oprettet:

AWDAW
AWDAW
Tilmeldt:
2. aug 2009
Følger: 1 Emner: 33 Svar: 92

Gave - TIl jer piger! {{forumTopicSubject}}

Ja. i står jeg og skal give min kæreste en gave her om en uge, da hun fylder 16. Hun er på daværende tidspunkt i London med hendes klasse, så hun har ikke mulighed for at få gaven mens vi er sammen.

Jeg ville hverken gøre nøjagtig hvad i siger, men et lille hint om min idé, ville være fint.

Jeg har tænkt mig at besøge hende, inden hun tager mod lufthavnen, hvor jeg ville give hende denne Ring, som selvfølgelig er pakket ind, og bede hende først pakke den op på selve dagen. Sammen med ringen ville jeg skrive et lille brev, hun kan læse når hun savner mig.
Når først hun så er kommet hjem har jeg tænkt mig at købe en Parfume til hende, som jeg kan se hende åbne.

Priserne er jeg ligeglad med, da det ikke har en dyt med det at gøre.

Mit spørgsmål er om, i ville være glade for ideen, eller kunne jeg gøre noget anderledes? smiley


Linket til ringen er her.
http://www.guldcenter.dk/shop/spinning-jewelry-heartbeat-498p.html


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gave - TIl jer piger!
  • #1   17. jun 2012 synes sku den er fin... sån en kunne jeg ihvertfald godt finde på at give min dame.... smiley

  • AWDAW
    AWDAW Tilmeldt:
    aug 2009

    Følger: 1 Emner: 33 Svar: 92
    #3   17. jun 2012 Allan A
    Sjov kommentar, men jeg tror du misforstod noget. Jeg ledte ikke efter en irelavant dum kommentar - Nærmere et råd til gaven til min kæreste. smiley


  • #4   17. jun 2012 Pas på med de billige sølv ringe, de kan godt blive lidt bronze agtig pga nikkel da det ikke er ægte sølv..

    gav min kæreste en ring, og den blev helt brun smiley


  • BCKL
    BCKL Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 29
    #5   17. jun 2012 Hej smiley jeg tænker lidt, var det ikke bedre at bytte om på gaverne, sådan hun får ringen når hun kommer hjem istedet? da ringen måske er en mere betydningsfuld gave end parfumen, og hun derfor måske bliver mega glad for parfumen + brevet og senere endnu mere glad for ringen? istedet for parfumen bliver "ligegyldig" (misforstå helst ikke, selvfølgelig er den også en god gave), men i forhold til den mega flotte ring? eller er jeg helt galt på den?..

  • BCKL
    BCKL Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 29
    #6   17. jun 2012 Men ligemeget hvad, synes jeg det er mega sødt, hvis jeg var 16 år igen var jeg blevet ellevild med de gaver... smiley

  • AWDAW
    AWDAW Tilmeldt:
    aug 2009

    Følger: 1 Emner: 33 Svar: 92
    #7   17. jun 2012 Belinda. Jeg tror jeg giver min kæreste Ringen med på ferie sammen med brevet. Derefter bede hende gøre sig pæn en dag, hvor jeg aftaler at mødes med hende et sted i byen. Jeg er meget billede-sky, og hader at få taget billeder. Hun er lidt ked af, at vi ikke rigitg har nogen billeder sammen, så derfor ville jeg give hende Ringen og brevet med på ferien, og et Fotoshoot med mig selv og hende, når hun engang er kommet hjem. Det syntes jeg er 2 gaver, som er personlige. Specielt fotoshootet kan man se tilbage på billederne og mindes. smiley

  • Anders C
    Anders C Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 34 Svar: 912
    #8   17. jun 2012 2 gaver? Hvem prøver du at købe smiley

  • BCKL
    BCKL Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 29
    #9   17. jun 2012 Det er jo dig der bestemmer, ligemeget hvad skal hun i hvert fald være glad for at have en kæreste der sætter pris på hende, som du gør smiley

  • #10   18. jun 2012 GO FOR IT " smiley

  • #11   22. jun 2012 Jeg synes det er en rigtig god idé smiley
    Og du skal ikke være bekymret for, om ringen bliver misfarvet og om der er nikkel i. Spinning ringe er af sølv og uden nikkel smiley


  • #12   22. jun 2012 I'm confused... I en anden tråd er din kæreste 19?

  • AWDAW
    AWDAW Tilmeldt:
    aug 2009

    Følger: 1 Emner: 33 Svar: 92
    #13   24. jun 2012 Haha Tatiana. Det var min kammerat og jeg som snakkede om "kondom" problemet. Hans kæreste er nemlig 19, men for at slippe for alle de "Jeg havde også sagt det var min kamemerat, hvis jeg var dig" beskeder, skrev jeg som mig selv. Min kæreste fylder 16 nu her, så ingen tvivl der. smiley

Kommentér på:
Gave - TIl jer piger!

Annonce