{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.651 visninger | Oprettet:

slut, måske, eller? {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg har squ et lille eller MEGET stort problem med min kæreste... Så ville lige dele det med jer smiley

Nytårsaften : Jeg ringer og siger godt nytår til hende, og tillykke med vores månedes dag smiley - Men jeg kom til og sige noget meget dumt ''Håber ikke du kommer til og sove med nogle fyre inat'' - Hun bliver selvfølgelig ret sur og siger '' Gider kræfendeme ikke længere og være sammen'' - Det skal siges vi begge har fået lidt for meget at drikke!

1. Januar (månedes dag) - er vi sammen, og vi får snakket om det der skete nytårsaften - og alt blev godt igen! - men så siger hun at der var en som lagde an på hende, og sov siden af hende. Jeg tænker ikke så meget over det, da vi har lige har fået det hele på plads igen. Men så logger hun på facebook, og han har ansøgt hende, og hun godkender ham - det synes jeg var mærkeligt. Vi ligger os så over i sengen, og hun får en sms '' Hej skat smiley '' jeg når lige og se nummeret, og så spørger jeg '' Hvem er det?'' - '' det var bare brigitte '' - Og det var det nemlig ikke. Jeg gider ikke og gør mere ud af det, da hun ikke svarede personen tilbage.

2. Januar - Jeg køre ud til hende om aften, bare og for at snakke. Hun skriver hele tiden på mobilen, jeg spørger hvme det er - og hun siger det stadig er brigitte.. Hun går på wc og tager telefonen med sig (plejer hun aldrig at gøre) - Hun går så wc igen, halv time efter - og der har hun glemt sin telefon, jeg tager den og tjekker den, og så ser jeg fandme det er stadig er det nummer som skrev den 1.januar til hende .. jeg begynder og spørger ind til hvem det er og det er stadig brigitte efter hendes hovede... Hun siger jeg ikke stoler på hende - Det har hun egenlig også ret i...

men vil så gerne have det hele til og fungere igen...

Undskyld, det blev vist ret langt smiley .. stavefejl må i leve med, hehe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  slut, måske, eller?
Kommentér på:
slut, måske, eller?

Annonce