{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.268 visninger | Oprettet:

pige med kæreste på.. {{forumTopicSubject}}

Hey BABUMZ

hvordan skal jeg tage det når en pige med kæreste på, ligger i ske med mig/ligger og krammer.. sådan, i kender med munden rigtig tæt på, som om hun vil have mig til at gå ind efter et kys?

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal tro om det, og så længe hun har kjærst på skal jeg ikke have noget med det at gøre. smiley
Kæresten kan desuden ikke lide mig, for han ved godt hvad der foregår (tror jeg) - da det foregår i deres lejlighed..

Når vi sidder ved siden af hinanden sidder hun og piller ved mig, som om jeg skal tage hende i hånden..
Som om hun ikke helt selv tør? og nusser mig i håret.

Hun er dog en god ven. Skal jeg bare tage det som en rigtig god veninde ? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pige med kæreste på..
  • #2   16. feb 2011 + hun lige har været sindssygt sur på sin kæreste fordi han røg for meget tjald.
    og det klagede hun til mig over konstant..
    + hun spørg tit om vi ikke skal tage hjem til mig i stedet for at sidde i deres lejlighed?
    Har ikke kendt hende særlig længe.. måske 2 måneder?

• #3   16. feb 2011 miss rockafeller - ja som jeg skriver . smiley det vil jeg heller ikke røre ved.
    Men vil gerne vide hvordan jeg skal tage det.. Men vil slet ikke noget mere end det vi laver så længe hun har en kæreste smiley op i røven om han hader mig.. det vil jeg bare ikke smiley

Dolle - haha, ja, men jeg giver ikke ligefrem modstand smiley

• #4   16. feb 2011 lubas - du misforstår smiley jeg er ikke ude på noget.. hun er.. eller er hun? jeg ved det ikke. smiley

• #5   16. feb 2011 Få hende hjem og tryk ladningen af..så må hun jo beslutte sig derefter smiley

• #7   16. feb 2011 jeg holder med Dolle .
    det er ikke dig som lavet en fejl smiley

• #8   16. feb 2011 Go for it! Det kan aldrig gå helt galt!

• #9   16. feb 2011 snak med hende og få hendes mening med, og be hende om at droppe kæresten hvis hun vil have dig..

• #10   16. feb 2011 haha, kan godt høre hvad drengene siger til det. smiley

Så det vil alle drenge tage som en flirt?

hvad med jer piger...
    Ville i være sådan overfor en mens i havde kæreste på? smiley

Men hun kysser stadig med sin kæreste osv, men hun prøver også lidt på at skjule når hun gør det med hånden osv..
    Det er sku lidt lumsk.

• #11   16. feb 2011 Tazz - jeg har overvejet det. Men hun er satme også bare en sød pige, som jeg gerne vil være venner med smiley og at begynde at snakke om det.. Så vil det altid være mærkeligt derefter?

Jeg er desuden slet ikke klar til at have en kæreste. som mit liv er.

• #12   16. feb 2011 Vil også sige det er et no go. Du må respektere hendes kæreste, da de trods alt ér kærester. Så må hun jo finde ud af hvad hun vil og få det afklaret med kæresten.

• #13   16. feb 2011 Problemet er...

1. Jeg vil ikke have en kæreste.
    2. jeg synes hun er en sød pige, vil ikke begynde og snakke med hende om det, for det bliver aldrig det samme.
    3. ja... overstående.

• #14   16. feb 2011 LUUUUUUUBAS..
    Forstå nu det ikke er mig der lægger an på hende.

Og noget andet er - hun gik lige ud af at langt forhold ind i det her..
    Måske er han bare en rebound guy?

• #15   16. feb 2011 Det er hende der har en kæreste ikke ? smiley

• #16   16. feb 2011 Bøddel - hehe... ja? smiley

• #17   16. feb 2011 Det er sku da hendes problem hun har kæreste på..

Det er sku ikk dit.. Sådan har jeg det..

GO FOR IT..

• #18   16. feb 2011 Det er da tøsen der har et problem hvis hun laver noget med ham?

• #19   16. feb 2011 En ting er heeel sikker smiley
    Jeg skal ikke snakke med hende om det.. det ville være alt for mærkeligt.. det ved jeg bare.
    jeg må vente og se.
    hun bliver vel snart træt af en kæreste der ikke laver andet end at ryge hash og sidde og spille fifa, mens jeg underholde hende..

BTW - på valentins dag lå vi under dynen og krammede og hørte stille og rolig musik fordi hendes egen kæreste ikke havde gjort en skid..

• #20   16. feb 2011 Tror sku bare jeg "ignorer" det indtil hun selv kommer og snakker om det.
    det kan ihvertfald ikke blive ved sådan her..
    Det kunne ellers være sjaaw hvis hendes kæreste blev sur og ville smadre mig..

Pow, right in the kisser smiley

• #22   16. feb 2011 hehe, det her har sku gjort mig mere forvirret end jeg var før smiley
    jeg ser om det rykker videre. Men fysisk kontakt som et kys eller andet, der skal jeg nok sige stop og spørge hvad hun egentlig vil og har gang i.

• #23   16. feb 2011 lubas: sødt sagt. tak smiley

Nikolai r- det sku da hende der ligger med fissen på min pik hvis det er noget.

• #24   16. feb 2011 Fee'
    Faktisk har jeg spurgt hende.. før det blev så "seriøst" hvad hendes kæreste egentlig sagde til det?
    Og hun sagde at blev ikke jaloux så det betød ikke noget for ham..
    så respektløs ville jeg nu ikke kalde det..
    Men hvis det var min dame havde han fået skåret pikken af smiley

• #25   16. feb 2011 Kan sagtens se hvad i mener..
    Men hvad nu hvis hun er lige så meget i ... hva kalder man det?
    altså hun ved heller ikke hvad hun skal gøre.. hun vil gerne det ene, men hun vil også det andet..
    Det kan jo være hun også selv synes det er en svær situation?
    En ting er helt sikker og det er hun ikke er en billig pudderdåse tøs smiley
    ellers havde jeg gjort som forsloget første gang jeg mødte hende.. haha smiley

• #26   16. feb 2011 Det rigtig.
    men du skal forstår der ikke er sket noget fysisk.. altså.. vi har ikke pillet eller kysset smiley
    Det jo heller ikke så sjovt at slå op med en kæreste, og det ville jo også være ekstrem dumt når jeg alligevel ikke rigtig vil noget med hende.. udover jeg synes hun er en god ven, og det må gerne være som det er.. men så bare heller ikke mere..
    Det lidt svært at forklare? smiley

• #27   16. feb 2011 JEG PILLER IKKE.. læs og forstå.

Og ja det ville jo nok være smartest...
    Og ja det kan da sagtens være det er hende der røvrender mig i sidste ende..
    Men som det er nu..
    Så vil jeg se hvad der sker..
    For det kan jo gå mange veje? gider ikke ødelægge et venskab for det.

• #28   16. feb 2011 Kenny B - hvis jeg får et par på hovedet skulle det være ved et uheldig tilfælde at han kender nogen onde fyre. for han kommer ihvertfald ALDRIG til at give mig et par på hovedet.. haha smiley kunne knække ham med min lillefinger. smiley

Men okay, nu svarer jeg ikke mere.
    fordi jeg skal om til hende. smiley

• Christina F
    Christina F Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 224
    #29   16. feb 2011 FLYYYYYYYYYGT! Kom langt væk fra det der....Det kan KUN gå en vej og det er ulykke. Der er ikke nogen anden god slutning på det der, end at du dropper alt kontakt med den pige.

Færdig. Slut. Prut!

• #30   16. feb 2011 wow, hvor er i smarte herinde?
    Forstår ikke jeg er den gode fyr i det her?
    Det mig der tager afstand fra det..
    Spørger til råds herinde og får at vide jeg er en kæmpe nar/fjols.

I går ud fra jeg har pillet ved hende?
    Det har jeg ikke.. læs emnet, kæmpe FJOLS?

• #31   16. feb 2011 du skal ihvertfald ikke starte et forhold med hende. når hun vil kysse med dig og nok også mere, selvom hun har kæreste. så kan hun jo nok også godt finde på at gøre det med en anden hvis i var kærester.. når det så er sagt så ja det er hende der laver fejlen men pas på hvis du vælger at kneppe hende, personligt hvis min kæreste var sammen med en anden ville jeg smide hende ud og give ham en røvfuld..

• #32   16. feb 2011 Det var vildt så hurtig stemningen ændrede sig smiley

Jamen, vi kan da godt sige det bare var for at fortælle om mit liv på baboom:
    Det har jeg også rigtig meget brug for, som i kan se.
    jeg er glad for i gad at spilde jeres tid på at jeg spilder jeres tid.'

Martin - Tak for det svar.
    Jeg tænker nemlig også; knap så fedt at starte et forhold på den måde?
    Jeg ville selv gå beserk, men kæresten ved det jo godt.. og han reaktion er at hade mig.
    hvad skal jeg så tro?
    At det er okay..eller?

Lubas ; Det med valentins dag.. hvad med det?
    vi pillede jo stadig ikke..

jeg har intet lavet med hende, og kunne aldrig drømme om at gøre mere ved en som har en kæreste..
    Jeg er ikke en nar, der er ude på at få fisse. Det kan man fandme få så mange steder.

MEN, 90% af jer der har skrevet her til sidst er mildest talt fucked up at i kan skrive sådan til det her smiley men det må i sku selv om.
    Det løser jo alt sammen sig selv i sidste ende..

• #33   16. feb 2011 snagen - helt seriøst... Føler du dig sej når du skriver sådan?
    Jeg er et KÆMPE SVIN der fortjener tæsk?.... øh eh, jamen okay.. så er du et fucking pikhoved der fortjener at då en langsom død under en sløv skovl..

• Christina F
    Christina F Tilmeldt:
    nov 2007

#34   16. feb 2011 Bliver åbenbart overset, eller er fucked up, men prøver igen.

Der er alt for meget rod i det der. Kom væk.

• #35   16. feb 2011 Hele den historie er vel en joke?

Det er vel forhåbentligt ikke sådan det foregår i dag (og med ét lød jeg lige rocker-gammel, haha)?

• Rapper .
    Rapper . Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 151
    #36   16. feb 2011 Gryden : Tænk dig om ? Pigen har en kæreste ? Må desværre som fyr tilslutte mig pigerne og sige at det er No Go .. Man skal aldrig ødelægge andre folks lykke uanset hvad. Sådan har jeg det ihvertfald.

• Christina F
    Christina F Tilmeldt:
    nov 2007

#37   16. feb 2011 Forstår ikke at der er SÅ mange mennesker, der mangler empati.

Ville ALDRIG putte så tæt med en med kæreste på, da jeg selv ikke ville bryde mig om, hvis nogen gjorde det med min kæreste. Og så er det ligemeget om personen med kæreste på, lagde op til det!

Tænk dog over hvad i selv ville finde jer i, og hvordan i selv vil behandles og ager ud fra det!

• #38   16. feb 2011 havde tøsebarnet været min kæreste var hun røget udaf vagten og udskiftet med en yngre model.

Lubas - der er sgu forskel på at putte og sove sammen. min bedste veninde og jeg kan sagtens sove i samme seng, under samme dyne, uden overhovedet at lave noget eller tankerne omkring. - Dog ville ingen af os sove i samme seng, hvis vi havde kæreste på, self. skal man stole på sin kæreste, men der er altså også grænser for hvad man kan byde sin kæreste.

• #39   16. feb 2011 Enig med Miss Rockafeller *

• ...
    ... Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 19 Svar: 395
    #40   16. feb 2011 Go for it, hvis ikke hendes kæreste er dobbelt størrelse af dig smiley hehe..

Så kan han da også blive fri for hende. Hun virker ikke, som noget der er værd at samle på.

• #41   16. feb 2011 Der er seriøst mange mennesker i denne tråd, der enten mangler at blive voksne eller trænger til at få et moral-wake up call.

Man roder ikke med en anden mands/kvindes kæreste og man er ikke utro, færdig bum.

Kan man tænke tanken, så bør man fandme også ha' nosser nok til at slå op med personen.

• Christina F
    Christina F Tilmeldt:
    nov 2007

#42   16. feb 2011 Ja ja lad os endelig bare retfærdiggøre vores egne dårlige handlinger med lousy undskyldninger. FØJ!

• Christina F
    Christina F Tilmeldt:
    nov 2007

#43   16. feb 2011 Ikke direkte, men man kan pejle sig lidt ind på det.

Men nu er der jo også forskel på ret faktisk at vide det, og ikke vide det.

• Christina F
    Christina F Tilmeldt:
    nov 2007

#44   16. feb 2011 Og hvem opdrager sin kæreste??????

• Christina F
    Christina F Tilmeldt:
    nov 2007

#45   16. feb 2011 Ja hun lægger op til noget, men han skal jo også tage valget og være med til det. Og det er her jeg mener, at han også har et ansvar, og hvis han har bare lidt empati og morale, så afviser han hende.

At hun så burde finde sig en anden kæreste, hvor hun er gladere, det er så hendes sag.

• Christina F
    Christina F Tilmeldt:
    nov 2007

#46   16. feb 2011 Jeg kan kun tale for mig selv, men ja jeg vil også have en mand, der er selvstændig og har sine meninger. Men min erfaring er at mænd også vil have kvinder der er således.

Men at man har omtanke for andre mennesker, og har empati, er bestemt også et karaktertræk, der er værd at have. Man skal ikke behage alle, men man skal behandle andre som man selv vil behandles.

• #47   16. feb 2011 okay, syg update. smiley

Tog derned.
    Sagde hej.
    Hun starter med det shit med hånden igen.
    Hun ligger sig op ad mig under samme dyne.
    Og jeg ber hende om at gå.
    Hun tager det som en joke, griner, og lader være.
    Til sidst smuttede hun.
    Så sat hun sig over til sin kæreste, snakkede med ham og puttede.
    Så gik de ud på toilettet og knepped, og nu sidder jeg her.
    fed nok? smiley

• #48   17. feb 2011 Jeps smiley

• #49   17. feb 2011 Det ved jeg ikke... smiley
    hun vendte bare på en 5øre.
    men det er jo sådan det skal være, så det jo alt sammen godt smiley

• #50   17. feb 2011 Det er pisse respektløs at ligge i ske og kramme med i deres lejlighed, både af dig og hende. Den er ikke længere!

• #51   17. feb 2011 Og alt det pis med at hvis man ikke blir tilfredsstiilet i forholdet, så er det iorden at kneppe uden om, er da en værre gang mundlort!!!
    Utroskab er fucking ikke iorden, så gør lortet forbi og kom videre istedet for

• #52   17. feb 2011 Dr diller: sikke en latterlig holdning, men sådan er vi heldigvis så forskellige

• #53   18. feb 2011 Ninna J - det var fandme bare dejligt med et ordentlig svar.
    Og det giver også meget god mening i mine øre..
    tak tak tak!

• Peter P
    Peter P Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 2 Emner: 24 Svar: 139
    #54   18. feb 2011 Helt seriøst : ) Hvad er det du vil med hende?? Du vil intet før end hun evt. dropper den anden, men vil ikk have et forhold med hende, ergo må det eneste du vil, være at knalde hende.. Ved hun det? Har du fortalt hende at du ikk er interesseret i noget andet end at duske hende? Du ligger jo alligevel og småkærester med hende ret tit og endda i deres lejlighed selv på valentins dag. Nej hendes kæreste havde måske intet planlagt, men så kunne hun sgu da ha gjort noget, det er vel ingen invitation til at du skal ligge rode rundt med hende.
    Du er sgu ligeså meget et svin som hun er, efter min mening. Hendes kæreste er fandme en vatpik at han finder sig i både dig og hende, uanset hvad han ryger, drikker eller stikker sig med.
    Er hun træt af ham, står det vel hende frit for at slå op.

Som jeg ser det står hun med et ben i hver lejr. Mellem en som ikk vil noget med hende alligevel og en som tager hende lidt for givet, synes ærligt talt hun er lidt billigt.

Drop hende ( hun player sikkert dig på samme måde når hun bliver træt af dig ) også mand dig forhelvede da lige lidt op! Synes virekllig det er lavt at du bare lader hende bage på dig, selv når du intet vil OG NÅR HUN ER OPTAGET. Ja det er hende som er optaget, men du gør selv ligeså meget forkert

• #55   18. feb 2011 Peter --
    Hvad vil jeg med hende?
    jeg vil gerne have et venskab som vi har det.
    Men jeg ved ikke hvordan jeg skal tage det sådan som hun er?
    vil hun mere?
    jeg vil ikke duske hende.. eller.. jo? det vil alle drenge vel.:
    men det er ikke noget jeg tænker over, og prøver og styre det hen.

Og ja det rigtig.. hun kan jo bare slå op, og det burde vel også være tegn nok for mig.

• #56   18. feb 2011 Peter p: endelig en med samme syn på det som mig !

• #57   23. feb 2011 hun vil have noget pik af dig, det er rimelig åbenlyst

Kommentér på:
pige med kæreste på..

Annonce