{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.496 visninger | Oprettet:

Hvad skal jeg gøre.. sikke noget lort! {{forumTopicSubject}}

For 3 måneder siden finder jeg ud af min kæreste har noget beskidt kørende med nogle tøser over hans msn. En nat jeg står op, tager jeg ham på fersk gerning, og min verden bryder sammen, da vi lige er flyttet i ny lejlighed. Vi har førhen boet sammen i over et år, i en anden by.
Det tager mig lang tid at komme over, men jeg tilgiver ham, og vi har snakket det hele igennem ... - troede jeg!

Men nu har jeg fundet ud af at han har haft noget kørende med en pige i 5-6 måneder, og at det også sluttede for 3 måneder siden ( sikkert da jeg opdagede det andet ).
Min kæreste ved ikke at jeg ved det, og han tror jeg er kommet over det, og vi er startet på en frisk. Jeg troede virkelig han havde fortalt mig, hvad der var at fortælle om dette utroskab. Da vi snakkede det igennem sagde han det kun var den ene gang og at der overhovedet ikke var mere.
Nu sidder jeg så her, og ved noget andet, men det er tre måneder siden .. bør jeg konfrontere ham med det? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skal jeg gøre.. sikke noget lort!
  • #1   1. sep 2009 Er du sikker på at han har haft noget andet også ? Er det en pålidelig kilde du har det fra ?

  • #2   1. sep 2009 ja konfronter ham med det, og skrot ham bagefter, han kan da ikke være til at stole på.

  • #3   1. sep 2009 Hvis du kan se at det hele stoppede for 3 måneder siden, så er det vel fint nok.

    Men husk at sige det med jævne mellemrum. Altså at du stadig ikke helt er kommet dig over det.. At det ikke er glemt.. Så holder han sig fra det meget bedre..


  • #4   1. sep 2009 Det er stoppet fuldstændig. Det var en brat opvækning for ham, at han kunne miste dette forhold pga. nogle ekstreme dumme fejl. Den dag idag er han skide sød, og jeg ved han ikke ville svigte mig igen - for så vil han aldrig eksistere i min verden længere. Det er mere det at jeg VED der er mere han ikke har fortalt mig.
    Jeg vil gerne høre det fra hans mund, men jeg ved ikke om jeg bare burde lade det ligge. ?


  • #5   1. sep 2009 Jeg er fuldstændig sikker på det desværre.

    Jeg ved der har været 2 andre end mig i hans liv.
    Og kunne måske forestille mig der også havde været flere ( men det er jeg ikke 100 % sikker på, men jeg har en rimelig god idé om det ) men det hele varede i 4 måneder, og da han blev taget på fersk gerning stoppede det hele også igen.


  • #6   1. sep 2009 Hvis du ved du kan stole på ham nu og du vil fortsætte med at være sammen med ham så synes jeg du skal lade det ligge , glemme og komme videre for du har jo besluttet at tilgive ham og det er din fejl, men synes ikke du skal roppe op i gamle ting endnu engang! Tilgiver man , kommer man videre og glemmer !!

  • #7   1. sep 2009 ud med ham .

  • #8   1. sep 2009 drop ham og find en der er der for dig og ikke alle mulige andre..

  • #9   1. sep 2009 drop ham.

    Du ved det jo godt selv at han er dig utro igen.

    Du er en arrogant og egoistisk tøs hvis du tror han ikke gør det igen. UD MED HAM! OG DET KAN KUN GÅ FOR LANGSOMT


  • Christina F
    Christina F Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 224
    #10   1. sep 2009 Jeg synes du skal gå til bekendelse overfor ham, fortæl ham hvordan du har det og har haft det, hvad det har fået dig til at gøre og hvad du har opdaget, og tag så en snak om det.
    Du har taget et valg, der hedder at du vil tilgive og stole på ham igen, derfor skal du heller ikke snage i hans ting. Jeg ved det er svært, men det skaber også bare for mange spørgsmål i dit eget sind. Du har fået bekræftet nu, at manden ikke laver mere lort, derfor skal du også stoppe nu. Du må dog heller ikke sige til ham at du er ovre det, før du er, men at du arbejder på det og at det nok skal komme. Et tillidsbrud som dette kræver meget arbejde fra begges side, og det er enormt hårdt, men det bliver også bedre. Du skal bare endeligt kunne give slip, og det gør du bedst ved ikke at snage i hans privatliv.. Jeg har været der, og jeg satte spørgsmålstegn ved alt simpelthen, men efter jeg er stoppet, slapper jeg mere af og har nemmere ved at give slip.


  • Christina F
    Christina F Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 224
    #11   1. sep 2009 Fordi man engang har været dum og lavet div fejl, er ikke en grund til at smide ud. Alle folk udvikler sig hele livet, og man kan ved en brat opvågning, som at indse at man kan miste det bedste man har, ændre sig.. Så once a cheater, always a cheater holder ikke, for så skulle jeg rende rundt og være min kæreste utro, bare fordi jeg ikke kunne finde ud af at holde mig til en i teenageårene??? Jeg vil faktisk sige, nu har han oplevet at være tæt på at miste dig, han har set dig være bundulykkelig over det og hvor hårdt du kæmper for at komme ovenpå, så derfor tænker han sig måske bedre om en anden gang, end en som ikke har oplevet det.

  • Søren
    Søren Tilmeldt:
    jun 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 36
    #12   1. sep 2009 Du valgte at tilgive ham dengang og i teorien kan det vel være ligegyldigt om det var 1 eller 2 han havde noget kørende med. Han var utro, du tilgav og han er efter dine udsagn blevet klogere og har valgt dig og det useriøse liv fra.

    Så med mindre du ikke kan leve med det eller at han gør noget igen så er det vel ikke anderledes end da du tilgav ham første gang?


  • #13   1. sep 2009 Linjeskift Christina! LINJESKIFT

  • Søren
    Søren Tilmeldt:
    jun 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 36
    #14   1. sep 2009 Enig med Christina F

  • #15   1. sep 2009 Hvad betyder det at han har noget beskidt kørende med nogen tøser på msn?

    Er det bare nogen veninder han skriver med, eller er der mere?


  • #16   1. sep 2009 Christina F
    "nu hvor han har oplevet at være tæt på at miste dig"

    så er det jo jeg ikke forstår han så sagde det var det eneste og der aldrig have været andet, hvor han så lige har haft en ekstra ved siden af.

    tændstikben .
    hvis man har hang til sdåan noget, så er det ikke noget man bare sådan lige stopper, lyder dejligt at han er super sød osv nu, men så er spørgsmålet jo så bare om der stikker noget under, som der jo har gjort een gang før.


  • MR X .
    MR X . Tilmeldt:
    feb 2007

    Emner: 4 Svar: 853
    #17   1. sep 2009 Hvis han har gjort det en gang,,, ja så gør han det igen..

  • Dynamit Harry
    Dynamit Harry Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Svar: 8
    #18   1. sep 2009 Aaarh han skal have en chance mere. Lyder som om han er blevet en god og artig dreng igen

  • Christina F
    Christina F Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 224
    #19   1. sep 2009 Baboom's ged: Hvorfor han ikke har fortalt det hele, kan jeg ikke svare på, der kan være så mange grunde til det, bla at han måske selv synes det var rigeligt med en, og derfor græmmedes ved sig selv over at have haft gang i to??? Kender ikke manden... Han burde have gjort det, og derfor skal hun også konfrontere ham med det.

  • #20   1. sep 2009 EN ting er du har tilgivet ham EN gang - men jeg vil mene at du nu IGEN skal tilgive ham fordi han jo reelt set har løjet for dig igen ved ikke at fortælle der var mere ! Vi kan sagtens sige du skal forlade ham - men jeg er ret så sikker på at det gør du ikke ! Jeg synes personligt at hellere et brud og stor smerte - end at gå og få små stød hele tiden !

    Samt - han er ikke ked af det han har gjort - han er ked af han blev opdaget i det !!!

    Og til nogle af jer - behersk lige sproget ;o)


  • #21   1. sep 2009 Hvis der kun har væet 2 piger i hans liv?

    hvor gammel er han?
    ´For hvis han er ung, ska han sku da ud og have noget mere kød;)


  • Chul@
    Chul@ Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 25 Følgere: 22 Svar: 134
    #22   1. sep 2009 Ud med ham... han vil blive ved med det fis der... once a cheater always a cheater

  • #23   1. sep 2009 once a cheater always a cheater - den kan man IKKE gå ud fra - folk ændre sig og bliver ældre !

  • #25   2. sep 2009 Man kan ikke sige en gang utro altid utro det er noget rigtig fis!!

  • #26   2. sep 2009 Hvis det bare er på nettet han skriver med dem, betyder det ingen ting, han keder sig bare

Kommentér på:
Hvad skal jeg gøre.. sikke noget lort!

Annonce