{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.317 visninger | Oprettet:

Fyre glæder i jer til at få børn ? :D {{forumTopicSubject}}

Heeeej

Kom til at tænke på hvor mange fyre der egentlig går og glæder sig til at få børn, og blive gift osv ?
Altså bare slå sig ned og begynde et ´Nyt liv ` og skal starte en ny familie op ? (:
Jeg glæder mig selv meget til det! (:, og vil gerne have børn i mens jeg stadig er ung. Har sikkert os noget at gøre med at min mor har været dagplejer igennem hele mit liv, så er vant til de små.

Men ville da lige høre om jeg var den eneste, for når man generelt spørger sine venner og bekendte kommer den her altid: ( Jeg skal satme aldrig ha børn haha ) . er det ikke lidt for barnligt ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fyre glæder i jer til at få børn ? :D
  • #1   24. jan 2010 kenni jeg er gravid og faren glæder sig som et lille barn han har allerede købt nogle baby ting...
    men tror også det kommer an på fyrens personlighed og hvor moden man er, der er jo nogen der ikke er klar bfør de er 30+ og andre er når de er 17...
    det er fra person til person


  • chris j
    chris j Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Svar: 46
    #2   24. jan 2010 ja da

  • #4   24. jan 2010 Jeg glæder mig rigtig meget til at få børn. Det hiver især i en, når venner og bekendte begynder at få børn.. Men jeg har ikke travlt.. skal lige finde den rette først.. Og der må gerne gå nogen år endnu, men jeg glæder mig bestemt!

  • #6   24. jan 2010 ka ikke vente til at få børn :3 har tit hjulpet med at passe børn! er helt vilde med dem ! smiley men bliver først når jeg er over 30 smiley

  • #7   24. jan 2010 så sødt så sødt... ingen natte søvn... syge børn... hehe.... alt det dårligt kan ikke hamles op med den gave at få et barn... profil billedt er min søn.. han hedder charli og er næsten 3år

  • #8   24. jan 2010 phønix

    Ja ja men sådan er det at få børn (:

    Lene, jeg forstår ham godt smiley

    har da heller ikke selv travlt, men ville da gerne have børn inden jeg blev 22 (:

    Christian H .hehe ja sjov besked smiley


  • #9   24. jan 2010 det bliver da vildt spændende smiley men ikke noget jeg vil skynde mig med smiley dog håber jeg lidt på det kan blive i 25-26-års alderen jeg får det første da jeg tror det vil hjælpe mig på den måde at når de er en 16-17 år har jeg ikke helt glemt hvad jeg selv lavede i den alder smiley

  • #10   24. jan 2010 skal kraft edme aldrig ha børn ! eller måske når jeg bliver 60 eller noget i den stil...

  • #12   24. jan 2010 NEJ!!!

  • #13   24. jan 2010 Tjo, lidt glæder man sig vel. Men det skal ikke være lige foreløbig.

  • #14   24. jan 2010 jeg glæder mig meget! ....... blir sgu dejligt

  • #15   24. jan 2010 kenni N

    jeg ved det... og det er dejligt at have børn...


  • #16   24. jan 2010 Jeg glæder mig som et lille barn nærmest.
    Det bliver godt at få noget man kan bruge sin tid fornuftigt på og virkelig elske som sit helt eget smiley


  • #17   24. jan 2010 Jeg blev far til en fantastisk lille pige for 3 mdr siden... Da jeg fik af vide jeg skulle være far, var min første tanke "OH, shit"... Men hold da kæft hvor er det en dejlig følelse... Det har da betydet en stor omvæltning i hverdagen, men vil ikke bytte det for noget som helst andet!

    En ting mere drenge: EN BABY ER MEGET BEDRE END EN HUNDEHVALP smiley


  • #18   24. jan 2010 jeg valgte at få et barn tidligt... pga at mine forældre sad og sov i sofaen da klokken rundet kl 20,00 og hvor kedeligt er det... så jeg er glad for at jeg fik den gave at få et barn i en tidligt alder i forhold til andre...

  • #19   24. jan 2010 Har ikke planer om at faa boern foer jeg selv ved hvad jeg vil resten af mit liv og er oekonomisk stabil. Resten er uansvarligt imo.

    Griner af de folk som foer boern i 20-25, der er SAA meget de gaar glip af.


  • #21   24. jan 2010 heh smiley

  • #22   24. jan 2010 Mads K

    det er som man tager det.... det er jo ikk alle som skal ud i byen og have fedtet pølsen men faktisk godt kan find en som man kan leve sammen med og vil have en fam sammen med...


  • #24   24. jan 2010 aner det ikk??? er bare i godt humør smiley

  • #25   24. jan 2010 René A

    hørt... har samme holdning... en ting som man heller ikk kan måle med noget som helst er at være med til fødslen.... fantastiks oplevelse... har været mange steder på jorden men der er sgu ingen af de steder som kan måle sig med det...


  • #26   24. jan 2010 et godt råd.. hvis man altså gerne vil følge lidt med og huske noget at de ting som sker når ens barn vokser op.... billeder og en bog hvor man kan/skal skrive ting ned.... f.eks dato for barnet første skridt eller ord eller hva det nu kan være... har bogen liggende fra da jeg var barn og med en masse billeder i.... junior er som sagt næste 3 og har ikk fået lavet en bog til ham endnu.... tiden går så knalhammerne stærkt så det ikk er til at fatte.... ja han blev født i går og om 2 mdr skal han starte i børnehave..... fuck tiden går så stærkt så det ikk burde kunne lade sig gøre...

  • #27   24. jan 2010 Enig med dig René

    Mads K> Jamen jeg kan da så vende den udmelding, og grine af dig, for du går da glip af mindst lige så meget!?


  • #28   24. jan 2010 SK N

    hehehe godt sagt...


  • #29   24. jan 2010 Det bliver da for fedt når det sker.. smiley Så man får en lille gangster... smiley

  • #30   24. jan 2010 Phønix> Vi er heldigvis i gang med sådan en bog... Vi fik den da hun blev født af bedsteforældrene, så var der ikke nogen undskyldning! smiley

  • #31   24. jan 2010 SK N

    godt så husk og skriv i den.... jeg kigger tit i den mine forældre har lavet og skammer mig stadig over hvorfor jeg ikk har lavet en til min søn... men der er fanme meget at lave når der kommer yngel til verden... hehe.... og man ønsker... når han/hende så lære at gå er man fri for at gå hen til ham/hende men nææ næææ... så er det man skal pillesikre sit hjem... for alt hva der kan pilles i det bliver der pillet i..... og det er ikk altid man ønsker at junior kommer randende... moooaarrrr hva deeettt.... og jaaa i kan tænke jer til resten... hehe....


  • #32   24. jan 2010 SK N hvad gaar jeg glip af? Lige pt. bor jeg i Miami, den mulighed havde jeg aldrig haft hvis jeg havde haft en unge. Bagefter overvejer jeg at studere videre igen. Endnu noget jeg ikke ville kunne goere hvis jeg havde et barn.

    - phønix -, jeg forstaar ikke din pointe, man kan da sagtens ha et forhold selvom man ikke har et barn? Og det handler da slet ikke om forhold, det handler om oplevelser saa kan ikke rigtigt faa din kommentar til at gi mening.

    Jeg synes det er mere vigtigt at man er oekonomisk sikker, har hus og bil foer man begynder at faa unger og skal kaempe med lejen til sin 1 vaerelses paa 60kvm.


  • #33   24. jan 2010 Klart at mænd glæder sig til det... De skal bare aflevere en klat og hvis det ikke er noget for dem, kan de jo bare frakende sig alt ansvar og smutte, når ungen er født...

  • #34   24. jan 2010 Mads K

    ja det kan man sagtens.... lever dog selv i fast forhold og har det godt med det... men ja... man kan sagtens have børn og være i andet forhold... men ville bare frem til at hvis man gerne vil huske nogen af de ting som barnet gør så er det bare et godt råd men en bog eller andet da tiden går rigtig rigtig stærkt... pm mig hvis du vil have en uddybning...


  • MR X .
    MR X . Tilmeldt:
    feb 2007

    Emner: 4 Svar: 853
    #35   24. jan 2010 har 2. en pige på 5 & en dreng på 3 år. Men skal ikke ha flere end de 2.

  • #36   25. jan 2010 Nej.

    Men jeg er desværre ved og være i den alder hvor de fleste andre begynder på det.
    Jeg kan heller ikke binde mig nok til en kvinde lige nu til og skulle have barn med en.

    I sådan en tråd som den her, ville man ønske man var 18 igen smiley


  • #37   25. jan 2010 børn er dejlige ! (: ka ikke vente til at få børn (:

  • #38   25. jan 2010 J/L - Hørt... Jeg glæder mig heller ikke til at få børn... Og jeg er jo en kvinde, derfor forventes det af mig at jeg skal være fuldstændig hormonelt forstyrret og desperat efter at få børn, nu hvor jeg fylder 26 om nogle måneder... Mine venner er forlængst begyndt at få børn... Og jeg er bare træt af at høre på spørgsmålet om hvorvidt jeg ikke også snart skal i gang...

  • #39   26. jan 2010 Mads K> Vi har da snakket om at flytte til NY, hvis muligheden byder sig... Det kan man sagtens med et barn... Og studere, ja det kan man os... Det gør jeg da selv lige for tiden... Jeg har skam ligeså mange muligheder med barn, som uden...

  • #40   26. jan 2010 jeg er lige blevet far, det er satme dejligt a have en lille en.

  • #41   31. jan 2010 *BaBooms SAABotør *

    Stakkels dig Ditte.
    Jeg føler med dig :-).


  • #42   31. jan 2010 Tak tak smiley

  • rasmus c
    rasmus c Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 1 Svar: 1
    #43   2. apr 2010 haha jeg er 15 og glæder mig til at få børn men det ikke noget der haster;D

Kommentér på:
Fyre glæder i jer til at få børn ? :D

Annonce