{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.552 visninger | Oprettet:

CBR
CBR
Tilmeldt:
6. nov 2011
Følger: 1 Emner: 30 Svar: 142

lige blevet single {{forumTopicSubject}}

Hey, er lgie blevet single, men savner min x-kæreste utrolig meget, og tanken om at skulle finde en ny skræmmer mig sku lidt.

Hvordan klare man sig bedst igennem denne situation.

Er ikke typen der bare tager i byenog finder en tøs at knalde


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lige blevet single
  • #1   29. feb 2012 "Jeg vil drik' min hjerne ud, vælte rundt og være blæst"

    prøv dig frem det er meget forskelligt fra person til person hvordan man takler kæreste sover smiley


  • #2   29. feb 2012 sorger*

  • CBR
    CBR Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 30 Svar: 142
    #4   29. feb 2012 Computerspil siger mig intet smiley

  • MR X .
    MR X . Tilmeldt:
    feb 2007

    Emner: 4 Svar: 853
    #5   29. feb 2012 Man gør alt det man har lyst til. Nyder livet.

  • CBR
    CBR Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 30 Svar: 142
    #6   29. feb 2012 MR.X Ja det rigtigt, men er lidt en tryghedsnarkoman

  • Rasmus L
    Rasmus L Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 29
    #7   29. feb 2012 Klør 5 smiley

  • CBR
    CBR Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 30 Svar: 142
    #9   29. feb 2012 Ja er også sammen med mine venner, og famile, men det er specielt slemt når man sidder alene, og det kan jo ikke undgåes nårman bor alene.

  • Rasmus L
    Rasmus L Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 29
    #10   29. feb 2012 Køb en hund

  • CBR
    CBR Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 30 Svar: 142
    #11   29. feb 2012 Rasmus L du behøver ikke skrive mere, har brug for seriøse svar her

  • Rasmus L
    Rasmus L Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 29
    #12   29. feb 2012 Det var skam seriøst smiley

  • #13   29. feb 2012 lad vær med og gå ud og finde en ny med det samme. der er alligevel ingen andre end dig selv der kan få dig til og komme videre. så prøv og nyd livet lidt. det jo ikke verdens undergang. selvom det sikkert føles hårdt

  • #14   29. feb 2012 hvis du er tryghedsnarkoman kunne det da osse være du sku arbejde lidt med det. prøv og være lidt impulsiv. hvis du kan. bare gør hvad der falder dig ind. hvis du får lyst til og tage i biffen så gør det. det handler bare om du overskrider dine grænser. det gør ikke noget man tager små skridt.

  • #15   29. feb 2012 Bliv gode venner med din højre hånd...

  • CBR
    CBR Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 30 Svar: 142
    #16   29. feb 2012 det er min første køreste og vi har været sammen i 3 år, så det gør det heller ikke nemmere

  • #17   29. feb 2012 Gi hendes nr til mig så glemmer hun dig hurtigt..

    Hov det var ikk det du sku have hjælp med..


  • CBR
    CBR Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 30 Svar: 142
    #19   29. feb 2012 Ja, bare det ikke tog så fandens lang tid, for elsker hende sku højt.

  • #20   29. feb 2012 mere useriøse mennesker , skal man lede efter....

  • #21   29. feb 2012 Den eneste hurtige vej for mig er at komme ud og få noget nyt... Om det betyder noget for en eller ej, det hjælper..

    Ellers sidder man bare derhjemme på youtube og er kedelig..

    Op med håret Carsten, selvom det er hårde tider....

    Har selv været der, men der er ALTID lys for enden.. smiley


  • CBR
    CBR Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 30 Svar: 142
    #22   29. feb 2012 Ib kaj og jens??

  • CBR
    CBR Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 30 Svar: 142
    #23   29. feb 2012 Kenneth, Ja ved det, men ligenu ser det sku lidt sort ud, specielt også fordi det virker som om hun er totalt oven på allerede

  • #24   29. feb 2012 Du ska bare lade tiden gå og ikk prøve at skynde dig..

    Var sammen med min x i 6 år og det tog 1 års tid før jeg var klar på dating marked igen..


  • #25   29. feb 2012 Carsten - Sådan gør damer, de stiller facader op specielt over for deres x... Gør dig selv en tjeneste, og slet hende fra facebook og de steder, hvor du hele tiden blir mindet om hende.. Ellers kommer du til at sidde fast i det.. smiley

    Du må have fat i drengene og fortæl at nu skal der sgu ske noget... smiley

    Men det er sgu kun godt du er åben omkring du har det skidt, så du ikke går rundt og "lader" til at have det fint, for det hjælper absolut heller ikke..


    Men giv det et forsøg, ud i spejlet og fortæl dig selv at det nok skal gå, og at hun bare ikke var den rigtigt for dig..


  • CBR
    CBR Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 30 Svar: 142
    #26   29. feb 2012 Må jeg prøve, Men det satme svært at slette hende på facebook. Man har jo ikke lyst til at miste kontakten med hende. Men det rigtigt, det self. det bedste


  • #27   29. feb 2012 Det er du nød til.. Ellers kører du dig selv over når du ser hun hygger sig og måske tager ud og drikker og så tænker du "så nu er der en der score hende" osv..

  • CBR
    CBR Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 30 Svar: 142
    #28   29. feb 2012 I har sku nok ret gutter smiley

  • Hej Søde <3
    Hej Søde <3 Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 412
  • #30   29. feb 2012 Vi HAR ret.. smiley Og du kan bare skrive hvis der er noget.. Det altid rart med andres meninger.. Så ser man gerne lidt lysere på tingene...

  • #31   29. feb 2012 Hej Søde <

    Det er underligt at tage den med i biffen og ligge og kramme den i sengen.. smiley


  • #32   29. feb 2012 Brian O'Conner! - Tror sgu ikke der er så meget brok fra den... Ikke engang hvis pizzabakkerne flyder og du har sure tær... smiley

  • Hej Søde <3
    Hej Søde <3 Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 412
    #33   29. feb 2012 Man kan sagtens have den med i biffen hvis man er lidt diskret. Det med at kramme den i sengen bliver måske en lidt "tam" fornemmelse.

  • #34   29. feb 2012 Hvis en pige brokker sig betyder det bare hun ikk får god nok sex..

    Min x brokkede sig aldrig over noget.. Eller jo.. Når hun havde sit lort smiley


  • #35   29. feb 2012 Brian O'Conner - Har hun profil herinde eller hva.? Siden du sidder der og siger sådan..?

  • Vill4iN
    Vill4iN Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Svar: 10
    #36   29. feb 2012 Lad vær med at opsøge det...

    det kommer af sig selv.


  • #39   29. feb 2012 Ja velkommen i klubben smiley
    Var sammen med min x i 5 år, hun gjorde det forbi for omkring 3 mdr. siden. Så længe hun ikke ringer til mig, og spørger om "tilfældige ting", så har jeg det sku fint. Men for satan det ødelægger alt når hun kontakter mig.

    Jeg gjorde det jeg var sammen med mine kammerater konstant, var / er os lidt en tryghedsnarkoman. Men livet går videre. Tag på en ordentlig druktur og fest til den lyse morgen, det gjorde jeg dengang, og det hjalp sku. Tror det tog de hjerneceller der alligevel ikke var der smiley


  • #40   29. feb 2012 velkommen tilbage til virkeligheden smiley

    det er 3 uger siden for mig at x smuttede.

    2 kammerater kom bragende samme aften som de så det på face og så gik vi i byen. det var en aften uden at jeg skulle tænke over at hun blev sur eller lign over noget.

    en god bytur og dagen efter så var det film dag smiley det var en fed måde at gøre det på, og jeg er også trygheds narkoman som dig men jeg er nogenlunde videre smiley

    held og lykke


  • Søren J
    Søren J Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 17 Svar: 72
    #41   29. feb 2012 Du behøver ikke slette hende fra facebook, bare skjul hendes opslag, så blir du ikk mindet om hende hver gang hun spiller glad smiley

  • #42   29. feb 2012 http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/2362442_700b.jpg

    måske kan du ikke se det nu, men kommer du til!


  • #43   1. mar 2012 Tænk på dårlige minder, som evt gjorde dig sur og skuffet over hende smiley
    Men kan næsten regne ud at det er hende som afsluttede det med dig?, for hvis det var omvendt, burde det ikke være så svært smiley


  • #44   1. mar 2012 Kenneth .

    Nix smiley Det er ikk engang løgn smiley


  • CBR
    CBR Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 30 Svar: 142
    #45   1. mar 2012 Ja det var hende der afsluttede det. Men for 2 måneder siden fandt vi sammen olen efter 3 måneders pause hvor det var mig der gjorde det forbi. Det har jeg så fortrudt og derfor tog jeg hende tilbage igen , men det kom der desværre intet godt ud af smiley

  • #46   2. mar 2012 Undskyld jeg blander mig, men jeg joiner lige den klub der, jeg lige blevet single idag, så i know the feeling!

  • #47   2. mar 2012 Der er vel ikke så meget andet at gøre, end at holde sig igang med noget hele tiden smiley
    Du skal bare ikke lige blive ved med at kontakte hende smiley det får du intet godt ud af smiley


  • #48   2. mar 2012 Lærke S:
    Det er sgu noget pis, når det bare slutter...
    med mindre du jo var "klar" på det?


  • #49   2. mar 2012 Mikkel B : Nej, det vil jeg ikke lige just sige jeg var, jeg frygtede det skete, men havde ikke regnet med at jeg skulle se mit mareridt i mine øjne for real!
    det sucks virkelig bare sådan noget, der ikke noget værre!


  • #50   2. mar 2012 Lærke S : giver dig ret!
    Det er det bedste imens det er i gang, men når/hvis det slutter, så er det virkelig det værste!
    Min ex har lige fundet en ny, og vi har været sammen rigtig meget, efter vi slog op. og så er jeg ikke hjemme i 2 uger.
    Og så er der en ny... Og nu snakker vi så ikke mere....
    BITCH siger jeg bare :s


  • #51   2. mar 2012 Lærke

    Hej HEJ.. smiley


  • #52   2. mar 2012 Mikkel B : Ja det her det er så en meget længere forklaring eller hvad man skal sige, og vil sku ikke skrive det offentlig, for jeg ved godt folk så vil sige det var det bedste osv, den har jeg allerede hørt!! smiley men anyways så det pisse hårdt og forfærdeligt, og nogen gange når man tror man har det godt igen osv, så vender det lige hurtigt 85 grader, og fuck de kærester/x kærester der finder en ny en så kort tid efter!!!!

  • #53   2. mar 2012 Lærke S :
    ja! føler virkelig at man bliver pisset på!

    Men uanset om folk siger at det er for det bedste, og man er for god til den anden person. Så hjælper det bare ikke rigtig noget, før man selv kan indse det og komme vider :s


  • #54   2. mar 2012 Mikkel B : Ja mon ikke, så føler man sig da ihvertfald ikke ret så speciel eller elsket, så føler man sig sku bare godt og grundigt til grin og det hele bare var en løgn..
    nej det hjælper sku intet uanset hvor mange folk der kommentere det, for det er ikke lige just de ting man vil høre i starten s;


  • Nadja N
    Nadja N Tilmeldt:
    feb 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #55   12. mar 2012 Nogen gange hjælper det også, bare at græde ud...

    Det kunne være en mulighed


  • Simon89
    Simon89 Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Emner: 33 Svar: 25
    #56   12. mar 2012 Gå ud og hyg dig og for nogle ordenlige byture med drengene.

    eneste positive er at du går en feed tid i møde, når det først ha lagt sig lidt.


  • #57   11. aug 2012 Hej med jer alle i denne Gruppe .. smiley Jeg vil gerne Dele min Gruppe med jer den hedder Møde Stedet For Facebook Singler !!! .. Dette er en Gruppe for alle Singler på Facebook fra hele Danmark i alle Aldere Mindste Alder er 16 år også bare der op af ingen er for gamle .. smiley Jeg ved godt dette er en Køb,salg & bytte Side men mon ikk der sikker en Single eller to her inde ..? og synes da helt sikkert de skal vide at vi findes på face .. Hilsen Admin Hector Crüz Ps håber denne delning er okay med jeres ADMIN... Har set Reglerne men dette er ikk link til køb eller salgs sider
    http://www.facebook.com/groups/209674542491359/


Kommentér på:
lige blevet single

Annonce