{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.048 visninger | Oprettet:

Michael .
Michael .
Tilmeldt:
2. aug 2008
Følger: 1 Emner: 57 Svar: 113

Endelig fundet hende :) {{forumTopicSubject}}

jeg er 24år og er kommet noget bagud med sex også videre, min første kæreste havde jeg da jeg var 23år, men hun forlod mig efter 1 måned og 14 dage, og hendes grund var at jeg var for dårlig i sengen, men jeg fortalte hende allerede inden vi kom sammen at jeg var jomfru, og da sagde hun at det var hun da glad for at høre det skulle hun dælme lave om på, jaja min bare røv efter 3 gange i sengen så gad hun ikke det mere,,,

nå men så den anden kæreste jeg fik da var jeg 24år også fortalte jeg hende om min dårlig oplevelse med hende den forhenværende tøs,, og da sagde hun at det gjorde man bare ikke og jeg skulle være HELT rolig for sådan var hun ikke, og bla bla bla 14 dage efter vi kom sammen slog hun op pga jeg ikke kunne tilfredstille hende,, det fortalte en af mine veninder at det var grunden ja FLOT!!!!

også har jeg gået single og total bange og mega nervøs overfor piger i 6måneder,,, men så pludselig skete der noget totalt uforventet, jeg har været på skole i rigtig lang tid og siden første dag havde jeg haft et godt øje på en pige, men var selvfølgelig mega nervøs efter 2 gange hvor det gik galt, vi kiggede på hinanden i pausen og smilede osv, så en dag fandt hun mig på facebook, så begyndte vi at skrive meget sammen, om hvem vi var hvor vi boede og alt det der, så inviterede hun mig til fest ved en af hendes veninder, og vi snakkede om alt muligt og jeg fortalte hende hvordan landet det lå..,. og hun kunne ikke forstå hvorfor de gjorde det, men så efter 1 måneds tid, holdte hun en lille fest, så jeg kørte hjem til hende i tyskland, og vi snakkede i rigtig lang tid, så senere hen på aften så endte det med at hun kyssede mig, også forsvandt al den tanke om de 2 andre røvhuller, vi har så været sammen i over 1 måned nu og det kører bare så fint jeg er rigtig glad for hende og hun er glad for mig og vi elsker hinanden på de fejl der nu er der men de skal jo være der. Og hun tager det virkelig med ro og behag at jeg har haft de 2 dårlige forhold som jeg har haft. og fortæller mig hvis der er noget som helst jeg skulle vide og hvordan og hvorledes.. endda hende der lærte mig tungekys smiley

og ja jeg ved godt jeg er lang bagud (siger de fleste) men jeg er ligeglad sådan er livet nu bare

så et lille opråb til dem som har det skidt med at i bliver holdt for nar af bitches, der er HÅB forude, og de er der, søg ikke kærligheden, men lad kærligheden komme til dig,

ved godt det er en indviklet historie men jeg er ikke den bedste romaner/historiker jeg syntes bare i skulle vide det smiley kan i have en rigtig god aften indtil videre


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Endelig fundet hende :)
Kommentér på:
Endelig fundet hende :)

Annonce