641 visninger
|
Oprettet:
single.. {{forumTopicSubject}}
ja... er lige blevet alene,
Var bange for at jeg ville blive ked af det, og få total nedtur på, men..... jeg nyder det faktisk!
hvordan tackler i det, med at blive alene??
mar 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Emner: 9 Svar: 65
mar 2007
ohh no...
Det er så skidt sådan noget..... øv altså
mar 2007
lige nøjagtig
mar 2007
Følger: 16 Følgere: 14 Emner: 12 Svar: 1.070
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 20 Svar: 2.479
LALALALALA...
Elsker folk overhovedet hinanden mere?
Eller er et hul bare et hul og en pik en pik?
mar 2007
det var godt nok et grimt brud, er glad for at mig og min x stadig kan snakke sammen
mar 2007
Følger: 16 Følgere: 14 Emner: 12 Svar: 1.070
mar 2007
men at det til sidst blev mere og mere træls, da sys jeg det var bedst at stoppe i tide, inden det kom helt derud, hvor man hadede hinanden, og skændes hele tiden... så nyder man at man stadig kan snakke sammen, og leve hver for sig.. holder stadig meget a ham;)
jan 2007
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 27 Svar: 534
Så fundet ud af, at det har stået på selv imens mig og hende kom sammen. Lidt langt ude alligevel, efter min mening. Men alligevel får jeg så tit afvide fra hende, at det er min egen fejl vi ikke er sammen mere. At jeg ikke gjorde nok for forholdet skulle kører godt osv. Men sjovt nok - så var det altid mig der skulle kæmpe med at få det op og kører da hun var mig utro første gang.
Endnu engang - hurra for livet nogen gange.
jan 2007
Følger: 13 Følgere: 11 Fotoprofiler: 1 Emner: 131 Svar: 697
men i dag har jeg det fint og nyder livet
feb 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 1 Svar: 433
Du virkede ellers SUPERSINGLE i lørdags, nå ja, er du jo også nu;) hæ hæ spøg til side... Kommer vel meget an på hvilken type man er, hvordan man tager det at være blevet single - jeg har jo været det i 2 år (info til andre; selvvalgt at det er så længe), og har det jo faktisk super fint med kun at ha "venner";-P
Ses snart; giv lige lyd vedr. på fredag når du har snakket med Jay-Jay..
mar 2007
du ville bare ha mig..
mar 2007
o.m.g
godt du ikk er sammen med ham mere... kan du så leve i fred, eller opsøger han dig??
feb 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 1 Svar: 433
Ha ha, du har humor;-P men men, tror nu nok jeg holder mig til fyre i det lange løb; det andet er ikke lige mig... Og der var sikkert også bare nogle der ville ha' ondt over aldersforskellen, eller kommer vel an på hvem der skulle være manden i forholdet ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha... Se lige det andet indlæg i forum idag; aldersforskel...! Griner...:D
Jeg ved da ikke hvornår jeg skal holde sådan en fest igen, sker jo ikke så tit må jeg jo indrømme... Men du skal da nok høre når det sker igen;-)
mar 2007
det var for sejt man.. og deres fjæs da jeg red laban ind i stuen.. ha ha ha
10år er ingen alder.. jeg er meget moden, og du er enormt.. øh... barnlig??
single..