{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  single..
  • #1   12. sep 2007 vi havde jo været sammen ca. 4 år, og havde alt muligt sammen, men jeg sys der gik for meget venskab i det hele, og det er sku for tidligt.. sys jeg

• #3   12. sep 2007 Davis *
    ohh no...
    Det er så skidt sådan noget..... øv altså

• #4   12. sep 2007 •Jacob (SG-admin) •
    lige nøjagtig smiley

• #5   12. sep 2007 Jeg blev alene for nogle mdr. siden. Det var bare virkelig ufedt. Jeg var total lost, vi havde købt lejlighed, han tog stort set alt med, bortset fra sofa, fjernsyn og sådan lidt. Men så 'brød' han ind i min lejlighed og tømte den :S Mine forældre har heldigvis hjulpet mig med at få møbler og ny lås igen smiley Så nu er jeg sådan set ligeglad med ham, det var jeg bare ikke i starten smiley

• #6   12. sep 2007 Man kan sgu ikke sige 'Jeg har det fint når jeg har slået op med min kæreste'.....

LALALALALA...
    Elsker folk overhovedet hinanden mere?
    Eller er et hul bare et hul og en pik en pik?

• #7   12. sep 2007 MyHeartYourHands .
    det var godt nok et grimt brud, er glad for at mig og min x stadig kan snakke sammen smiley vi skal også til at dele div. ting

• #8   12. sep 2007 catherina L : Bare jeg kunne det med min x da, men det var da dejligt smiley

• #9   12. sep 2007 man har været i et forhold længe, og det har været skønt, osv.
    men at det til sidst blev mere og mere træls, da sys jeg det var bedst at stoppe i tide, inden det kom helt derud, hvor man hadede hinanden, og skændes hele tiden... så nyder man at man stadig kan snakke sammen, og leve hver for sig.. holder stadig meget a ham;)

• #10   12. sep 2007 Selve delen med at skulle acceptere, har jeg lidt svært ved. Vi var stort set altid sammen og havde været det lige siden vi begyndte på vores forhold for 3 år siden. Men nu har hun droppet mig til fordel for en, eller anden nede i Tyrkiet.

Så fundet ud af, at det har stået på selv imens mig og hende kom sammen. Lidt langt ude alligevel, efter min mening. Men alligevel får jeg så tit afvide fra hende, at det er min egen fejl vi ikke er sammen mere. At jeg ikke gjorde nok for forholdet skulle kører godt osv. Men sjovt nok - så var det altid mig der skulle kæmpe med at få det op og kører da hun var mig utro første gang.

Endnu engang - hurra for livet nogen gange.

• #11   12. sep 2007 blev single for 7 måneder siden..... efter 5 år med hus osv. (hun var mig utro)

men i dag har jeg det fint og nyder livet

• #12   12. sep 2007 Cat
    Du virkede ellers SUPERSINGLE i lørdags, nå ja, er du jo også nu;) hæ hæ spøg til side... Kommer vel meget an på hvilken type man er, hvordan man tager det at være blevet single - jeg har jo været det i 2 år (info til andre; selvvalgt at det er så længe), og har det jo faktisk super fint med kun at ha "venner";-P
    Ses snart; giv lige lyd vedr. på fredag når du har snakket med Jay-Jay..

• #13   12. sep 2007 Stine S
    du ville bare ha mig.. smiley ha ha.. spøg til side, eller?? hmm... jeg nyder det skam.. hvornår holder vi sådan en fest igen?? smiley

• #14   12. sep 2007 Jannie L
    o.m.g
    godt du ikk er sammen med ham mere... kan du så leve i fred, eller opsøger han dig??

• #15   12. sep 2007 Cat
    Ha ha, du har humor;-P men men, tror nu nok jeg holder mig til fyre i det lange løb; det andet er ikke lige mig... Og der var sikkert også bare nogle der ville ha' ondt over aldersforskellen, eller kommer vel an på hvem der skulle være manden i forholdet ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha... Se lige det andet indlæg i forum idag; aldersforskel...! Griner...:D
    Jeg ved da ikke hvornår jeg skal holde sådan en fest igen, sker jo ikke så tit må jeg jo indrømme... Men du skal da nok høre når det sker igen;-)

• #16   12. sep 2007 stine s.
    det var for sejt man.. og deres fjæs da jeg red laban ind i stuen.. ha ha ha
    10år er ingen alder.. jeg er meget moden, og du er enormt.. øh... barnlig?? smiley

Kommentér på:
single..

Annonce