{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.155 visninger | Oprettet:

hvordan kommer jeg af med lyskenskade? {{forumTopicSubject}}

ja som overskriften siger, hvad skal jeg gøre? fik en lyskenskade for 1,5 år siden. og efter vi startede til fodbold igen er det kommet tilbage, købte så lyskenshorts i fredags. var så til fodbold imorgen, men måtte gå ud efter opvarmningen pga af smerter i lysken.

vores første kamp er d.3 april og SKAL bare være klar, nogle specielle øvelser jeg skal lave hver dag eller noget? sidste år var jeg væk fra fodbold banen i 2 mdr og dette vil jeg undgå denne gang... jeg er 16år..

håber i kan hjælpe, tag det seriøst tak!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan kommer jeg af med lyskenskade?
  • Bo I
    Bo I Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 5 Emner: 19 Svar: 300
    #1   9. mar 2011 spørg dog din læge?? eller en fysoterupeut(staves?)

  • #2   9. mar 2011 jamen mere om der er nogle øvelser? synes ikke mine træner viste noget der kunne bruges. ham jeg havde som træner sidste år havde virkelig styr på det. kan bare kun huske en øvelse der virker

  • #3   9. mar 2011 men spiller den 3 april ligemeget hvad, så blir det bare 20min inde også udskifter. ellers kan jeg godt sige farvel til min angebsplads

  • michael h
    michael h Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Svar: 5
    #4   9. mar 2011 jeg har spillet på højeste plan som ynglinge spiller, men spillede en kamp hvor jeg ikke var klar.. og jeg kan end ikke idag spille fodbold... så hvis du vil spille fodbold på længere sigt, skal du holde pause lige så længe det tager til du ingen smerter har.. så nemt er det...

  • #5   9. mar 2011 men hvornår ved jeg at det ikkke gør ondt mere? som vi træner siger, det belaster ikke lysken med løb er kun skud og tacklinger.. var også først da vi begyndte med bold jeg kunne mærke den var gal igen. troede nemlig lyskenshortsne ville hjæpe, men nej. løb ellers for mig selv da jeg kom, istedet for at rører en bold.... hvis jeg ikke kunne spille fodbold mere, ved jeg ikke hvad jeg skulle gøre:(

  • michael h
    michael h Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Svar: 5
    #6   9. mar 2011 stræk armene ud foran dig så de er lige ud i luften, og så spark højre ben op efter venstre hånd og omvendt, gør det ikke ondt kan du ta en bold og førsøge spark der mest minder om et stille hjørnespark, og hvis smerten er der, der så skal du holde pause..

Kommentér på:
hvordan kommer jeg af med lyskenskade?

Annonce