{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.720 visninger | Oprettet:

14 årig pige kæreste med 25 årig fyr?!! {{forumTopicSubject}}

Hey baboom.

Kan godt bruge et råd, hvis i har mod på at læse min lille roman;)

- Godt.... For at starte et sted skal det siges jeg er 20 år gammel, har en kæreste på 18 år og har været kæreste med hende i snart halvandet år. Hendes far døde feb sidste år af kræft og efterlod 6 børn, kone og en stor gård efter sig. Min kæreste er den ældste af de 6 børn og den yngste er nu 2½ år. Min kæreste har en lillesøster på 14 år, som lige er kommet midt i sit teenage-flip ( drikker sig fuld, gider intet, svare igen osv osv osv ) Men hun har nu fået skaffet sig en kæreste, på 25 år. Kender ham da vi har nogle gamle fælles venner og han er desværre af den støbning uden uddannelse, tager stoffer, stjæler og drikker som et hul i jorden. Problemet er sådanset at min svigermor selvfølgelig prøvet at snakke pigen fra det og kom med en masse små samtaler med hende for at forklare hende hvordan en 25 årig tænker i forhold til en 14 årig- men da pigen åbenbart er smask forelsket i ham på 25 har min kæreste's mor sagt at hvis de skal se hinanden bliver det på deres gård så hun kan holde øje med dem - selvom han sover sammen med hende, hver dag da han ikke har noget sted af bo.
Så det jeg faktisk vil frem til er om nogen har et godt råd til hvad min kæreste's mor skal gøre, for det eneste jeg kan komme på er at lave ham om til et slips.
På forhånd tak.

( undskylder hvis der er stavefejl, eller virker forvirende) .


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  14 årig pige kæreste med 25 årig fyr?!!
  • #1   4. jan 2012 Hendes mor skal ikke snakke med ham om det... det skal du... Har oplevet noget lignende og det virker bedst hvis det er en ven som siger at det der ikke går... og det burde han også vide...

  • lasse N
    lasse N Tilmeldt:
    jun 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 16
    #2   4. jan 2012 anmelde ham for pædofili hos politiet

  • #3   4. jan 2012 Du burde nok forklare ham at han skal holde sig væk fra hende.

  • #4   4. jan 2012 ville da nok også lige forklare ham at han nok burde finde en der er lidt ældre,

  • Mr. Fu !
    Mr. Fu ! Tilmeldt:
    okt 2010

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 152
    #5   4. jan 2012 De er begge lige gode om det, så at lave ham om til et slips er ikke vejen frem.

    Hun skal rettes af, jo hurtigere jo bedre og han skal have et brev hvori der står at han vil blive meldt til politi og socialmyndigheder hvis ikke Han holder tappen for sig selv.

    Hun skal have meget kort snor uden det er urimeligt, men det kræver tid, støttemog tålmodighed fra søskende, familie og de venner hun har der ikke er ude i noget snavs.

    Julius


  • #6   4. jan 2012 Jeg føler ikke rigtig det er noget jeg vil blande mig i, men vil selvfølgelig støtte min kæreste's mor .
    Har dog sagt til ham om han ikke syntes det er forkert.

    - Det skal forresten lige siges at han droppede sin, ellers fornuftige og flotte (25 årige) kæreste , for hende på 14 ..



  • #7   4. jan 2012 Det er rimelig ulovligt. Kontakt politiet!!!

  • #10   4. jan 2012 ikke for at lyde "sej" eller noget, men jeg havde sagt han sku pisse af eller det gik galt for ham, det virkelig ynkeligt det der, og hende tøsebarnet kommer ik ud af det ved en sidder og taler hende fra det, det ville være som at snakke til en dør.. Få ham væk fra hende, det ville være rimelig umuligt omvendt.

  • #12   4. jan 2012 lasse N

    Syntes godt om


  • #13   4. jan 2012 Er helt enig med jer, det er helt forkert!!!
    - Hun er allerede så småt begyndt at forandre sig totalt.. Hun har altid passet sin skole , men når deres mor tager på arbejde i god tro om at de tager bussen i skole bliver søsteren tilbage med sin kæreste for at pjække. . .

    Har lidt på fornemmelsen hun måske på et tidspunkt vokser fra ham , det er ihvertfald ikke særlig mange mennesker der holder sammen når de kun er 14 ..
    - Men jeg kommer sjældent hos min kæreste's familie pga han altid er der, og familien ved godt jeg slet ikke kan lade vær med at tænke på andet , og har måtte takke nej til ferie med familien fordi han også skal med - så har aller mest lyst til at bare .... Ja .

    Det er virkelig et lorte dilemma , og det ender galt på den ene eller anden måde - så må vel bare sidde og vente.


  • #14   4. jan 2012 Det er ganske simpelt..

    Ingredienser:
    En Spade

    Fremgangsmåde:
    Kør langt ud i en mørk skov og bed ham grave et dybt ca 2 meter langt hul. Forklar ham hans to geografiske placeringsmuligheder der fra, enten er der A. Grønland eller B. Bunden af det hul med 3 meter jord oven på.

    Du behøver ikke true eller noget, en pæn tone er meget vigtig ved denne opskrift.

    Brug det hvis du vil?


  • #15   4. jan 2012 hvis han er 25 og ikke har et sted og bo. så ska han da 100 procent afsted. sådan en taber....

  • #16   4. jan 2012 Spørg ham om han ikke er lidt til grin i sin egen omgangskreds når han ligger med en 14 årig. Spørg hvad han har tænkt sig? Hun kan ikke engang tagermed i byen eller med ud at rejse før om 4 år, medmindre hun har hendes mors tilladelse.


    Hvis det var mig, ville jeg latterliggøre ham fuldstændig.


  • #17   4. jan 2012 25 vs 14. tja jeg ville blive sur vis det var min søster, de er to forskellige steder i deres liv,

  • #19   4. jan 2012 Kan din sviger mor ikke bare sige hun ikke vil ha gutten boende i hendes hus?

  • #20   4. jan 2012 Altså hvorfor ikke give dem det tid den tar ? hvis han nu stadig er en teenager oppe i hovedet, og hun måske føler hun bare vil være ældre og værne om sig selv, så fortæl vennen at hvis der sker hende noget, så sker der jo nok noget, men hvis han bare behandler hende ordenligt kan jeg ikke se problemet.

    andet end hun kun er 14, men et år fra eller til gør ikke noget... men var det min søster, ville jeg som skrevet, fortælle ham konsekvenserne af at gøre hende fortræd og så ellers selv lade hende styre det..

    tror det er den BEDSTE løsning, for kender satme mange herfra egnen som er fra 14-17 som har været sammen med 22-24 årige mænd/drenge


  • Knogle
    Knogle Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 27 Svar: 466
    #21   4. jan 2012 Den er oplagt til en politianmeldelse, i kan også sige til politiet at han har truet hende til at lyve, hun er ikke myndig og hendes udtalelser er ugyldige i retten.

    Og så kan i tage ved ham og give ham et seriøst lag tæsk, det pædofile møgdyr.


  • Knogle
    Knogle Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 27 Svar: 466
    #22   4. jan 2012 Ærgerligt du bor så langt væk, ellers ville jeg med glæde "ordne" ham for dig.

  • #23   4. jan 2012 Yeah, me 2..

  • #24   4. jan 2012 Torben du så hård... lol



  • #25   4. jan 2012 Siger manden der skriver "lol" som en anden teenager der sidder med hovedet begravet i World of Warcraft universet 24/7 ;b
    Kan godt se hvad Torben mener, hvis han kom i spjældet var han typen, der måtte sidde i frivillig iso konstant, for at komme hel ud igen.. Såeh, can't se the problem m8?


  • #26   4. jan 2012 hvad skulle sådan et slips koste?

  • Knogle
    Knogle Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 27 Svar: 466
  • #28   4. jan 2012 Smølfine ! Haha ja jeg er lige typen som du beskriver..... Flot helle.

    Pas på med at slynge pædofile anklager ud til højre og venstre. Jeg forsvare på ingen måde den 25 årige tosse, som du også kan læse højere oppe hvis du ellers kan klappe stavelserne for at forstår tekstens indhold.

    Den kunne jo tænkes at det 25 årige fjols var så langt bagud oppe i bøtten som en 14 årig.


  • #29   4. jan 2012 Man skal ik begynde a benægte hende det smiley For så gør hun det 100% hehe.
    Har selv været en SLEM teenager som gjorde præcis modsat af hvad mine forældre sagde. Og hvis man siger du skal ik gå i seng med ham, jamen så gør hun det. De har sikkert os allerede været der.
    Jeg tror personligt det vigtigt at snakke med hende samt "støtte" hende, og fortæl at hvis der er NOGET som helst hun vil snakke om eller sådan noget så skal hun bare komme til jer, tror en god dialog er RIGTIG vigtigt i sådan noget her.

    Men ja ved sgu ik rigtig hvad man ellers kan gøre :S Lås hende inde i et skab til hun er 30? det sgu nok heller ik lovligt ;P Men overvejer at gøre det med min datter når hun når den alder haha så ved man sgu da hvor man har hende ;=) Ellers må man få en stor farlig mand til at stå åbenlyst og pudse geværet når kæresterne er på besøg haha


  • #30   4. jan 2012 og så håber jeg forresten at moren får ham der til at hjælpe til derhjemme. Støvsugning, opvask, oprydning, tøjvask osv osv smiley og hvis ik han overholder det jamen så det bare ud - noget for noget smiley

  • #31   4. jan 2012 tja, idag er det meget normalt at unge piger finder fyre der er meget ældre..

    da min ene kusine var 14 fandt hun en der var 10år ældre end hende, den dag idag er de gift og har barn.. de er hhv. 21 og 31 idag..


  • #32   4. jan 2012 men ja med den måde din svigerindes kæreste er på (stoffer, druk osv) så ville jeg (hvis det var min datter) forbyde min datter at se ham og ja, virkelig holde fast i det.. om det så kræver 24 timers overvågning af tøsen, så ville jeg gøre det.. for han udnytter da både hende og familien 100%..

  • Bo p
    Bo p Tilmeldt:
    mar 2010

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 125
    #33   4. jan 2012 mine forældre fandt inanden, da de var 14 og 23. og de har nu været sammen i snart 40 år. og jeg kender at andet par, der var 14 og 24 da de fandt sammen. og de har nu været sammen i 8 år. så det er ikke altid at det behøver at ende i noget skidt.men kan da saktens forstå at moren er bekømret. og vil give jer ret i, at hvis han ikke behandler hende ordenligt. så skulle han have nogle tæsk, eller puttes i et hul.

  • Mia S
    Mia S Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 119
    #35   4. jan 2012 først vil jeg ikke blande mig i problemet for det er meget meget kringlet.

    men havde mere et spørgsmål til folket om deres mening hvis de nu havde været 49 og 60 år???



  • #36   4. jan 2012 Mia S
    Så er det jo klart noget andet smiley Så må man jo regne med at kvinden er voksen nok til at tænke sig om hvad der er det rette for hende smiley
    Her snakker vi om en pige som er under den buksemyndige alder og er et sted i hendes liv hvor hun skal guides smiley Hun mener jo nok selv at hun ved hvad der er bedst for hende selv og at hun har styr på det hele, men en eller anden dag vågner hun op og indser det hendes mor/familie har gået og sagt er rigtigt smiley Og så lyder fyren her måske heller ik liiiiiige som en rigtig kæreste for en 14årig smiley En pige i den alder er nem a manipulere smiley


  • #37   4. jan 2012 jeg havde aldrig ladet et narkovrag komme ind i huset, og hvis jeg havde en lille søster, og han så meget som rørte hende var jeg gået helt amok.. Også selvom det var kærestens lillesøster.
    Sådan en type skal bare ud af vagten med hovedet først. Hvis ingen gør noget, så vis din kæreste du faktisk bekymrer dig og smid ham ud.


  • Mia S
    Mia S Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 119
    #38   4. jan 2012 er godt klar over der er stor forskel på om man er 14 eller 49 men alle råber så højt om alderen.
    men ved da også godt at hun nok ikke helt selv er gammel nok til og ta sine beslutninger selv endnu og selvfølgelig er skolen vigtigst det er det der gælder i sidste ende.


  • #39   4. jan 2012 præcis som stephanie siger, det jo slet ik det samme.

  • #40   4. jan 2012 du modsiger dig selv i samme besked mia...

  • #41   4. jan 2012 Det da klart det bliver råbt højt, det er en voksen mand der er sammen med et barn

  • Mia S
    Mia S Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 119
    #42   4. jan 2012 det gør jeg da ikke??? at alle brokker sig over alderen har jo ikke noget med problemet og gøre??

    hvad hvis op havde lavet indlægget og skrevet at kæresten på 25 var verdens sødeste kæreste og et godt menneske men ikke kunne finde ud af om det var klamt pga alderen hvad så???


  • #43   4. jan 2012 Så ville det stadigvæk være klamt, men måske lidt nemmere a håndtere smiley

  • Mia S
    Mia S Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 119
    #44   4. jan 2012 måske, måske ikke.

    hun kan være 14 men moden som en på 17-18(højt sat måske)

    hun ku ha været 17 men være umoden som en på 14

    personligt tror jeg mere det er hendes personlighed der er problemet fremfor alderen BASTA min mening smiley


  • #45   4. jan 2012 Ja det kan da sagtens være smiley Men gør det stadigvæk ik ok at en 25 årig mand er sammen med hende smiley Min mening BASTA ;P

  • Bo p
    Bo p Tilmeldt:
    mar 2010

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 125
    #46   4. jan 2012 jeg vil nu holde med mia. det kommer an på hendes modenhed. og hvordan han behandler hende. det er jo set flere gange, at nogen finder sammen med deres alder. og faktisk bliver sammen i mange år.

  • #47   4. jan 2012 Legenden !
    Haha.. Du skriver jo fuldstændig som sådan en og ud fra dine billeder på din profil, kunne du sagtens være typen smiley

    Det lyder jo nærmest som om du bifalder det, det kan være du selv ligger i med hende eller måske hendes lidt yngre veninde?
    Det er typer som dig der køber sig en Audi A3 og gejler, fordi den giver fisse nede ved det lokale skolehjem smiley
    Men man kan jo kun gætte, men du lyder for at være helt ærlig ikke skide kvik kammerat.

    Du kan sige hvad du vil, jeg kender din type, de er sgu ikke til at gå fejl af.. Wow geek smiley

    Desuden, kan jeg jo læse ud fra din profiltekst, at du godt kan tage lidt Gaz i sådan et forum som dette og ja du er meget velkommen til at synes jeg er en spasser, bare synd for dem at sætte dem i bås med mig smiley


  • #48   4. jan 2012 Smølfine ! Du kunne ikke være mere gal på den.
    Lidt info: Kæresten er 29 og fødte min søn for 3 uger siden. Inden da, købte jeg en peugeot 406 stationcar, endda med aut. gear.

    Så menneskekender bliver du satme aldrig trunte. smiley


  • #51   4. jan 2012 HVORDAN LAVER MAN FOLK OM TIL ET SLIPS?

  • #52   4. jan 2012 Og så tænkte jeg på om jer 2 - 3 stykker der har en lille bitchfight, ikke kunne gå ud og finde en partner af modsat køn, på 14 år. Da det ca. ville matche jeres niveau lige pt. siden i bliver ved, og ved, og ved...

  • #53   4. jan 2012 Orker ikke at læse alle svar, men du bliver ved at nævne din svigermor, svigermor og svigermor. Du skriver at de er 6 søskende. Hvordan er deres indbyrdes forhold? Måske hun har et godt forhold til en af de ældre søskende (evt. din kæreste?), og derfor hellere lytter til dem? Den søskende kunne jo lave en hyggelig dag og ikke åbenlyst sige, at hun ikke burde se ham, men spørge ind og snakke naturligt om det hele. Måske der ligger andet bag, som en længere oppe skriver - Måske er det for at bygge en selvtillid op, for der er måske noget præstige i at have en så gammel kæreste i hendes omgangskreds, hvilket udadtil styrker hendes selvværd - Måske der skulle tages fat fra en anden side end blot at hun er 14 og han er 25 (Ved godt det er forkert fra hans side, men stadig!).

  • #54   4. jan 2012 Satan's også, kunne ellers have været sjovt hvis jeg havde skudt lige i skabet ;D

  • #55   4. jan 2012 Takeaway..
    Man tar dem rundt om sin hals, og går med dem til møder og sådan noget!


  • #56   4. jan 2012 Joker™
    - Okay, tak for info.

    ... Er der nogen der kan svare på mit spørgsmål??


  • #57   4. jan 2012 TakeAway *
    Det virker meget som at du gerne vil være med i hulen, men sorry det er et lukket bal,
    Find dine egne diskussioner istedet dor at stjæle billedet i vores ellers så fine debat om menneskekending.

    Children not allowed, sorry!


  • Natasja L
    Natasja L Tilmeldt:
    jun 2009

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 20
    #59   24. jan 2012 Havde selv en kæreste på 22år da jeg var 14, min mor holdte sig forholdsvis neutral men sagde pænt at hun synes det var en dårlig ide at være sammen med ham... tingene gik sin gang og jeg blev træt af ham da der var gået knap 3måneder....

  • Knogle
    Knogle Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 27 Svar: 466
    #60   24. jan 2012 Natasja L
    Det lyder som om at du er stolt af at have spredt ben for en pædofil.
    Dine forældre har da også fejlet.


  • #61   24. jan 2012 Torben BAVL...

    Min storebrors svigerforældre . Der var 17 års forskel på dem . De levede lykeligt indtil alderen tog dem af dage . Så kom lige videre


  • #62   24. jan 2012 Alfa-Han .
    - 17 år går jo også nok hvis det er 47 og 30 de er.

    Jeg går ikke udfra at de fandt sammen da den ene var 14 og den anden var 31? ... Godt så!


  • #63   24. jan 2012 Det ved jeg ikke nej , men det kan jeg finde ud af .. Jeg mener at de var rimelige unge..

  • Knogle
    Knogle Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 27 Svar: 466
    #64   24. jan 2012 Alfa-Han .
    17 år betyder intet, hvis de begge er over 18 år.
    Her taler vi om et barn og en "voksen" mand.

    Ifølge dig ville det være i orden hvis en mand på 27 var sammen med en på 10.


  • #65   24. jan 2012 Torben du er jo ikke rask

  • Knogle
    Knogle Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 27 Svar: 466
    #66   24. jan 2012 Det er dig der siger at 17 år ikke betyder noget.

  • #67   24. jan 2012 hvor har jeg skrevet at det intet betyder..

  • Knogle
    Knogle Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 27 Svar: 466
    #68   25. jan 2012 Skrevet: 24-01-2012 12:57:28

    Torben BAVL...

    Min storebrors svigerforældre . Der var 17 års forskel på dem . De levede lykeligt indtil alderen tog dem af dage . Så kom lige videre


  • #69   25. jan 2012 hæhæ

  • Natasja L
    Natasja L Tilmeldt:
    jun 2009

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 20
    #70   25. jan 2012 Torben: Sagde vist ikke noget om at have spredt ben, så fuck af!

  • #71   27. maj 2012 jeg havde meldt ham til policen og taget min 14 årige under armen og taget et sted langt væk fra alting til nøkkerne var væk og hjernen slået til igen.

Kommentér på:
14 årig pige kæreste med 25 årig fyr?!!

Annonce