blevet single {{forumTopicSubject}}
hej allesammen!!
har bare brug for luft er derfor jeg lige skriver herinde.. jeg har haft en dejlig og den mest skønne kæreste i 3år men igår da jeg kom hjem fra arbejde var alle hendes ting og hendes kat bare væk og jeg vidste intet.. Det var så mærkeligt at komme hjme til det det var som et slag med en hammer i hovedet og så knækkede jeg totalt sammen.
Jeg fik fat på hende og vi snakkede i ca 30 min i mobil og hun fik fortalt mig at hun havde mistet sine følelser for mig m.m og hun kunne se at jeg stadig elskede hende højt og hun ville ikke holde mig for nar og forstår hendes valg, selvom det gør så ondt i hjertet.
Og nu her sidder jeg bare med alle minderne om hende alt fra første gang vi mødtes til det første kys og den dag hun flyttede ind ved mig osv. og det gør sku så ondt jeg har aldrig troedet jeg skulle miste hende ja har gjort alt for hende og altid hjulpet hende med ligemeget hvad, hun var bare så skøn og nu er der bare helt stille i lejligheden og jeg forventer bare at kunne høre katten komme løbende og høre hende pusle med noget men det sker bare ikke.. Jeg savner hende bare sådan..
jul 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 3 Svar: 163
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 88 Svar: 149
det er alrdig sjovt og midste sin kæreste efter lang tid, har selv prøvet det
men er sikker på du nok skal kommmer dig over det selv om det ik er nemt
jan 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 40 Svar: 228
jul 2008
jan 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 10 Svar: 334
Mén du er en voksen mand!, self er det øv og miste den man elsker men hun er hverken død eller ligne!
Op på hesten igen, være smamen med dine venner, ud og giv den gas i byen i weekenden, ud og nyd og vær singel! der er jo 1000 fordel! ikke!..
lad være med og side og tude der hjemme, nu når du har taget en forlænget weekenden, så få hendes sidste ting/minder om hende, Tag et varmt bad, tænkt på alle de ting du ka tillae dig og gøre nu, uden det ska passe sammen!? sæt de posetive fordel op på et parpir:)
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 79 Svar: 1.987
Men bro, selvom det virker voldsomt og uoverskueligt nu så klarer det hurtigt op igen, før man ved af det nyder man single livet, og det er garenteret ikke sidste gange det sker.
Giv den gas med vennerne, det er den bedste medicin der findes mod den sygdom.
nov 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 23 Svar: 786
Er og vil altid være hårdt efter sådan et forhold, især når hun bare skrider, hvilket nok er det sygeste af det hele, hun har jo som kat skrev ikke givet en chance at få snakket om der var problemer eller noget inden hun skred. men nu er hun væk og vil ikke engang svare dine smser... så er det bedste du kan gøre at få bearbejdet din sorg.
er forskelligt hvad folk har brug for, og du skal ikke nægte dine tåre, hvis du får det bedre af at græde så kom ud med det!
men som twisted og anonym J skriver så er den bedste medicin nok at komme lidt ud med vennerne... ud og hav det sjovt, få tankerne over på noget andet. fritidsinteresser du kan ligge lidt ekstra kræfter i eller lignende.
jan 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 10 Svar: 334
Fuck det seriøst, ud og lev livet?
Du er kun 26 man.) livet er langt fra slut,
Ved ik hvor gammel dine gamle kæreste var, men du har masser tid til og finde en ny;)
jul 2008
aug 2008
Følger: 47 Følgere: 43 Emner: 38 Svar: 2.034
Men altså ja, det går jo over med tiden.. bare ekstra hårdt lige nu fordi det lige er sket men om et par dage går det nok lidt bedre, så hæng ud med venner og veninder og lad dem hjælpe dig med at tænke på andet.
aug 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 12 Svar: 974
X´en og jeg er gledet fra hinanden efter 9½år. Det svære ved det hele er at vi har en knægt på næsten 3år. Kan ikke rumme alle de ting der skal til at ske. Det er sgu svært når man går fra hinanden. Desværre kunne vi ikke finde ud af en pæn måde at gøre det på. Da jeg selv står i lignende situation(som du jo kan læse) giver jeg dig gerne et skulderklap. Håber alt går vel for dig derude
Mvh
jan 2007
nov 2008
Jimmi op med humøret, og få dig en ny kat hvis det kan hjælpe
noget du kan kaste din tid, interesse og kærlighed over på.
forstår sku godt det er et kæmpe shok, sådan helt uventet.. og total forkert måde at ende et forhold på efter så lang tid.
men nu er det sket, og kan ikke laves om. så selvom det er hårdt nogen tid skal du nok komme ovenpå igen
nov 2008
hmm ved jeg nu ik, tror såmend også nogle fyre kunne finde på samme nummer.. men ja måske er der en del mange kvinder der er så konfliktsky de ikke tør snakke om det først.
jan 2007
nov 2008
godt dine venner kommer over...så kom ud af din lejlighed ud og nyd det skønne vejr, ta over i parken og spil noget bold og giv hinanden et par slag på skuldren
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 42 Svar: 193
jan 2007
Louise>> jeg har det selv sygt dårligt..
nov 2008
jan 2007
nov 2008
jan 2007
nov 2008
som sagt er det aldrig sjovt men prøv at se om du kan finde på noget der kan fjerne tankerne lidt
apr 2009
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 102
Det tager nogle forsøg at finde den rigtige, jeg har fundet min, og det tog da noget tid..
Ind i kampen mester, der render bunker af søde lækre singel tøser rundt..
jul 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 16 Svar: 41
blevet single