{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.167 visninger | Oprettet:

* Fisken *
* Fisken *
Tilmeldt:
9. jun 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 14

Hvordan får vi gang i det igen? {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Jeg skriver her, da jeg godt kunne bruge et råd fra nogle udenforstående mennesker, og jeg håber på en nogenlunde seriøs debat smiley

Sagen er den at det føles som om min kæreste og jeg er ved at glide fra hinanden. Vi har været sammen i 3½ år, og har det seneste år boet i hver vores ende af landet, hvilket har vist sig at være ualmindeligt hårdt, især for mig! Han arbejder i Jylland, og jeg studerer i København. Mit studie kræver utroligt meget af mig (bruger +50 timer pr uge), og overskud er der ikke meget af, hvilket er begyndt at gå ud over vores forhold. Jeg bliver "stresset" over at skulle se ham i weekenderne, fordi det betyder jeg ikke kan læse så meget som jeg egentlig burde, min lyst til sex er dalende, og har nu nået et lavpunkt.
Han er ikke jordens mest romantiske fyr, men en rigtig god mand, der er ikke noget at sætte en finger på! smiley
Han er 26, og jeg er 23.

Vi elsker hinanden rigtig meget, men hvis ikke snart jeg får noget mere glæde ind i forholdet frygter jeg det ikke kan holde i længden. Er der nogen derude med et godt råd til hvordan man får gnisten tilbage? Det kan både være ting man kan lave hjemme i lejligheden, udflugter o.a., alt er mere end velkomment smiley

På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan får vi gang i det igen?
  • #2   9. jun 2011 Hvis du ikke har mere tid end du har så skal du bare stille dig selv 1 spørgsmål. Dig eller os ?

    så simpelt er det virkeligt!

    Efter hvad jeg kan se så har du allerede valgt dig selv. så hvad er der enlig at diskutere ?


  • unknown *
    unknown * Tilmeldt:
    mar 2007