{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.648 visninger | Oprettet:

Hvordan fortæller man sin kæreste? {{forumTopicSubject}}

Hvordan siger man til en computernørd at computeren tager alt for meget opmærksomhed?

Jeg har forsøgt flere gange at fortælle ham, jeg ønsker han tilbringer mere tid sammen med mig. Jeg har lavet lækker mad til han kommer hjem, dækket op med levende lys, slukket lys og roser, været i klædt kort fræk kjole, lejet film i blockbuster, købt ind til hygge aften m.m. men alligevel ender han altid bag computeren efter vi har spist, og det gør mig af og til meget sur. Over at han hver dag forsvinder smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan fortæller man sin kæreste?
  • #2   9. feb 2010 hej freja

    var han også så dan da du mødte ham
    og er det spil han er optaget af


  • #3   9. feb 2010 sådan var min x også og det viste sig at han gjorde det pga han ikk kunne finde på hvordan han skulle fortæle mig at han ikk gad forholdet mere...

    men som jeg plejer og sige mænd er nogle svin som man ikk kan undværre


  • #4   9. feb 2010 Nej, jeg havde hans fulde opmærksomhed de første 2 år

  • kenneth k
    kenneth k Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 13
    #5   9. feb 2010 har du et stort kølle eller en hammer så skal du bare gå amok på det compjuter lort. så kan vel forstå en fin hentydning sådan en klovn

  • #6   9. feb 2010 altså der er vel forskel på om han lige kigger facebook ½ time eller om han sidder der mange timer hver aften..

    jeg stresser selv bedst af ved lige at glo face, baboom og bilgalleri 20min-½ time.. men derefter er jeg også fri igen..


    sig det da til ham at den ikke skal tage jeres forhold.. alt det der med at lave hentydninger det koster mange af dine kræfter og vi fatter det jo ikke smiley


  • #7   9. feb 2010 jeg har før været sammen med en computernørd . jeg gik fra ham. det kunne jeg bare ikke holde til .

  • #8   9. feb 2010 det er enkelt, når han skal til at spille computer, så BOL HAM!!! smiley

  • #9   9. feb 2010 Hvis jeg var dig, ville jeg prøve og lade være med, at være der alt for meget for ham i en længere periode. Altså gøre det op til ham, at skabe kontakt som Christoffer's prinsesse også siger.

    Hvis der intet sker i den periode, så må det vel betyde at han ikke gider et forhold. Forstår ikke man vælger at have et forhold med en anden person, og så alligevel ikke gider vise det. Mig ufatteligt.


  • #10   9. feb 2010 Han sidder og spiller en del timer hver aften. Mit problem er han arbejder med computer, sidder bag en computer hver dag i min. 8 timer på arbejdet, og er ved jeg han spiller, fordi han næsten kan hvad han vil der hvor han arbejder. Og når han så kommer hjem, så fortsætter han.

  • #11   9. feb 2010 Citat : "dækket op med levende lys, slukket lys og roser"

    1) Lad vær og sæt lys på border der HAR været tændt.. ser ikke godt ud..!
    2) lad VÆR og sæt ild i roserne..
    3) Lej ALDRIG film i blockbuster.. du skal hente dem på nettet, det vil han syntes er frækt smiley

    Hahahah spøg til side.. (Den var nu ellers meget sjov syntes jeg :D)

    Jeg syntes sku bare du skal tage fat i spasseren og bede ham slette sin WOW account og få et liv.. En fyr som ham synes ikke han tilbringer særlig meget tid foran computeren.. og derfor skal det hamres ind i hovedet på ham at det gør dig ked af det.. hvis du er god til skuespil, så sæt dig ned og tud.. så kommer han (forhøbentlig) ind og trøster dig og spørger hvad der er galt, og så fortæller du ham bare at du ikke bryder dig om det, og stopper det ikke, så er det bare slut.. ikke at han skal droppe det 100%, men han kan sku spille sit måge-spil når du ikke er der, eller i ikke skal hygge..


  • kenneth k
    kenneth k Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 13
    #12   9. feb 2010 hvis min kærste/kone lavede sådan en hygge aften vil jeg sku blive over lyggelig

  • #13   9. feb 2010 Slukket lys = almindelig belysning i lejligheden. Det vil sige mørklagt og dermed tændt starin lys på bordet

  • Berit K
    Berit K Tilmeldt:
    nov 2009

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 17
    #14   9. feb 2010 Jeg var selv sammen med sådan en gut.. i starten var der masser af opmærksomhed.. så kunne han spille, når jeg ikke var der..

    Det gik dog lynhurtigt over, så jeg konfronterede ham med problemet... at jeg ikke kunne have et forhold til en, som var mere forgabt i sin pc... jeg fyrede ham efter 3 mdr.


  • #15   9. feb 2010 Kender det fra mig selv
    at det er en del af mig at lave computere og kan ikke undvære det
    og det er en svær balancegang at få det til at gå op med familielivet


  • #16   9. feb 2010 find dog en anden at bruge din tid på...

  • #17   9. feb 2010 har det selv sån at jeg godt kan lide at spille computer... mig og min kæreste har så lavet nogle tider hvor jeg kan spille uden det gør noget... ellers bliver man helt slugt af det og får ikke lavet andet...

  • #18   9. feb 2010 Well, kommer jo an på hvor længe osv

    Jeg sidder ofte ved pc'en om aftenen, men jeg sagde allerede inden jeg mødte min kæreste, at sådan var det, for jeg arbejder ekstremt meget. Og jeg kan lide det... Så jeg sidder og arbejder herinde på mit hjemmekontor om aftenen, men jeg kan dog sagtens finde tid til at hygge også.

    Men ellers kommer hun tit ind og sidder med hendes pc inde på kontoret også, men hvis det bare er fordi han spiller WoW eller hvad det ellers hedder, så kan jeg sgu sagtens forstå at det gør dig frustreret.


  • #19   9. feb 2010 Jeg vil til fyrens forsvar sige at jeg ikke fatter hvorfor man skal sidde og stene hinanden HVER aften, jeg må indrømme jeg selv snupper mig en friaften med en omgang PS3 engang imellem, der er jo ingen grund til at sidde hver aften og hænge op ad hinanden, for det bliver sku for meget... Men derfra og så til at han overhovedet ikke gider dig, det forstår jeg ikke.. Jeg går også med på ideen om at lade ham 100% være, det vil han forstå, og gør han ikke det så find dig en pretty boy smiley

  • #20   9. feb 2010 Mr U: En prettyboy gør det vel ikke bedre? Han har jo bare skiftet PC'en i dette tilfælde ud med et spejl og en spand bruncreme smiley

  • Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.523
    #21   9. feb 2010 Tænk på Sidney Lee... Han er både prettyboy og "proffesionel" gamer - så det kunne også blive en nitte smiley

  • #22   9. feb 2010 I aftaler en dag eller tre i ugen hvor der INGEN computer er. Og bryder han reglen - jamen så slukker du hele relæet og så tænder du ikke før han opføre sig pænt smiley

  • #24   9. feb 2010 den nemmeste løsning ville jeg sige er at begynde at spille med ham smiley

  • #26   9. feb 2010 min kæreste er også nørdet , og går på en uddannelse hvor han arbejder med computer .. det har også til at starte med irreteret mig rigtig meget at han hele tiden spillede, men jeg satte mig ned og snakkede det igennem med ham og virkelig fortalte hvor meget jeg følte mig tilsidesat når han bare sad og spillede og jeg så selv måtte finde på noget at lave . han tænkte slet ikke over hvor meget det sårede mig når han bare satte mig til side , og det hjalp virkelig at få snakket med ham om det ..

  • #27   9. feb 2010 pak hans computer væk

  • #28   9. feb 2010 sådan christine.. du har forstået det.. sig det til ham i stedet for at hentyde smiley

  • #29   9. feb 2010 Vil du ha den hurtige løsning??

  • #30   9. feb 2010 det meget sjovt, mange af dem der kommentere her, at hun skal droppe ham, er nogle af dem, man ser skrive i halvdelen af de indlæg på baboom.

    det os lidt ironisk, lavede din kæreste nu mad til dig hele tiden, eller handlede ind hele tiden, så ville der jo ikke være noget problem smiley


  • #32   9. feb 2010 Bag på strømforsyningen sidder der en lille ræd knap der kan rykkes mellem 230volt og 110 volt..... så det er bare og smide den over på 110V
    så knalder den sikringen i strømforsyningen, (ny sikring koster 3kr)
    så er der ikke mulighed for og sidder der hele dagen *G*
    Helt sikkert det virker.....

    så ka man jo når han har vænnet sig lidt til han os har en dame og bruge tid med lige købe ham en ny sikring!....


  • #33   9. feb 2010 Thor - du lyder som typen der er nem at få under tøflen. !

    det forhelved ikk hans mor.


  • #34   9. feb 2010 Jeg en gift og vi er begge computer nørder selvom der er 24 år imellem os men jeg er den værste til at hænge foran skærmen... Vi går begge arbejdsløse så det hjælper jo heller ikke på situationen fordi der ikke er en skid andet at lave når man går hjemme hverdag!

    Engang imellem bliver det også for meget for min bedre halvdel at jeg sidder så meget foran min com at han kan blive så muggen at han ikke taler til mig i dage.. Ved godt at jeg skulle sætte mit computer forbrug ned men tror også at fordi vi begge har så forskellige interesser så bliver det også næsten umuligt for os at lave noget sammen...

    Sådan var det s'følig ikke i starten.. Der var det rødvin og sidde tæt på sofaen med stearinlys tændt og noget blød behageligt jazz og bare nyde at være sammen men det er som om den magi er væk? Har prøvet at gøre det igen men det ender bare med at jeg engang imellem begynder at kede mig og så trækker skærmen igen... Jeg er blevet afhængig af det lorte Internet... Hvis jeg ikke sidder foran Mac'n p kontoret så er det Netbooken i soveværelset og ellers er det iPhonen der køre...

    Mht din kæreste så er han måske blevet afhængig af Internettet som jeg og skal måske have seriøs hjælp til at komme væk fra det... Jeg har overvejet at søge hjælp for det er sygt så meget tid jeg sidder på nettet for tiden! 14-17 timer i døgnet... I know! No life.... Må så lige huske at nævne at en del af tiden går også med at lede efter job...


  • #35   9. feb 2010 hvis min kæreste er så optaget af tvét at ahn ikke kan svare eller noget plejer det at hjælpe at slukke hele lortet på kontakten smiley det skal kun gøre et par gange så fandt han hurtigt ud af at man gerne måtte svare når jeg snakkede til ham smiley

    Men du skal ikke give ham hentydninger det fatter de alligevel ikke bare sig det hårdt og kontant til ham .. ved godt det er lettere sagt end gjort medn prøv smiley


  • #37   9. feb 2010 MANEATER * du er jo også så sej !..

    Synes du skal finde en anden fyr at bruge dit krudt på.. Hvis en pige gjorde alle de ting for mig kunne både min computer, ps3, akvariefisk eller mor for den sags skyld vente... Håber du finder en løsning. For det er da ikke til at holde ud.. Han er da tydeligvis ikke klar over hvad han siger nej til..


  • #38   9. feb 2010 orrh ja tak...!

  • #39   9. feb 2010 Omg han er da en idiot... Jeg sys du skal snakke med ham om det og sker der ingenting, så sig han har et valg dig eller computeren !

  • #42   10. feb 2010 Ann
    Kvinder kan kun bruges til opvasken, tøjvask og rengøring af hytten!


  • Hr M
    Hr M Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 102
    #43   10. feb 2010 For satan jeg er træt af de kvinder der prøver at ændre på deres mænd!!
    Kan i ikke lide hvad i har så find en anden, vi prøver ikke at lave om på jer, så lav ikke om på os.
    Den ville ikke gå hjemme hos os, min kæreste skal IKKE bestemme hvad jeg gør og hvor meget jeg gør det.. Kan hun ikke li lugten så må hun finde en anden, jeg forventer heller ikke at hun ændre hvad hun har lyst til at lave fordi jeg ikke altid er 100% enig.

    NU MÅ DET STOPPE KVINDER!!

    Men problemet er jo ikke kvinderne, det er de vattede drenge/mænd, der bare bukker og siger amen, fordi de til sidst ikke gider diskuterer mere. vatpikke, er hvad I er..


  • #44   15. feb 2010 Har været sammen med en geek, og det var da noget så nedern :s
    Men har vel lært at den type bare ikke er mig, og jeg vil ikke lave om på en person. Selvom jeg sagde det flere gange, så blev det bare aldrig bedre.


  • #45   15. feb 2010 Hr M:

    Vi prøver heller ikke lave om på jer=)
    men man er jo to og så må man gå på krompomi med hinanden. og så må de jo finde ud af hvor meget han skal spille på computeret og hvor meget de skal være sammen.


Kommentér på:
Hvordan fortæller man sin kæreste?

Annonce