{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gave til ham??
  • #2   2. aug 2012 Jeg vil skide på hvad du tager seriøst smiley
    Det er vel aldrig forkert at høre andre folks ideér..


  • Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536
    #4   2. aug 2012 Forlovet?.. Du på 16 og ham på 18 ?!

    Yeah right! Hahahahaha. Please ... PLEASE sig du er gravid også smiley Det ville være prikken over i'et simpelthen smiley

    Omfg haha!

    Jeres familier må være så stolte af jer.. Hvornår er der bryllup så?


  • #5   2. aug 2012 Vores familier og venner ér skam stolte af os, at vi er sikre i vores sag og ikke behøver skifte 117 gange.. Bare fordi vi ikke lever som de andre teenagere, sex med alle .. Jeg er skam stolt, og så ligeglad med andres mening smiley

    Ja Line J, de går jo altid lige ind, men synes bare jeg har brugt dem lidt for meget smiley


  • TiTiTimmy .
    TiTiTimmy . Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 145
    #7   2. aug 2012 Lav ham en sandwich og sut ham mens han æder den, og hold så kæft i en time efter så han kan sove...ingen mand kan modstå sådan en fin gave. smiley

  • #9   2. aug 2012 Hvorfor ikke bare lade os om det gas, irritere det dig så meget at du ikke bare kan være ligeglad med hvordan vi gør tingene? smiley

  • Line J
    Line J Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 37
    #11   2. aug 2012 ja okay hehe :), så forkæl jer med et weekend ophold, eller noget spa/wellness smiley

    Jeg syntes i er lidt langt ude, hvis mette og hendes kæreste føler at det holder & de har en fremtid sammen.. så det jo lige meget hvad i mener.
    jeg er selv 18 og er forlovet. & bare fordi man er forlovede behøver man jo ikke holde i traditioner om bryllup ( giftes inden for 1 år ).. Men gas * kan se du har din mening, og det jo fint. så kan du jo være ligeglad med hvad de går og laver smiley


  • Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536
    #12   2. aug 2012 Synes simpelthen uge idag skulle skamme sig.. Og ha nogle tæsk.. Seriøst... FORLOVET som 16årig ?! Forhelvede tøs fat nu noget..

    Amen seriøst.. Hvad er der blevet af de gode gamle dage hvor man blev forlovet i en alder af +25år - Når man HAVDE været ude og opleve sin ungdom og fyret den af?

    Selv min dumme niece blev "forlovet" som 18årig.. Det holdte 14dage.. Synes satme det er noget pjat sådan noget her. Føler lidt det er som om at skide på danske traditioner.. Alle og enhver ved jo det IKKE vil holde, så hvorfor fanden lege voksen allerede nu her? Ja vi har set dig / jer.. Ta nu lige og bliv voksen først.. Og NEEJ det er man IKKE i en alder af 18-24år..!

    Suk man.. Hvis I vil noget vildt, jamen så opfør jer i det mindste ordenligt, ha dog for fanden en smule selv respekt for jer selv i det mindste? Helt ærligt? Hvis I vil gøre noget hjerne dødt, så få da tatoveret hinandens navne..

    Det er fandeme som om det er kommet på "mode" at blive forlovet nu her.. føj hvor er det dog klamt.. Unge nu til dags... De skulle ha nogle tæsk og vågne op til virkeligheden engang. Føj


  • #13   2. aug 2012 Line J: Kunne ikke være mere enig !
    Morten P: Hahahah. Skal lige siges at vi OGSÅ har en tattoo sammen. Tænk hvad fuck du vil smiley


  • #14   2. aug 2012 Dette forum blev ikke skabt til at diskutere og komme ud med ens mening om dét at være forlovet i min alder. Det var for at få hjælp til en gave, hvis ikke i har nogen forslag kan i jo bare gå videre med jeres mening i hovedet, den kan alligevel ikke ændre på det at vi elsker hinanden og er forlovet.. Hihi

  • Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536
    #15   2. aug 2012 Tror du virkelig selv at en ung mand på 18år, er klar mentalt til at binde sig til 1 kvinde resten af livet? Han skal jo ud og ha prøvet sine grænser af, ha noget nyt fisse? Sorry to say men sådan er det altså? Og det gælder både ham som dig. Det er blot en spørgsmål om tid.

  • #16   2. aug 2012 Tro mig, han har prøvet hvad han skulle prøve. Han er klar til at slå sig ned med mig, leve det rigtige liv. Bare fordi du ikke var sådan, betyder det ikke han er sådan. Alle mennesker er trods alt ikke ens. Vi er begge 100 procent seriøse om det her smiley

  • Line J
    Line J Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 37
    #17   2. aug 2012 Nu blir jeg sgu lige nødt til at bryde ind. jeg lines kæreste, forlovede hvordan i nu selv sys i vil se på det. line sagde jeg skulle læse det her og seriøst drenge, jeg ved at dø af grin. tænk at nogen er så dumme og skrive sådan noget lort. lige så meget som i sys det forkert lige så meget sys Mette og hendes fyr det er rigtig. og præcis som mette siger hvorfor blander i jer ikk bare udenom. hvis i alligevel ikk tror det holder så sæt jer dog ned også vent også få vi jo at se hvem der tager fejl.
    Og bla bla bla en mand der ikk kan binde sig som 18 årig?. ikke alle er som dig morten det må du vel også forstå. nogen er bare til at knalde hvem som helst i byen hvilket jeg for i øvrigt sys er pisse klamt. og nogen er bare til et fast forhold fra starten af. det ikk os alle drenge der gidr at tage i byen og tro vi smarte fordi vi kan score alt og alle og prøve grænser af. det sgu noget være sludder. man kan sgu sagtens prøve alle sine grænser og lyster af med en kæreste. det bare syndt for dig/jer i ikk har fundet den rigtige at i har ville binde her. bad luck til jer. men fatter slet ikk at i som drenge der mener i åbenbart er voksne gidr at bruge tid på at sidde og hakke Mette ned for noget hun tror på. det sgu da jer der skal tage jer sammen og få et liv i stedet for at blande jer i andres. det sgu synd for jer i er sådan.
    Og jeg vil skide på hva der tradition og hva der ikk er. jeg ikk en skid troende med alt det der. men at give min kæreste en kærlighedsoverbevisning på at blive forlovet jamen så det sgu det jeg gør, også selvom nogle drenge mener noget andet. hver sin holdning, hver sit liv og hver sin mening. hvis ikk i kan forstå det er det sgu ærgeligt for jer. og ikk for Mette !!!
    Og når nu vi alligevel har gang i emnet. at nogen har valgt at udnytte det "at være forlovet" behøver det jo ikk gå ud over Mette. i kender ikk hende og ikk hendes fyr så hvorfor ikk bare ignorere det hvis i sys det for meget ? .
    Og igen din niece blev forlovet i 14 dage også gik de fra hinanden, OMFG SO WHAT!!!! det fortæller jo ingen ting om andre,. og har ikk en SKID med deres alder at gøre, men måske deres forhold ikk smarte !? . det jo ikk sådan man er lykkelige også blir man forlovet og BUM!, så er alt bare fuldstændig anderledes også hader man hinanden. i sgu for dumme at hører på. det jer der lyder som 14 årige. se nu disney channel i stedet for og luk og lad Mette holde sin forum om gaver som var planen.
    Det sgu trist for jer.


  • #18   2. aug 2012 AMEN

  • Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536
    #19   2. aug 2012 Skal man kunne tage noget som helst seriøst på en gut på en 18år? (Går ud fra du er omkring den alder, samme som din "kæreste")

    Grunden til vi / jeg siger sådan er jo at det for fanden er sandt. Helt ærligt. SELVFØLGELIG skal en dreng sige sådan når pigen viser ham sådan noget her?
    Nægter simpelthen at tro på at en pige på 16år og en fyr på 18år kan prøve grænser af, udforske sig selv og gøre sig KLOG PÅ LIVET når man allerede mener man er så skide moden og voksen af sin alder at blive FORLOVET så fucking tidligt?

    Helt ærligt, for helvede. Why the rush? Der er 1 ting jeg faktisk gerne vil vide... Hvad siger Jeres familier til dette? Mor og far? LIGE da de fik det af vide, af i nu var "forlovet" ? Var alt bare fest og farver?

    Sorry to say men alt dette minder mig alt for meget om de snot hamrende dumme folk man ser i diverse tv programmer. Et godt eksempel er dem fra "Mig og min mor" (Joy og Mia). Det er allerede for sent for sådan mennesker at blive normale igen. Og efter at have læst halvdelen af dit bræk, så bekræfter det mig endnu engang bare hvad for menensker vi har med at gøre her.

    At I ikke selv kan se hvor fucking forkert det er.. Det er mig simpelthen en kæmpe gåde. Jeg tør godt vædde min højre arm med at det ender med skilsmisse(skulle i overhovedet magte og gøre alvor af Jeres pjat). Amen kan slet ikke finde ord for hvor ynkeligt jeg synes det her. Børn.. Ja fucking børn på 16 og 18år som mener de er så skide kloge og klar på voksen livet.. Hvor gammel er man når man bliver konfirmeret? 13-15år? Dvs Mette er lige blevet konfirmeret næsten, og nu er hun forlovet.. OH MY FUCKING GOD.

    Amen.. Puuha det er sgu da forfærdeligt det her.


  • Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536
    #20   2. aug 2012 Og det er jo netop når man er i alderen 16 - +22år at man tror man er verdens klogeste og simpelthen bare ved ALT. Alle andre tager fejl, de er dumme, de kan ikke se logikken osv.. Dem som tager fejl og slet ikke mig. HAH !

    Been there - done that. Og sådan er alle.. Ja <ALLE> !!!!! I er stadigvæk kun børn. Nogle på +25år herinde, som kan gekende det jeg siger her? Er i lige så kloge og velvidende om livet, om jer selv som da i var i starten af 20'erne?


  • #21   2. aug 2012 Tja jeg må indrømme at jeg blev forlovet som 17-årig, jeg er nu 24år og er stadig forlovet med den samme, vi har i mellemtiden fået en dejlig datter sammen, for nogen kan det lykkedes, for andre ikke.

  • #22   2. aug 2012 men ellers giv ham noget personligt, noget du ved han vil værdsætte og som betyder meget for ham, måske noget han har nævnt i forbifarten...

  • #24   3. aug 2012 Jo jo efter jeg godt klar over. Nu var det mere med at selvom man var ung var der stadig en chance for at det holder... smiley

  • #25   3. aug 2012 Jeg har ikke læst alle indlæg igennem, jeg gik simpelthen død...

    Men Morten P: Du snakker om de gode gamle dage... Jeg kender ikke tallene for alder og forlovelser for den sidste generation, MEN hvis vi skal tilbage til de gode gamle dage, så er det jo langt mere en tradition, at man blev sendt ud for at tjene på en gård som 11-12 årig, fordi maden var knap også var der en mund mindre at mætte, når man var konfirmeret var man også VOKSEN og man blev gift i så ung en alder som muligt, for når man først var i 20'erne var man gammel (som kvinde) også var der jo ingen der gad have en.. Uanset om man giftede sig til en rig ældre herre eller til en af samme stand, så gjaldt det om at gøre det tidligt.

    Trådstarter: Har du et budget? det ville gøre det en del nemmere at komme med forslag smiley og tillykke med dig og din forlovede smiley

    Kender selv et par på henholdsvis 19 og 20... de har været sammen i 5 år nu, det er sjældent i vore dage, men det kan sku lade sig gøre smiley


  • Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536
    #26   3. aug 2012 Juggalo: Snakker ikke om sååå gamle dage smiley

  • TiTiTimmy .
    TiTiTimmy . Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 145
    #27   3. aug 2012 gas *
    Du glemmer lige at i gamle dage kunne man fint være forlovet flere år inden brylluppet, men mange teenager i Danmark bruger det kun som en status ændring på Facebook for at få lidt liv i deres kedelige forhold. =)


  • #28   3. aug 2012 Juggalo, hmm, bare op til de 1500kr vil jeg tro, kan justeres lidt hvis der virkeligt er noget der fanger. Og mange tak !! smiley

  • Line J
    Line J Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 37
    #29   4. aug 2012 jamen først morten kan jeg da fortælle dig at jeg ikk er 18. jeg en del ældre end det, og gidr ikke engang kommentere det du skriver. jeg ser bare bla bla bla bla bla. og jeg vil gerne tage imod dit væddemål så vi vædder din højre arm!!! . utroligt at en person tror han er så mega smart fordi han har en mening. i mine øre er det dig der lyder som en der lige er konfirmeret.
    og i og med du ikk ved en skid om det forhold jeg i var jeg slet ikk nødsadiget til at skrive noget som helst her da line viste mig opslaget. jeg kunne bare være ligeglad også håbe du bare en eller anden dag blev lidt klogere.
    da vi fortalte mine forældre det blev de da super glade. mine forældre blev selv gift da de var 20. og ja de stadig gift og har sølvbryllup til næste år. de har det helt fint sammen, pudsigt nok kommer vi lige fra guldbryllup hos lines mormor og morfar som blev gift da de var 20. og jeg kender mange mange flere. så mæreligt du siger det er så skide forkert men ved du hvorfor knægt ? .
    fordi der blir kun lavet programmer om mennesker hvor det gået galt.
    Please anstreng hjernen ALT hvad du kan og forestil dig et program med alle der stadig har det fint der blev gift og fik børn i en tidlig ailder. hvis du mener forskellen er så stor har jeg fanme ondt af dig !!! og fuck det synd for din familie at have en så stor tomhjerne i familien.
    Why the rush!? why not the fucking rush!? hvis vi absolut skal bruge dit sprog. nogen er måske bare hurtigere om at få prøvet de ting af der nu skal prøves men tjaa. du virker jo heller ikk som den hurtigste, så det vel ikk en skam at være længere tid om det ? . bare rolig min ven din dag skal nok komme -.-" .
    Kan godt lide dine eksempler med mig og min mor, det var da nok det mest ubrugelige. flot. kom med alle dine eksempler. så kan du skrive dit nummer så skal jeg nok tage dig på en kørertur til ALLE dem jeg kender der blev gift og fik børn i en tidlig alder, for jeg kender sgu ikk ret mange der ikk er sådan og ved du hvorfor ? .
    FORDI VI IKK ALLE ER FORSKELLIGE!!!
    det synd du ikk bare forstår det første gang jeg skriver det til dig.
    Og at du gidr tage en diskussion op som du burde vide du aldrig for os til at forstå.
    Skulle vi derimod skrive, når det kan jeg da godt se, morten er den klogeste i verden jeg tog fejl, jeg må hellere blive singel igen ? du sgu da for dum, hver sin mening, hver sit liv. forstå det nu! OHH your fucking god. FINT.
    Jeg tror ikk på det lort så fyr du bare alt dit "god" lort af.


  • #30   4. aug 2012 Trådstarter: Ja ok, er han ved at flytte hjemmefra? har han en bil?

    Ellers ville jeg foreslå en oplevelses/forkælelsesgave, evt. noget i kunne gøre sammen smiley


  • #31   4. aug 2012 Juggalo: Han får snart en bil og hjemmefra er først næste år, men det med en forkælelses gave lyder faktisk ikke så dårligt !

  • #32   4. aug 2012 Og det bedste er, "En gave til os, er også en gave til mig selv" smiley hvis du forstår hehe, men held og lykke med det smiley

Kommentér på:
Gave til ham??

Annonce