{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.167 visninger | Oprettet:

* Fisken *
* Fisken *
Tilmeldt:
9. jun 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 14

Hvordan får vi gang i det igen? {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Jeg skriver her, da jeg godt kunne bruge et råd fra nogle udenforstående mennesker, og jeg håber på en nogenlunde seriøs debat smiley

Sagen er den at det føles som om min kæreste og jeg er ved at glide fra hinanden. Vi har været sammen i 3½ år, og har det seneste år boet i hver vores ende af landet, hvilket har vist sig at være ualmindeligt hårdt, især for mig! Han arbejder i Jylland, og jeg studerer i København. Mit studie kræver utroligt meget af mig (bruger +50 timer pr uge), og overskud er der ikke meget af, hvilket er begyndt at gå ud over vores forhold. Jeg bliver "stresset" over at skulle se ham i weekenderne, fordi det betyder jeg ikke kan læse så meget som jeg egentlig burde, min lyst til sex er dalende, og har nu nået et lavpunkt.
Han er ikke jordens mest romantiske fyr, men en rigtig god mand, der er ikke noget at sætte en finger på! smiley
Han er 26, og jeg er 23.

Vi elsker hinanden rigtig meget, men hvis ikke snart jeg får noget mere glæde ind i forholdet frygter jeg det ikke kan holde i længden. Er der nogen derude med et godt råd til hvordan man får gnisten tilbage? Det kan både være ting man kan lave hjemme i lejligheden, udflugter o.a., alt er mere end velkomment smiley

På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan får vi gang i det igen?
  • #2   9. jun 2011 Hvis du ikke har mere tid end du har så skal du bare stille dig selv 1 spørgsmål. Dig eller os ?

    så simpelt er det virkeligt!

    Efter hvad jeg kan se så har du allerede valgt dig selv. så hvad er der enlig at diskutere ?


  • unknown *
    unknown * Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 324 Svar: 622
    #4   9. jun 2011 camilla S, det er jo slet slet slet ikke samme situation

  • #6   9. jun 2011 Dina - Tænkte det samme! smiley 4mdr?!


  • * Fisken *
    * Fisken * Tilmeldt:
    jun 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 14
    #7   9. jun 2011 Super K: Så simpelt er det måske teoretisk, men jeg vil jo stadig gerne "os" - jeg mangler bare nogle ideer til hvordan vi får noget kvalitetstid sammen, med nogle ting man kan lave som kan få "forelskelsen" tilbage.. Jeg er ikke typen der bare giver op når det bliver lidt besværligt smiley

    Michael H: Tak for den lille film, den var faktisk rigtig sød.. Den får han også lige lov at se imorgen når han kommer over smiley

    Camilla S: Nej vores situationer kan ikke lige sammenlignes, men hvis der skulle komme nogle råd her du kan bruge, så synes jeg bestemt du skal gøre det..


  • #8   9. jun 2011 du har valgt skolen frem for ham, og du siger at du bliver stresset af at se ham fordi du ikke kan læse så meget så...

    jeg vil sige at du har taget dit vald du har valgt skole frem for ham var jeg i hans sko var jeg godt nok allerede smuttet fra dig


  • #10   9. jun 2011 Men giver de andre ret - det lyder meget som at skolen er valget her smiley Men hvad med at sige til dig selv at en weekend om mdr der må du overhovedet ikke tænke lektier - og så tag på et weekend ophold på f.eks. vejle fjord eller comwell smiley
    Her brugte vi en weekend sammen på comwell for at få hinanden tilbage smiley


  • unknown *
    unknown * Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 324 Svar: 622
    #11   9. jun 2011 synes godt nok ikke det er helt fair sagt, Steffen. Man ska gi meget, men man ska godt nok ikke vælge skole og fremtid fra fordi det ikke lige passer ind, i mange tilfælde lykkedes det hele! Folk har kriser i deres forhold, og de klares tit og ofte!

  • #12   9. jun 2011 Hun siger at hun bliver stresset af at komme hjem fordi så kan hun ikke læse... allerede der er det skuda en forkert indstilling at have.. hun burde da bare være lykkelig for at hun har noget tid med sin kæreste... og hvad hjælper det at lave noget i hjemmet eller ude når hun alligevel hellere vil læse

  • * Fisken *
    * Fisken * Tilmeldt:
    jun 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 14
    #13   9. jun 2011 Steffen J: Jeg tror måske jeg har udtrykt mig uklart, og når jeg selv læser igennem hvad jeg har skrevet kan jeg godt se hvorfor du tolker som du gør. Tillad mig at uddybe: Jeg bliver ikke stresset af at skulle se ham, jeg bliver presset/irriteret når jeg ved jeg "burde" bruge tiden på min uddannelse. Og når vores weekender går med at ligge på sofaen (karikeret), så kan jeg godt blive frustreret over at bruge tid på ingenting... Hvis bare vi lavede nogle sjove/hyggelige ting sammen, så ville jeg ikke have noget problem med at tage noget tid ud af min kalender - og det er netop den type aktiviteter jeg søger inspiration til her smiley

  • #14   9. jun 2011 Altså mig og min kæreste har være sammen i knapt 3 år. Vi havde langdistance det første år 7 timers rejse hver vej. og selvom det kunne være stressende, for ham med skolen og mig med kurser så var det bare et pusterum at være sammen i weekenderne... Vi har boet sammen siden.

    Men her i begyndelsen af sommeren har vi siddet på havnekrogen, taget ud og spise og bare den slags vi gjorde næsten hver weekend i begyndelsen af forholdet, det har været skønt og taget en lidt tilbage til dengang vi fandt hinanden og hvorfor vi faldt for hinanden...

    Hvad lavede i af ting sammen de første måneder af jeres forhold??


  • Peter P
    Peter P Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 2 Emner: 24 Svar: 139
    #15   9. jun 2011 Synes stadig det lyder ligesådan som før : /

Kommentér på:
Hvordan får vi gang i det igen?

Annonce