{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.423 visninger | Oprettet:

så er det slut, måske? {{forumTopicSubject}}

Mig og min eks har været sammen i 8 måneder, da han pludselig en morgen skriver at han har tænkt hele natten, og han gerne vil sige noget, jeg ringer til ham flere gange, men han bliver ved med at lægge på, så skriver han at han ikke kan sige det over telefon, så skriver jeg til ham at det er fair nok, og at jeg tager hjem til ham, så skriver han nej! jeg syntes ikke vi skal komme sammen mere, jeg begynder at ryste over det hele, jeg troede virkelig ikke det ville ske, jeg elsker ham jo så højt! også måden at gøre det på. men mine forældre kører mig hjem til ham, jeg var fuldstændig græde færdig, han går hen og tager mig i hånden, giver mig et knus, vi sidder og snakker/græder meget længe, han siger han har fortrudt, men han vil tænke over det imens han er på ferie. jeg føler ærlig talt ikke jeg kan leve uden ham, det er 3 dage siden han "slog op" og jeg har intet spist eller drukket, jeg tror vi finder sammen igen, men er bange for det ikke er det rigtige? /: . Jeg vil virkelig gerne have ham tilbage, men hvis han gør det af medlidenhed er det jo hurtigt slut igen /: . jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, jeg savner ham virkelig /: .


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så er det slut, måske?
Kommentér på:
så er det slut, måske?

Annonce