{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min kæreste (pige) sammen med en pige
  • MR X .
    MR X . Tilmeldt:
    feb 2007

Emner: 4 Svar: 853
    #1   11. feb 2011 Nej, det er jo også utroskab.

• #2   11. feb 2011 Enig med Mr x og x3 Sureno x3!! smiley

• #3   11. feb 2011 nej er også utroskab...

• #4   11. feb 2011 Hun vil gerne ha lov til at prøve første gang selv. Og så vil hun tage en med hjem til mig

• #5   11. feb 2011 Nok fordi jeg ikke sidder og retter min profil hver dag. Går ud fra folk kan regne lidt selv smiley

• #6   11. feb 2011 Kunne ikke være mere ligeglad, er hun sammen med en tøs, jamen så har hun prøvet det... Hun ska bare ikke være sammen med en anden fyr.. Det NO GO

• #9   11. feb 2011 min kæreste ville ikk lade mig være sammen med en pige, men ville ønske det smiley hehe...
    Men kan sagtens se at det self er troskab, så forstår ham os godt...

• #10   11. feb 2011 Er single så har ikke det problem smiley
    Men nej, ville nok ikke synes om det smiley

• #11   11. feb 2011 Kristine K

Hvis du var min kæreste havde jeg også holdt dig helt for mig selv smiley

• #12   11. feb 2011 mikkel h- hehe, tager jeg som en kompliment smiley

• #13   11. feb 2011 Der er en gang lavet en test på den der. 80% af alle piger/kvinder opfatter det ikke som utroskab at være sammen med en anden pige.

Jeg kalder det sgu for utroskab uanset hvilket køn. Men det er jo op til jer selv at beslutte om hun må ha et "åbent" forhold når det gælder hendes eget køn.

• the n
    the n Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 19 Svar: 49
    #14   11. feb 2011 Samtalen var der faktisk forleden i vores lille hjem... hvor jeg så som mange andre nok har det syns tanken er fræk... ; MEN så stopper det også der. for som beskrevet tidligere i emnet. man må jo ikke give hende tilstrækkeligt hvis hun ønsker andet. Dog sagde hun at jeg gerne måtte være der. men stadig et nej fra mig.....

• #15   11. feb 2011 hm. vi står lidt i et dillemma herhjemme da jeg er bisexuel og kan godt lide og være sammen med en pige i ny og næ.. men har ikke været det siden jeg begyndte og være sammen med henrik.. så spurgte ham en dag om han havde lyst til en trekant og vi fandt en pige sammen, men det ville han sku ikke, for han vidste godt hvem der ville blive til sidesat og kan også godt se det fra hans side.. så jeg må være standhaftig..
    altså. hvis hun ikke har prøvet det før så synes jeg hun skal ha lov.. hun behøver jo ikke og skride fra dig pga det.. men muligheden er der jo for at hun finder det dejligt og spændende at hun vælger at gå fra dig..

• #16   11. feb 2011 Tanken er fræk nok, men tror ikke jeg ville synes om det i praksis... Så skulle jeg i hvert fald vælge pige og det er meget få jeg ville vælge imellem...

• #17   11. feb 2011 altså vil sige at rigtig mange piger/veninder kysser på munden som hilsen, især når de er stive...og så kan der også komme tunge med... uden det har nogen dybere mening....

men jeg vil sige nej, vil ike se min mand kysse med hverken piger elelr fyre...og vil bestemt heller ikke selv gøre det overfor ham.

• #18   11. feb 2011 Min kæreste må sgu hygge sig med alle de piger hun vil smiley betragter det ikke som utroskab, i mine øjne er det kun frækt ! og det er uanset om jeg er MED eller ej smiley

• #19   11. feb 2011 nikolaj hvordan det? hvad nu hvis hun en dag kommer og siger hun forlader dig for en af dem? hvordan vil du så have det?

• #20   11. feb 2011 Natasja M

Hvis hans kæreste kom og sagde det, så var det nok alligevel ikke dem der skulle være sammen.
    Forstå mig ret, men tillid og at stole på hinanden når man ret langt med smiley

• #21   11. feb 2011 det er rigtig nok, men er jo ingen grund til at lade folk udvikle følelser for andre på den måde.... er nok større chance for at kæresten udvikler følelser for andre, hvis han/hun er seksuelt sammen med andre.

kan ikke se der er meget forhold hvis man har brug for at være sammen med andre, men sådan er vi jo heldigvis så forskellige.

stoler 100% på min mand, men ville aldrig kunne acceptere han var sammen med andre. og tvivler også på han ville have jog gjorde det. ville helelr ikke kunne leve med en prostitueret... tanken om at vide man deler med andre lige på det punkt, er bare ikke mig.

kan huske da vi var lidt yngre, var der flere tøser (og fyre) der havde været hele venneflokken igennem, må jeg indrømme jeg fandt afskyeligt, men er nok bare mig der er gammel og sippet.

• #22   11. feb 2011 Damm troede ikke der var så mange fyre der var imod det smiley

• #23   11. feb 2011 DET UTROSKAB ..

• #24   11. feb 2011 Hun har ikke prøvet det før, hun har kun kysset lidt med sine veninder når hun er fuld som alle piger også gør,

• #25   11. feb 2011 Kan godt forstå din tankegang natasja smiley

Men hvis hun vælger en pige, ville hun nok have valgt en pige på et andet tidspunkt. Hvis folk har en fantasi, skal de udleve den for enten at komme videre med deres liv eller vælge en ny vej !

Jeg kan heller ikke blive jaloux på en pige, det kan jeg ikke konkurrere imod smiley

• #26   11. feb 2011 For min skyld intet problem.
    Ved jo godt der er forskel forskel på sex mellem to pige og en fyr og en pige.
    Min eks havde en fast b-veninde hun hyggede med når jeg var på søen i tre til seks måneder af gangen og så længe jeg kunne være med en gang i mellem blev jeg jo holdt glad he he

• #27   11. feb 2011 Sagen er at vi har været sammen 12 år og arbejder meget begge 2 og vi fik en søn for 2 år siden som var alvorligt hjertesyg, så vi har været gennem en del det sidste 1 1/2år, så det har taget en del på forholdet. Men vi er glade for hinanden og meget åben og snakker om tingene. Det er bare den sexuelle del der er lidt død, så ville prøve at få lidt liv i det igen. Har endda sagt vi kunne tage en 3 fyr med hjem hvis hun ville det, men det er hun ikke til,

• #28   11. feb 2011 Ved at min kæreste er biseksuel smiley

Har da intet imod det, men hvis jeg fandt hende sammen med en anden pige ville jeg da os blive lidt gal i skralden, det er utroskab lige meget hvad køn. MEN hvis hun spurgte mig først ville jeg nok sige ja smiley

• #29   11. feb 2011 Der er ikke noget så smukt som sex mellem to kvinder .. Specielt hvis man liiiiige kan snige sig ind imellem smiley

• #30   11. feb 2011 nikolaj tja er ikke godt at vide, nogen springer først ud senere, er jo mange der har fantasien som aldrig får udlevet den og når de så prøver det , går de aldrig tilbage til mænd smiley

bjarne m, er jo fedt det virker for jer. og så længe det er sikkert hun altid vil beholde dig er der jo intet galt i det. må dog indrømme jeg nok ville blive bange for følelserne for den anden pludslig ville være større.

Denis j, lyder som en hård tid, er svært at skulle vejlede andre, er jo intet der er godt for os alle. kunne nok være godt med noget forandring i sexlivet, men spørgsmålet er om det giver det rette resultat, er lidt bange for det kunne give bagslag og gøre det endelige. men er jo svært at sige på forhånd. kan også være det er lige præsis det der reder jer smiley

• #31   11. feb 2011 Natasja M

Smed hende på porten for et par år siden men af helt andre årsager.

• #32   11. feb 2011 kimberly- du tror ik du kunne udvikle følelser for hende som til sidst vil være større end dem for din fyr??

trine, held og lykke smiley

• #33   11. feb 2011 Bjarne ahh oki trist, men altid noget det ik var det

• #34   11. feb 2011 Det lyder til hun laver en Ross

• #35   11. feb 2011 Jeg synes bestemt ikke det er utroskab når du ved det, hun spørger dig i det mindste først... I har været sammen i 12 år og hun har en fantasi og vil prøve en pige det skader næppe jeres forhold smiley Synes bestemt hun skal have lov til at udforske det område det tror jeg bestemt ikke der sker andet ved end hun bliver mere frisk i den anden ende måske får ny energi at bruge på dig !! Go fo it især nu hun spørger og i kan snakke om det og ligge nogle regler for hvordan det skal foregå:D

• Anders .
    Anders . Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 701
    #36   11. feb 2011 Vi er nødt til at se billeder af dig Sandra.. lav en billedprofil smiley

• #37   11. feb 2011 Trine send en pb med din mail så kan jeg sende et billede af min så kunne du se om det var noget smiley

• #38   11. feb 2011 Hmm syntes ikke man kan stille det sådan op. Jeg syntes jo selv det er frækt hvis hun prøve det,

• #39   11. feb 2011 Hehe ja ikke andet for,

• #40   11. feb 2011 lad hende dog, og sørg for du blir involveret når hun begynder at være tryg ved det... hvis hun dropper dig til fordel for en pige, jamen så havde hun gjort det før eller siden alligevel...

• #41   11. feb 2011 tænk på hvad hun kan få ud af det, at det vil gøre hende glad og ikke mindst hvad du selv kan få ud af det, at hvor glad det vil gøre dig ;-)...

• #42   11. feb 2011 Seksuelt ja, hvis min kæreste også gerne vil have fisse engang imellem som jeg ikke kan give hende skal hun da have lov til det, men hvis det er et kæreste-forhold, nej.

• #43   11. feb 2011 Smid lebben ud og find en anden dame... ;o)

• #44   11. feb 2011 Medmindre at du også må bolle udenom og i har et åbent og frit forhold, så er det noget andet ;o)
    Mvh Danny

• #45   11. feb 2011 jeg ville nu personligt os mene det er utroskab at være samme med en af samme køn.

• #46   11. feb 2011 Også hvis hun får lov ??

• #47   11. feb 2011 Hvorfor fixe noget der ik er i stykker??

Altså hvis det ik er fordi i står på grænsen til at skride fra hinanden og det er sidste chance for at sparke lidt gang i det, så fair nok..

Men hvorfor overveje det hvis det ik er sådan det står..
    Og risikere at hun finder ud af en anden kvinde kan gi hende lagt mere end dig. Og kunne da godt være hun kunne overveje at lave nogle dumme ting efter 11år i det samme forhold..

Men hvis du vælger at sige ja så træd varsomt, er som at kaste sig selv ud i et minefelt smiley Håber du forstår hvor jeg vil hen med det smiley

• #48   11. feb 2011 hvis du ik selv har et problme med det, jamen så er der inge problemer! det er en smagssag, om du syntes det er ok eller ej... tror ik vi andre kan fortælle dig om det er rigtig eller forkert, men personligt syntes jeg ik der er noget i vejen med det hvis det gør hende lykkelig og du ik blir ulykkelig!

• #49   11. feb 2011 altså, hvis hun prøver det af og finder ud af at hun hellere vil ha en pige, jamen så har hun ligesom en "lesbisk tendens", og den forsvinder ikke ved ikke at lade hende prøve... tvært imod, mennesker synts som regl at de ting vi ikke må er de mest spændende... Så hvis hun har den tendens, og du ik giver hende lov så forsvinder den ikke af den grund, og før eller siden vil hun følge sine følelser...

• #50   11. feb 2011 :€

• #51   11. feb 2011 kort sagt, hvis hun er tilbøjelig til at prøve kvinder, så vil hun før eller siden gøre det, med eller uden din accept...

• #52   11. feb 2011 pin2erne N - Ja men nu er alle hunkøn ik præsis som dig desværre smiley

• #53   11. feb 2011 det kan da ikke være utroskab hvis de har snakket om det -.-

• #54   11. feb 2011 I would join...

• #55   11. feb 2011 Hehe det er sgu ikke let smiley

• #56   11. feb 2011 Det lyser meget fornuftig smiley

• #57   11. feb 2011 nills har da ikke nødvendigvis noget med jalouxi at gøre, nogen synes bare mere om man har en enkelt frem for flere. sådan er det bare... andre vil helst have 2...andre 10... er man til det ene forstår man nok ikke andre kan være til det andet

• #58   11. feb 2011 hvis min kæreste havde lyst til at prøve en anden pige, så var det helt fint med mig, jeg ville bare have lov til at se personen, samt at kigge på, det ville være helt fint at jeg ikke skulle være med

men man bliver nødt til at være 112000000% sikre på hinanden, og er der bare 1/10000000000000000000 % usikkerhed på hvor man har hinanden, jamen så skal man lade være oglade det være i fantasien

men skule det være at min kæreste have lyst til at prøve en pige, så ville jeg da gerne være med, men jeg ville ikke så meget som røre den anden pige, jeg er KUN min kærestes, samt det ville være det samme den anden vej rundt

gav det mening?

• #59   11. feb 2011 nills- ehhh fordi man måske bare finder det klamt at dele hul/pik med andre?

• #60   12. feb 2011 Jeg ville ikke bryde mig om at min kæreste skulle være sammen med en anden tøs - Men nu lever jeg så også i et lesbisk forhold. smiley

Jeg er selv en af dem der bare liiiiiiige skulle prøve , da jeg altid har følt mig tiltrukket af kvinder , men kun har gjort noget ved det en gang ... Det endte faktisk med jeg forlod min kæreste , som på det tidspunkt var en mand (havde dog "fået lov" til at udforske) til fordel for en anden kvinde -For mit vedkommende føltes det bare SÅ rigtig og jeg er glad for jeg tog springet.... Ønsker ikke at vende tilbage til mænd. Så ja , det er jo med en vis risiko at lade sin kæreste prøve det... Men som en anden skrev , så vil hun jo nok gøre det en dag , med eller uden din accept... Så et eller andet sted at det vel bedre du ved det og er cool med det.

• #61   13. feb 2011 nills tvivler på vi to nogen sinde kommer til at forstå hinanden. men har fundet min mand, så er ik intra i at hverken han elelr jeg nogen sinde skal være sammen med andre.

• DM B
    DM B Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 48
    #62   31. mar 2011 hehe tak for de guddomlige ord smiley

Kommentér på:
Min kæreste (pige) sammen med en pige

Annonce