{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.417 visninger | Oprettet:

hvordan kommer jeg videre {{forumTopicSubject}}

Har haft en kæreste i 2 år ca.. vi slog op for en uge siden, eller hun gjorde, da hun sagde hun havde mistet følelserne for mig, har virkelig prøvet alt men jeg tænker konstant på hende, alle små forskellige ting i lejligheden minder mig om hende :s
føler mig så tom indeni og helt knust da jeg ikke så det komme, og desværre elsker jeg hende stadig.... hvordan kommer jeg videre, hvordan afskærer man sine følelser for hende når jeg stadig elsker hende ??? :s


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan kommer jeg videre
  • #1   7. okt 2010 Finder en ny smiley Det er altså desværre det eneste der virker

  • #2   7. okt 2010 brænd din lejlighed ned

  • #3   7. okt 2010 problemet er jo at jeg ikke har lyst til en ny lige nu, har bare lyst til at blive afklaret med det hele :s

  • #4   7. okt 2010 Kender det alt for godt smiley Det noget pis

  • #5   7. okt 2010 ja det er så ufatteligt hårdt

  • #6   7. okt 2010 Hvis det er en afklaring du mangler, kan du så ikke tage kontakt til hende for personligt at få hele hele på plads.
    Ikke en gen forsoning, men en snak så du kan få dine følelser på plads

    Har jeg gjort før, for rendte rundt som dig også, og det er forfærdeligt.


  • #7   7. okt 2010 Det samme skete for mig i 2008, hyg dig med gutterne, ta nogle ture på mc'en om sommeren, slap af og nyd livet og nyd at du er din egen herre, mød en masse tøzer og med tiden glemmer man, og pludselig sår tøzen der bare..

    Jeg kom først i et rigtigt fast forhold her for et par måneder siden, og nu det hele omvendt, nu skal jeg vænne mig til at tage hensyn til en anden person igen. (meget svært) smiley


  • #8   7. okt 2010 Tid læger alle sår smiley

    I har været sammen i 2 år - går ud fra i havde et seriøst forhold , og så at det slutter på den måde det gjorde , gør det jo ikke nemmere .. smiley

    Hyg dig sammen med venner/veninder .. Og så med tiden skal det nok komme til at gå bedre smiley


  • #9   7. okt 2010 B O P P E L O P . - har skrevet til at jeg godt vil mødes for at få det afklaret, og jeg respektere at hun ikke elsker mig mere, men det er ikke nemt når hun ikke svarer desværre

  • #10   7. okt 2010 til hende*

  • #11   7. okt 2010 Champ.. bare glem hende og kom videre, og ikke for at gnide salt i såret så kunne det jo osse være der var fordi hun er forelsket i en anden.. Og som man siger.. Der er ikke bare en spand fuld, men et helt land fuld af søde piger.. Så kom bare igang

  • #12   7. okt 2010 Ja jeg hader det der, det er kraftedme kun en fucking so der ikke svare en mere ! HADER DET. De skal tage sig sammen og så svare når man skriver til dem alt andet gør det bare tusinde gange værre man

  • #13   7. okt 2010 -Schmidte- HØRT!! Men de kan jo ikke svare med en pik i munden de møgludere.. hehe

  • #14   7. okt 2010 ja det skylder da efter 2 år... champ ved det. skal bare lige ha de her følelser for hende smidt væk først

  • #15   7. okt 2010 meistro ™
    du skal bare udvikle et had til hende istedet... smiley


  • #16   7. okt 2010 Martin haha smiley

  • #17   7. okt 2010 Michael ja man skal sku, men så er det bare lidt noget pis hvis hun kommer tilbage til en, og så man bare hader hende haha (Been there done that)

  • #18   7. okt 2010 Kampdruk, og kampknep med tilfældige kvinder ! smiley

  • #19   7. okt 2010 Schmidte jaaah men så er der bare knald på i forholdet jo... så bliver de bare mishandlet smiley ! hehe

  • #20   7. okt 2010 Jeg kender det godt. Der er efterhånden gået halvandet år, og jeg er så småt kommet videre. Det der har hjulpet mig er at begynde at gå op i noget, få dig selv på andre tanker. Samtidig med du gør noget ud af dig selv, så du føler du udvikler dig til noget bedre.
    Det tager utrolig lang tid, men det bliver bedre med tiden selvom man ingen ende kan se på det.


  • #21   7. okt 2010 Jeg synes sgu egentlig bare, du skal ignorere hende totalt. Lad være med at tage opkald hvis hun ringer, og svar ikke på hendes beskeder. Eller endnu bedre, få et nyt nummer, gør rigtig meget ud af dig selv og den måde du ser ud på og mød nogle nye mennesker på en eller anden måde.

    Find en sportsgren du gerne vil prøve, eller spil noget hardball eller noget, der får man i hvert fald tankerne over på noget andet.

    Det værste du kan gøre, selvom det er fedt at svælge i selvmedlidenhed, er at sidde og sumpe derhjemme og tude over de ting der minder dig om hende. Hvis det er så slemt, så smid dem ud, eller brænd dem for at lukke aggressioner ud.

    Kom ud og snak med folk, og lad være med at snak om hvor trist du er, og lad være med at rende rundt med konstant tudefjæs på, for det skræmmer kun venner og nye mennesker væk. Du kan græde når du er alene.

    Og lad være med at drikke dig i hegnet, for du kommer bare til at skrive noget åndssvagt til hende, eller sige noget åndssvagt om hende, som hun kommer til at høre. Det kan godt være hun har såret dig, men der er ingen grund til at svine hende til unødigt, hvis du vil have en chance for at føre en normal samtale med hende i fremtiden.

    Så få noget ro på, læg noget afstand til det hele og gør ting du ikke kunne gøre før, som at tage en spiller på sofaen midt på dagen, eller skide med åben dør og højt metalmusik, hvad ved jeg smiley

    Det er i hvert fald mit bedste råd til dig kammerat, kærlighed stinker for vildt når den ikke er lykkelig.

    Held og lykke med det hele, husk, tiden læger alle sår. Det er banalt, men sandt.


  • #22   7. okt 2010 ja tiden heler alle sår.... mend et blir sgu en hård tid

  • #23   7. okt 2010 det*

  • #24   7. okt 2010 herp - takker.. det lyder som en plan .. man skal bare lige kunne se lyset for enden

  • #25   7. okt 2010 Helt sikkert, det er også fuldt forståeligt, bare du husker at du ikke ser lyset, ved at sidde og være trist på din sofa.

    Du bliver nødt til at tvinge dig selv til at tænke på noget andet, og det er svært når man er alene i den lejlighed man har delt med en anden.

    Jeg ved 100% hvordan du har det, jeg stod selv i samme situation for et par år siden, bare ikke med et pludseligt brud. Men det var meget underligt at være alene det sted, hvor min daværende kæreste og vores datter havde boet sammen alle tre.

    Men jeg kom videre ved at gøre det jeg skrev foroven, og sige ja til arrangementer man normalvis ville sige nej til, for man ved aldrig hvad der sker, og pludselig vil du opdage, at du tænker mindre og mindre på ex'en, og mere og mere på at få det godt med dig selv. Og så er du på rette vej, og kan leve livet igen som det skal leves smiley



  • #26   7. okt 2010 tæv hende og skud dig selv.

  • #27   7. okt 2010 Michael haha ja så meget enig.
    Skide med åben dør? Det kunne man da også før haha!


  • #28   7. okt 2010 herp.. du har 100% ret smiley

  • #29   7. okt 2010 Schmidte, haha jamen fair nok så, men der har jeg dog den idé, at der gerne må være overladt bare lidt til mystikken om folk, haha smiley

    meistro, håber du kan bruge det i hvert fald smiley


  • #30   7. okt 2010 det kan jeg helt sikkert

  • #31   7. okt 2010 Godt at høre smiley

    Ellers kan du gøre som rasmus c, det kræver ikke så meget hjerne at gøre sådan noget.


  • #32   7. okt 2010 Ej der var også bare en joke hehe smiley

    Det fordi jeg ikke har vindue på mit badeværelse men en lille slags dør der går udenfor smiley


  • #33   7. okt 2010 Brug dine venner og familie til at støtte dig, venner og familien er der i medgang og modgang, så de vil forstå at du har nedtur på..


  • #35   7. okt 2010 Du skal da bare tude det væk & købe en luder, og prøv noget kinky sex. så hun gone på no time.

  • Julemand .
    Julemand . Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 135
    #36   7. okt 2010 Den nemmeste måde at kommer over det på er ved bare at cutte alt kontakt fuldstændig, og så brug en masse tid sammen med venner, og bare prøve at få tankerne væk.

    Det er bare at "slette" hende fra dit liv så meget som muligt. Så bliver det nemmere med tiden.

    Lyder måske lidt hårdt at skulle stoppe alt kontakt med hende, men tro mig det virker! Så kan man altid få det op og køre igen senere når man er kommet videre hvis det endelig er.


  • #37   7. okt 2010 Giv det tid.... Men tiden vil det gå bedre.... smiley Giv dig selv tid til at være ked af det... På sigt er det det bedste...

  • #38   7. okt 2010 Lyt til Katja hun har store patter c¨,)

  • #39   7. okt 2010 Jeg var sammen med min kærste i 1 år. Han valgte at droppe forholdet imens han var pisse fuld og oven i købet over facebook i fredags.
    Jeg tog ud til min bedste ven (min x kærste som jeg ikke havde snakket med i 1 år)
    Vi tog ud og havde det skide sjovt og ja nu er jeg sådan set lige glad nu er det ham der gerne vil være sammen igen.

    Så ja ud og ha det sjovt, kan godt være det er svært men man kan godt. Det var en af mine veninder der ringede til min bedste ven og sagde han nok skulle hente mig, for jeg havde jo heller ikke lyst.


  • #40   7. okt 2010 tak for rådene folk smiley ...... de skal klart overejes....

  • #41   7. okt 2010 Vil som Michael - Don K siger osse opbygge noget had.. .. det virker på en eller anden måde... og ligepludselig er man over hadet, og så er det bare en person... som man siger hej til og hvordan går det..

    Og så skru op for drenge turene.. do what ever you wanna do! .


  • #42   7. okt 2010 Taler af erfaring, flyt og stop alt snak med hende..

Kommentér på:
hvordan kommer jeg videre

Annonce