{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
433 visninger | Oprettet:

Slut med pøller i Brønshøj {{forumTopicSubject}}

En flok indvandre bander har chikaneret en pølledame udelukkende fordi det er svinekød - de råber "sælg halal kød"

Det kunne hun godt, men det kniber med at få svinekød halal inficeret.

Men man kan så spørge sig selv om det er resultatet af god integration at Brønshøj efterhånden kun består af muslimske butikker, hvor alle har en cigarkasse som kasseapparat.

Den meget fine opdragelse kan vi takke de forældre som åbenbart har en IQ som en kamel. - undskyld kamel...

Faktisk burde de unge muslimske drenge udleveres til Zoologisk have, hvor man kan spytte på dem og give igen på de ukvemsord de har ladet regne ned over den stakkels pølsemutter som sidder i sin pølsekutter. De elsker også at spytte på borde og stole, så kamel er måske ikke det rigtige ord at bruge, men måske Lama.
Vi forkorter det lidt og skriver Lam...i roden.

Der er sikkert mange i Danmark som godt kunne tænke sig at nakke de bæster og sætte forældre ud på en tømmerflåde af jern. Og så læse gode nyheder om at 200 er druknet - hvorefter man hurtig skifter til bagedysten som er mere relevant eller vejret.

https://bit.ly/2V95mhb


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Slut med pøller i Brønshøj
  • #1   21. apr 2019 Jeg spiser svinekød når jeg har lyst og jeg er fredens mand til jeg må slå en streg i sandet smiley

  • #2   21. apr 2019 Som 'pølsemutter' skriver i artiklen:

    Jeg tror ikke, jeg var ene om at blive chikaneret. Spørg blot på biblioteket eller i de supermarkeder, der ligger her omkring.

    og jeg er dybt rystet over, at alle de her ting i samfundet får lov til at udvikle sig sådan – uden politikerne har gjort det, der skal til. Men der er jo ingen, der tør, og derfor går det, som det går, slutter “pølsedamen” fra Brønshøj Torv.


    Det er rigtig trist at denne kvinde, måtte opgive sit livsgrundlag, en rigtig god forretning, pga. dårligt opdraget idioter.
    Det er også mærkeligt at der ikke er danske borgere, politikkere, der står op for hende, og får stoppet denne svinske måde at opføre sig på.

    Hvor er de henne, når den slags episoder opstår?



  • #3   21. apr 2019 Jeg kom meget i Tingbjerg i starten af 80'erne, da min bror og svigerinde boede der. Det var en dejlig stor lejlighed, og virkeligt et hyggeligt sted. De boede der med 3 børn, hvoraf 2 var fra hendes tidligere ægteskab.

    De blev skilt, men min dejlige svigerinde boede der i flere år efter. Så kom der pludseligt et stort indryk af udlændinge, som ingen hæmninger havde i den måde de opførte sig på.
    Det var ikke mere et trygt sted at bo for hende og børnene. Så de var nødt til at flytte.

    Det er så uforståeligt at man stadig ikke gør mere ved disse mennesker som tydeligt IKKE ønsker at integrere sig.

    At rive husblokke ned, og sprede dem, hjælper intet.




  • #4   21. apr 2019 Cris

    jeg er ikke bange af mig, og havde påtalt det overfor de "aber" som har en folkeskole på -3 - det ville jeg som borger ikke finde mig i. Mange er bange for konsekvenser, fuck dem, og var der mange nok der sparker tænderne ud på de "aber" så stopper det.


  • #5   27. apr 2019 Læs venligst denne artikel. Det er uhyggelig læsning, at det kan foregå, og får lov til at foregå.
    https://www.bt.dk/samfund/drenge-tager-magten-i-broenshoej-og-butikker-lukker-jeg-fik-nok



  • #6   27. apr 2019 Cris7 der skal ikke snakkes men handles smiley

  • #7   27. apr 2019 Leon

    Det er så besværligt, først skal man skaffe et rundt bord og et samtalekøkken, så skal man finde passende lokaler det kan placeres i- Herefter skal man finde nogle politi folk som ikke er bange, det kan også tage sin tid. Nu er vi næsten i mål, der mangler dog lige nogle radigale som skal stå for hele proceduren, samtale, et forstående pløk og dyb åndssvag personage som er gode til at lukke lort ud og som mener at alle bare er ofre, og helt forståeligt at fordi de fik taget cigaren i ungdommen så er de dybt traumatiseret.

    Kommunen høre på de radigale og kvitterer med en rejse til Caribien i 3 uger hvor de kan sniffe kokain i lange baner. For det hjælper jo ikke at sende dem i luksus fængsel for det er ikke en straf -


  • #8   27. apr 2019 polysl de utilpasset unge render jo også kun rundt og spiller stærke når de er i flok og helst i større flokke og politiet må kun give den et kys og derefter sende dem hjem så jeg forstår godt hvis intet hjælper smiley

  • #9   5. maj 2019 Igen idag, uhyggelig historier fra Brønshøj.
    https://www.bt.dk/samfund/beboere-i-broenshoej-lever-i-frygt-jeg-toer-ikke-kigge-dem-i-oejnene

    Det nytter simpelthen ikke noget når politiet påstår at de ikke kan gøre noget!

    Alle véd hvem de udskud er, så kom nu igang. Opsøg forældrene, gør dem klart at de bliver smidt af ....... til.

    Hvad er det for noget at man lader stå til, når det har været et stort kendt problem i længere tid???


  • #10   5. maj 2019 Cris

    Ikke noget at sige til at mange private udlejere helt fravælger navne som ullabula eller andet eksotisk navne - en udlejer K.Nielsen som var indædt socialdemokrat ville ikke have nogen med eksotiske navne i sine lejligheder - og helt forståeligt for de var reserveret til andre indædte socialdemokrater - K. Nielsen lavede sine ejendomme om til et fond med krav om at de skulle være for danskere -ved så ikke lige om det retslig gik i dag, men dengang var det ikke et problem.

    Men jeg forslår at man laver en bebyggelse kun for folk med en iq som en mursten og kommer fra Mellemøsten og nuker dem. Problemet løst - ingen samtale køkken, ingen social apparat og så spare vi en del milliarder. Ps....det positive er så at man godt kan slukke for gadebelysningen i området.


Kommentér på:
Slut med pøller i Brønshøj

Annonce