{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
527 visninger | Oprettet:

Gaveideer til ham {{forumTopicSubject}}

Hej Baboom!
Nu har det lige været jul, og min kæreste og jeg ville gerne give hinanden en gave. Men han blev syg omkring D. 18 december, og vi ses først til nytår, så jeg har haft noget tid til at gå og tænke over hvad jeg kan give ham. Vores forhold er stadig meget nyt - vi går på efterskole sammen og har kun været kærester siden D. 22 november. ❤️

Jeg har bare ikke mange penge tilbage, da jeg har brugt mange af dem henover december måned på gaver til mange forskellige. Mit problem er også at jeg har været på gaver med mange, men ikke har haft tilstrækkelige penge.

Derfor vil jeg høre, om I har nogle billige forslag til en gave, jeg kan give ham, som også gerne må have et præg af mig, men som heller ikke nødvendigvis afslører prisen, for jeg ved ikke hvor meget han giver mig. Hvis jeg kender ham ret, er han alt for omsorgsfuld og vil give mig det perfekte uanset prisen, selv om det er tanken der tæller - selv er jeg meget kreativ, kan godt lide at male, tegne abstrakt, lave smykker og tage billeder ❤️

Skriv gerne - tusind tak på forhånd!
Det vil betyde meget.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gaveideer til ham
  • #1   27. dec 2015 Sweetdeal - Der kan man få meget for en hund eller 2 smiley

    Og seriøst, så er han ligeglad med om det er noget personligt, sådan noget går fyre i efterskolealderen ikke op i. Giv ham en deo eller et eller andet fra Sweetdeal. Jeg har f.eks lige fået en bowling tur for 6 personer til 99,-


  • #3   29. dec 2015 Tusind tak for jeres forslag ! smiley

    I dag købte jeg en t-shirt til ham, og håber på at han kan lide den. Jeg ved godt at den ikke har mit præg på sig, men det er vel også tanken der tæller !

    Jeg har også overvejet at give ham en lille collage i ramme af billeder som jeg har taget af ham og billeder, hvor vi er sammen, bare som en ekstra lille ting ❤️

    Det lyder forresten fedt med den hjemmeside, det lader til at man får noget for sine penge, og ja kys og kram er nok i sidste ende den bedste gave, jeg kan give min kæreste, for han siger at han slet ikke vil have noget af mig, selv om han har været ude og købe noget til mig ❤️

    Men som enhver kæreste nok tænker, så mener man at ens kæreste kun fortjener det bedste af det bedste, og derfor har det betydet meget for mig, at vælge en gave til ham med omhu ! smiley

    Så igen - Tusind tak!


  • #4   29. dec 2015 Penge og gaver er ikke alt, men det er kærlighed, som Curt er inde på smiley

Kommentér på:
Gaveideer til ham

Annonce