{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.841 visninger | Oprettet:

sunshineclouds
sunshineclouds
Tilmeldt:
2. jan 2012
Følger: 1 Emner: 112 Svar: 215

Hvad skal jeg vælge {{forumTopicSubject}}

Hej drenge og piger. Håber der er nogle klogehoveder som vil komme deres mening og støtte igennem det her emne.

Jeg kom sammen med en vidunderlig dreng i sommers, vores forhold var rigtig godt ( det bedste jeg har været i)
Men da vi begge skulle rejse kryds og tværs af sommeren ville vi se hinanden minimalt hvilket gjorde det hele så ustabilt.
Det holdte kun 1½ måned, men tilgengæld har jeg aldrig været så glad!

Han fik så en ny kæreste i September som åbenbart behandlede ham ret skidt/tøffelknægt. Jeg rejste så en tur på skiferie i Norge og pludselig ringede han hele tiden, og nævnte et par gange at han savnede mig, og om jeg nogensinde troede om det ville blive os igen..

Nu slog han så op med sin kæreste sidste uge, da han havde fået nok af hende.
igår så vi hinanden igen for første gang siden sommers.
- Men efter vi havde været sammen har han skrevet nogle lidt så "klamme" smser med "ku dig godt" " Ville du godt kunne lave noget med mig uden noget videre"

Har forklaret ham situationen at det ville jeg være bange for hvis der kom følelser indblandet. Sidste gang vi slog op kørte jeg ned i en grøft og blev decideret ustabil.

- Han forklare mig så at det forstår han godt, men så kan vi altså ikke lave noget så..fordi hvis han pludselig ikke kan mere???

Vi havde rigtig en aftale om at ses lørdag igen, men skrev til ham ved 3 tiden og har intet svar fået. Heller ej på facebook selvom vi havde en kort samtale

Jeg forstår godt han ikke kan være i et forhold efter han lige et kommet ud af et andet, men føler måske han prøver at udnytte mig.
SELVOM han har givet udtryk for at det vil han ikke.

- Er det her man skal lade være med at svarer ham fra nu af? Han virker utrolig anderledes efter vi har været sammen
og blive knust nu

Eller skal jeg prøve at give det her en chance, og se hvor han vil hen med det her? evt få en forklaring på alting.

Det var jo som sagt ham i starten som tog kontakt til mig og ringede for at fortælle mig hvor meget han savnede alting.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skal jeg vælge
  • #1   16. feb 2012 Vær opmærksom på at hvis han ringer til dig imens du er i Norge, kan det blive en dyr fornøjelse..


  • #3   16. feb 2012 tror bare du skal mødes med ham og så lade værer med at knalde ham de første par gange for at se om det er noget han gider at arbejde for, for så har du da fået noget ud af det.

  • #5   16. feb 2012 trol: forsent min mobil klappede sammen

    Calla: Vi har helt samme tankegang, men er bange for at jeg skaber de følelser for ham igen og det så ikke er gengældt..
    Mit store spørgsmål er nu, er det allerede nu jeg skal ligge ham på is, og se om han stadigvæk mener det samme som et par uger (at han ikke kan gå i et forhold grundet han lige et kommet ud af et)

    Rasmus c: Gjorde det klart for ham idag, at hvis han var ude på at såre mig så skulle han stoppe det nu.. Og jeg ikke ville i seng med ham allerede. Så skrev jeg klokken 3 at vi stadigvæk kunne ses hvis han havde lyst (men intet svar)


  • Casper S
    Casper S Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Svar: 162
    #6   16. feb 2012 som gas * siger....

    Glem ham, han udnytter dig kun, og efter du har skrevet du er bange for at få "følelser" for ham igen, og han så skriver at i ikke kan lave noget sammen, så er det jo et tydeligt tegn på at han ikke gider ofre sig for et forhold.


  • #7   16. feb 2012 Beatyisintheheart <

    den trunte jeg ligger og hygger mig med, hun er også begyndt på ikke altid at svarer, o. lign. og det gjorde hun her i en 2 mdr's tid og så for jeg skrevet med hende midt om natten her i forgårs og så fortæller hun om hvordan hun har det og sån´ og hvad skal man sige...

    så gav det hele mere mening, men pointen i at jeg skrev dette er at vi/jeg kan ikke vide hvad din dreng han går og døjer med at problemstillinger, det kan jo være han ikke er sikker på han er klar til et "rigtigt" forhold endnu, og derfor gerne vil ses som bolle venner altså kærester uden de vilde forpligtelser, der er jo ikke nogen der siger man behøver at være kærester fordi man er glade for hinanden smiley


  • #8   16. feb 2012 gas: det kunne være min frygt. Bare underligt han har kontakt mig langt før alt det her... og skrevet som vi gjorde dengang. Pludselig ændrede det sig bare

    casper:Han vil jo gerne lave noget, men han ved ikke om det hele holder i længden. ( altså til et forhold) hvilket gør mig mistænksom.

    Rasmus: Kan godt se din pointe, jeg kan bare ikke lide ordet bollevenner eller noget i den retning. Når jeg elsker en person så vil jeg meget gerne beholde dem for mig selv.


    I det hele taget alle sammen.
    Så lyder det somom i sær det som jeg også gør det.
    Han har givet udtryk for at han ikke vil udnytte mig eller noget og hvorfor jeg ikke fatter det.

    Jeg skrev også til ham" du er da godt nok blevet lidt liderlig med tiden"
    ham" jamen jeg laver jo bare sjov "

    Så er rigtig meget i tvivl om jeg kan ses med ham igen (hvis det underlige skulle ske at han ringede)
    eller jeg allerede nu skal kotte kontakten til ham for et stykke tid


  • #9   16. feb 2012 Beatyisintheheart <

    hvis du spiller dine kort rigtigt, så skulle det da nok være muligt at få ham overtalt til at blive din kæreste... men du kommer aldrig til at få ham for dig selv, du kommer aldrig til at finde en kæreste du kan holde ud som du kan ha' for dig selv, der vil altid være andre kvinder i fyres liv også selv om de ikke boller med dem...


  • #10   16. feb 2012 Rasmus C
    det kan godt være tingene hænger sammen sådan, og jeg ved stadigvæk ikke rigtig hvordan jeg skal spille mine kort rigtigt.

    Det bedste burde at ligge ham på is.
    Så kunne det være det hele kom tilbage, det andet gør bare ondt


  • #11   16. feb 2012 han søger et nemt knald, det er min umiddelbare tro.

    desuden burde en flot pige som dig sagtens kunne finde en sød fyr, der kan gøre dig mindst lige så glad, det er bare et spørgsmål om tålmodighed og tid smiley


  • #12   16. feb 2012 Beatyisintheheart <

    well hvis han er en keeper smutter han ihvertefald ikke, selv om du er nærrig med uddelingen er godter, man kan jo også spille sine kort "sikkert" det tager bare tid, og ja så er der jo Heldigvis ingen ting i livet der er sikkert smiley


  • #13   16. feb 2012 Han er en player... han prøver og lave damer, og ikke penge. Og når han skriver "laver bare sjov" så var det i virkeligheden "jeg er liderlig, og vil ha punani" smiley

  • #14   16. feb 2012 Syntes ikke det betegner ham som player Elmhøj fordi han prøver.
    Men kan godt se pointen.

    jeg kotter kontakten i et stykke tid så jeg ikke blive såret


  • #15   16. feb 2012 Han savnede dig fordi han var liderlig, og at han bare vil være bollevenner understreger det kraftigt.

    Det er så firkantet og letgennemskueligt at det gør helt ondt.


  • #16   16. feb 2012 Beatyisintheheart <

    du ved vel godt selv hvilken "type" han er så det er 1000 gange nemmere for dig at bedømme om han vil noget seriøst smiley


Kommentér på:
Hvad skal jeg vælge

Annonce