{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.390 visninger | Oprettet:

... .
... .
Tilmeldt:
27. apr 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 16

At vinde den eneste ene? {{forumTopicSubject}}

Jeg er den heldige/uheldige sitaution, at jeg har fundet min helt store kærlighed. Hver gang jeg ser hende eller taler med hende stopper mit hjerte..

Her er historien bag det hele.

ADVARSEL MEGET TEKST!

Det hele startede for 12 år siden, der kom en ny pige i min klasse (8. klasse). Jeg var ramt med det samme, der gik et års tid med lidt folkeskole flirteri før vi blev kærester smiley
Vi var egentlig ikke sammen særlig længe, jeg kan stadig huske jeg blev helt knust.

Efter 9. klasse flyttede hun til en anden del af landet med hendes nye kæreste.

Vi talte ikke med hinanden i flere år.

Men for et par år siden mødtes vi til en gammel klassefest, og vi var begge tilbage i samme spor. Hun var stadig sammen med kæresten, så det blev ikke til andet en lidt flirteri.

Vi begyndte at skrive meget sammen, og jeg blev meget frustreret over det hele.. Men jeg kunne intet gøre da hun var i et forhold.

Efter et stykke tid valgte vi at ses, og det var så super dejligt. Efter hun tog hjem skrev hun at hun havde lyst til mig osv. Kort efter fandt jeg en kæreste jeg var sammen med i 4 år.

I sommers 2011 gik hun (mit livs kærlighed) fra kæresten.
Og hun skrev til mig med det samme, og vi talte meget sammen min kæreste blev træt af det meget hurtigt (forståeligt nok).

Der var ingen romantik eller noget, jeg lyttede og trøstede (det var hende der forlod ham) Jeg fik dog stadig tanken om at nu var endelig single smiley

Jeg valgte at holde kontakten med hende, selvom jeg havde det dårligt med det. Og at min kæreste havde forbudt mig at tale med hende (hun kunne nok føle at der var noget galt)

Vi mødtes en enkelt gang mens jeg havde stadig havde kæreste på, mødet gik ikke så godt.
Vi gik en tur og talte om de gamle dage, jeg havde dårlig samvittighed over for min kæreste. Så det blev lidt akavet...

Jeg valgte at gå fra min kæreste her i januar 2012.

Og hun (mit livs kærlighed) skrev til mig samme dag smiley
Jeg glemte faktisk alt om brudet, hun fortalte dog at hun havde fundet en ny kæreste..

Vi har skrevet sammen nogle måneder, og hun fortalte mig hun ikke elskede den nye kæreste og flirtede ret kraftigt med mig.

En dag spurgte hun mig så om jeg ikke snart inviterede hende hjem til mig smiley

Det gjorde jeg selvfølgelig smiley

Vi mødtes i lørdags, jeg hentede hende ude ved hendes forældre (ligesom i gamle dage) smiley
Var inde og hilse på de gamle og det hele smiley

Jeg havde planlagt en lækker middag, vi lavede maden sammen og hyggede os. I mens talte hun om hvordan hun var ulykkelig i hendes forhold. Og at hun ville gå fra ham.
Jeg prøvede at være objektiv og sige at det nok bare var fordi hun var nervøs over at være i et nyt forhold osv.

Midt i madlavningen siger hun så, det er er altså en date vi er på smiley Jeg blev lidt forvirret og under middagen begyndte hun ellers med at fortælle hvordan hendes følelser for mig var smiley Jeg blev lidt paf, og vidste ikke om det var en drøm eller hvad det var.

Jeg sagde jeg havde det samme måde, men jeg gjorde det også klart for hende at hun jo havde en kæreste.. Vi drak os fulde og tog i byen, hun sagde at hun altså ville sove her smiley

Vi var i byen ca. en time, det endte med vi tog hjem til mig. Og lad os bare sige at vi ikke fik sovet særlig meget den nat.

dagen efter var overhovedet ikke akavet, vi kyssede farvel og hun tog hjem til hendes kæreste samme aften smiley

Nu står jeg tilbage med følelsen at det bare var en drøm.. smiley

Vi har aftalt at ses igen. Og har skrevet sammen de sidste par dage.

Så det var enden på denne meget lange historie smiley

Er imponeret over hvis der er nogen der læser det hele smiley

Det skal lige siges at jeg normalt er ret ligeglad når det kommer til piger. Alt det pladder romantik er ikke mig.

Men der er en der får mig til at smelte helt sammen smiley

Mine spørgsmål er: Hvordan for jeg hende til at droppe kæresten?

Og hvordan får jeg hende overbevidst om at det bare skal være os?






Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At vinde den eneste ene?
Kommentér på:
At vinde den eneste ene?

Annonce